quote:Op woensdag 16 juni 2021 15:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Tot nu toe een erg vermakelijk potje
Misschien kan hij nog een transfer maken naar Oekraïne.quote:Op woensdag 16 juni 2021 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Missen jullie Neymar ook zo tijdens dit EK?
Potjes zijn niet toegestaan in Rusland, net zoals in Hongarijequote:Op woensdag 16 juni 2021 15:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Tot nu toe een erg vermakelijk potje
* De Oekraïnequote:Op woensdag 16 juni 2021 15:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan hij nog een transfer maken naar Oekraïne.
Ietwat laat wel.quote:
HET verrassing, meneer.quote:Op woensdag 16 juni 2021 15:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Finland is DE verrassing van het toernooi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Prima kerel. Volgende week naar Frankrijk. Weekje weg. Met jou?quote:Op woensdag 16 juni 2021 15:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ha makker. Hoe is het bij jou?
Om dit te vieren pak ik wat chocolade ijs van Hertog erbij.quote:Op woensdag 16 juni 2021 15:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Finland is DE verrassing van het toernooi.
Ze moeten ook wel.quote:Op woensdag 16 juni 2021 15:23 schreef Remco2021 het volgende:
Rusland wil in ieder geval wel............
Heerlijk man, eindelijk weer eens weg uit Nederlandquote:Op woensdag 16 juni 2021 15:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Prima kerel. Volgende week naar Frankrijk. Weekje weg. Met jou?
Geniet er van pik!quote:Op woensdag 16 juni 2021 15:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heerlijk man, eindelijk weer eens weg uit Nederland
Prima met mij. Ietsje drukker met werk maar vandaag lekker vrij aan het uitrusten. Weinig zorgen verder. Vanavond weer eens een date.
Tjah, we zijn niet allemaal het zelfde qua DNA.quote:
Schreeuw niet zo.quote:Op woensdag 16 juni 2021 15:26 schreef Aratanax het volgende:
HOE DURFT DE UEFA ZE TE LATEN DOORSPELEN
Lukaku neem ik aan.quote:Op woensdag 16 juni 2021 15:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
België speelt maandag tegen FinlandWie zal er bij de Belgen afgevoerd worden
Lukaku.quote:Op woensdag 16 juni 2021 15:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
België speelt maandag tegen FinlandWie zal er bij de Belgen afgevoerd worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |