Ik heb 2 dagen onder een steen geleefd, wat heeft hij nu weer gedaan? (Willem, niet Marino)quote:Op zondag 13 juni 2021 23:26 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Bah, die tweet van Engel gisteren was beneden alle peil, maar wat Marino nu doet![]()
quote:Op maandag 14 juni 2021 09:02 schreef zalkc het volgende:
[..]
Ik heb 2 dagen onder een steen geleefd, wat heeft hij nu weer gedaan? (Willem, niet Marino)
Omdat Nederland kut is en Duitsland super toll is. En omdat Nederland de paria van Europa is.quote:Op maandag 14 juni 2021 08:48 schreef Mallerd01 het volgende:
[..]
Waarom willen we ons ook alweer spiegelen aan Duitsland trouwens? Dat heb ik even gemist.
Ik vond die tweet sowieso raar. Als je dood neervalt ben je niet meer te reanimeren, dan ben je namelijk doodquote:
Ja precies. En Eriksen is niet eens gevaccineerd. En al was hij dat wel, dan nog is dit beneden alle peilquote:Op maandag 14 juni 2021 09:06 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik vond die tweet sowieso raar. Als je dood neervalt ben je niet meer te reanimeren, dan ben je namelijk dood
Precies. We moeten ons dus zo snel mogelijk spiegelen aan Duitsland en het aantal coronadoden per dag verdubbelen.quote:Op maandag 14 juni 2021 09:05 schreef chratnox het volgende:
[..]
Omdat Nederland kut is en Duitsland super toll is. En omdat Nederland de paria van Europa is.
Gewoon minder gericht gaan testen. Heb je klachten die bij corona passen? Laat je vooral niet testen, we weten al dat dat het is. Heb je een snotneus en heb je hooikoortsklachten? Laat je vooral testen!quote:Op maandag 14 juni 2021 09:08 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Precies. We moeten ons dus zo snel mogelijk spiegelen aan Duitsland en het aantal coronadoden per dag verdubbelen.
#samentegencorona
De tering... Ik verwachtte nog een lichte insinuatie, maar dit is echt beneden alle normen van fatsoen.quote:
Uit de Zuid-Nederlandse (Belgische) opstand :quote:Op maandag 14 juni 2021 09:07 schreef Drekkoning het volgende:
Ja precies. En Eriksen is niet eens gevaccineerd. En al was hij dat wel, dan nog is dit beneden alle peil
Nederland is niet zo vaderlandslievendquote:Op maandag 14 juni 2021 09:05 schreef chratnox het volgende:
[..]
Omdat Nederland kut is en Duitsland super toll is. En omdat Nederland de paria van Europa is.
We zijn gewoon niet van de 8-10 cultuur maar van de 6-8 cultuur, want het aantal mensen dat 'quite' proud is, is behoorlijk hoog. Men is dus wel tevreden.quote:Op maandag 14 juni 2021 09:17 schreef zalkc het volgende:
[..]
Nederland is niet zo vaderlandslievend
[ afbeelding ]
(Bron is Joop, maar dat doet weinig af aan de grafiek)
Er zijn nogal wat landen waar het soms een behoorlijke bende is en mensen toch heel erg trots zijn op hun nationaliteit.quote:Op maandag 14 juni 2021 09:17 schreef zalkc het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Erno, heb jij wel een leven? Als je je nu alweer zorgen maakt om inflatie...quote:Op maandag 14 juni 2021 07:52 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Het bedrijf waar ik werk heeft baat bij een economische crisis, dus ik heb anderen belangen dan jij. Enige waar ik wel bang voor ben is een hogere inflatie, omdat dat geldontwaarding betekent.
Nederlanders geven nooit hoge cijfers toch? Zijn behoorlijk kritisch enzoquote:Op maandag 14 juni 2021 09:17 schreef zalkc het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De schildpad zei tegen Achilles: "Je zult de signaalwaarde nooit bereiken, want telkens als je de waarde bereikt hebt is hij alweer iets naar voren gekropen."quote:Op zondag 13 juni 2021 21:14 schreef chratnox het volgende:
[..]
Wat ga je roepen als 300 bereikt is? “Zolang we nog niet de grens van 150 nieuwe besmettingen per dag hebben bereikt blijven nog steeds de coronaregels gelden”?
En daarna 75, 50?
Klopt, maar het is beter als een paar jaar geleden toen er een sterkere "Weg met ons" cultuur heerste.quote:Op maandag 14 juni 2021 09:26 schreef chratnox het volgende:
[..]
Nederlanders geven nooit hoge cijfers toch? Zijn behoorlijk kritisch enzo
Zoiets als dit?quote:Op maandag 14 juni 2021 09:28 schreef Aaruul het volgende:
[..]
De schildpad zei tegen Achilles: "Je zult de signaalwaarde nooit bereiken, want telkens als je de waarde bereikt hebt is hij alweer iets naar voren gekropen."
Nee, bijna, als je nog de afstand van de wortel tot de snuit exponentieel af laat nemen in de loop van de tijd klopt hetquote:
Je vraagt je ook af hoe lang ze in een land als Duitsland - met 82 miljoen inwoners - het nog kunnen verkopen dat de volledige bevolking uit voorzorg met een masker moet lopen bij rond de 1000 positieve tests per dag.quote:
Moet dat daar ook buiten en op kantoor e.d.?quote:Op maandag 14 juni 2021 09:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Je vraagt je ook af hoe lang ze in een land als Duitsland - met 82 miljoen inwoners - het nog kunnen verkopen dat de volledige bevolking uit voorzorg met een masker moet lopen bij rond de 1000 positieve tests per dag.
Verschilt dat niet ook nog eens per Bundesland en soms zelfs per Kreis?quote:Op maandag 14 juni 2021 09:53 schreef nostra het volgende:
[..]
Moet dat daar ook buiten en op kantoor e.d.?
Oh ja, zij sturen op die lokale Inzidenzwert of hoe het ook heet volgens mij.quote:Op maandag 14 juni 2021 09:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Verschilt dat niet ook nog eens per Bundesland en soms zelfs per Kreis?
Deze had ik gemistquote:Op maandag 14 juni 2021 09:25 schreef popje het volgende:
[..]
Erno, heb jij wel een leven? Als je je nu alweer zorgen maakt om inflatie...
Nog net niet onder de 1000, maar goed teken zou ik zeggen.quote:Op maandag 14 juni 2021 09:57 schreef Scrummie het volgende:
Ik realiseerde mij gister dat ik al een paar dagen geen idee heb hoeveel nieuwe besmettingen er zijn. Voor het eerst sinds februari/maart vorig jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |