SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stelletje na-apersquote:Op zondag 13 juni 2021 16:12 schreef LTVDK het volgende:
Had net een tompouce donut van de AH, ook niet echt een verborgen pareltje zeg maar
Neem een bitterbal-tattooquote:Op zondag 13 juni 2021 16:17 schreef bitterbal het volgende:
Je doet gewoon echt niet mee als je geen tatoeages hebt he. Zit een groepje jongens aan het water. De benen allemaal zelfde stijl met plaatjes
Ik ga er ook een laten zetten.quote:Op zondag 13 juni 2021 16:17 schreef bitterbal het volgende:
Je doet gewoon echt niet mee als je geen tatoeages hebt he. Zit een groepje jongens aan het water. De benen allemaal zelfde stijl met plaatjes
Tats zijn mooi als je een elegante stijl hebt en het door een goede artiest is gezet.quote:Op zondag 13 juni 2021 16:17 schreef bitterbal het volgende:
Ik ben ook hip dan?quote:Op zondag 13 juni 2021 16:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga er ook een laten zetten.
Iedereen die beetje hip is loopt er mee rond inderdaad.
Ow.quote:Op zondag 13 juni 2021 16:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee joh. Gewoon shirt en spijkerbroek
Nijntje groot op m'n rug.quote:Op zondag 13 juni 2021 16:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Blijkbaar. Wat voor plaatje heb jij?
Iedere period heeft zo zijn hypes inderdaad.quote:Op zondag 13 juni 2021 16:20 schreef bitterbal het volgende:
Gekleurde sleeves zijn ook uit. Nu moet je dus willekeurige plaatjes in zwarte dunnen lijnen hebben
quote:Op zondag 13 juni 2021 16:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Eerst bedienen dan pas afrekenen
Ze of we?quote:Op zondag 13 juni 2021 16:31 schreef bitterbal het volgende:
Had k jullie al verteld dat ze in Rotterdam echt niet kunnen rijden?
Alleen als ik op vakantie benquote:Op zondag 13 juni 2021 16:35 schreef CherryLips het volgende:
Zitten jullie weleens in je eentje op het terras? Even wat eten en drinken?
Ja. Gewoon ergens een wijntje of koffie drinken.quote:Op zondag 13 juni 2021 16:35 schreef CherryLips het volgende:
De mijne zijn nog helemaal groenquote:
Op reis heel vaak. Was laatst op Scheveningen en twijfelde er een beetje over en toen niet gedaan.quote:Op zondag 13 juni 2021 16:35 schreef CherryLips het volgende:
Alleen als je je naam verandert naar hipdraakjequote:
Zwarte kriebels op mijn been.quote:Op zondag 13 juni 2021 16:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alleen als je je naam verandert naar hipdraakje
Glazen ogen ook?quote:Op zondag 13 juni 2021 16:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Amputaties zijn nu weer hip. Mooi ingekerfd houten been.
Oepsquote:Op zondag 13 juni 2021 16:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik baal enorm jongens. Heb mijn dochter keihard tegen een paal geslingerd.
ze zat op de kabelbaan en vroeg duw eens goed hard.
quote:Op zondag 13 juni 2021 16:35 schreef CherryLips het volgende:
Maar zou natuurlijk wel kunnen zonder vakantie. Gebeurd eigenlijk nooit. Beetje ongemakkelijk in je eentje.quote:
hehehequote:Op zondag 13 juni 2021 16:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oeps
Geen enorme schade aan dochter of paal?
Gelukkig maar, ik haat hip zijn.quote:
Wel hard genoeg geduwd kennelijk.quote:Op zondag 13 juni 2021 16:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Morgen kinderbescherming aan de deur.quote:Op zondag 13 juni 2021 16:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Zere rug, enkel, en flinke blauwe plekken.
Nou je deed toch wat ze vroeg.quote:Op zondag 13 juni 2021 16:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Unleash the KRAKEN!quote:
dat vooralquote:Op zondag 13 juni 2021 16:57 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
[..]
Maar zou natuurlijk wel kunnen zonder vakantie. Gebeurd eigenlijk nooit. Beetje ongemakkelijk in je eentje.
Ergeren en doorzetten. En de ergernis vooral goed onthouden voor als je je in je hoofd haalt om het weer af te hakken.quote:Op zondag 13 juni 2021 17:03 schreef koffief1lter het volgende:
De tussenfase van lang haar. Haar in je ogen want te kort voor staartje of achterover en te lang voor een pot gel erin te flikkeren. Hoe doen mensen dat. Volgende week maar naar de kapper.
Het is wat je er zelf van maakt.quote:Op zondag 13 juni 2021 17:25 schreef mschol het volgende:
weinig chilldag..
wrl aquarium helemaal weg
wat een rust..
wat een tyfuszooi
Wat streng.quote:Op zondag 13 juni 2021 17:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ergeren en doorzetten. En de ergernis vooral goed onthouden voor als je je in je hoofd haalt om het weer af te hakken.
Neuh, gewoon ervaring.quote:
Wel op tijd gestart gelukkig in coronatijd, ik viel niet op. Maar vrouwen kunnen nog speltjes/diadeem etc in doen om de pijn te verlichten. En, neen, not gonna happen.quote:
Maar 1 manier om er achter te komenquote:Op zondag 13 juni 2021 18:49 schreef Amarantha het volgende:
Volgens mij is het echt kut om met mij een relatie te hebben. 😂
Mocht ik ooit weer vrijgezel zijn dan sta jij meteen voor mijn deur volgens mij.quote:
Jups, heel vaak, maar meestal (eigenlijk altijd) ben ik dan ook aan het werk en zit ik tussen afspraken in o.i.d.quote:Op zondag 13 juni 2021 16:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit nu in de fase 'ga ik het verven of ga ik daar gewoon mee kappen'.quote:Op zondag 13 juni 2021 17:50 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Wel op tijd gestart gelukkig in coronatijd, ik viel niet op. Maar vrouwen kunnen nog speltjes/diadeem etc in doen om de pijn te verlichten. En, neen, not gonna happen.
Handig om een reservevriend achter de hand te hebbenquote:Op zondag 13 juni 2021 19:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mocht ik ooit weer vrijgezel zijn dan sta jij meteen voor mijn deur volgens mij.
quote:Op zondag 13 juni 2021 19:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mocht ik ooit weer vrijgezel zijn dan sta jij meteen voor mijn deur volgens mij.
De weg naar iedere vrouw haar hart in de viesdikSCquote:
Praat voor jezelf, ik ben afgetraind en verwacht niets minder van vrouwen hier.quote:Op zondag 13 juni 2021 19:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
De weg naar iedere vrouw haar hart in de viesdikSC
quote:Op zondag 13 juni 2021 19:09 schreef Amarantha het volgende:
Zou dan wel eerste keer zijn dat iemand mij meeneemt voor een etentje ofzo.
quote:Op zondag 13 juni 2021 19:09 schreef Amarantha het volgende:
Kan toch nietquote:
Noh!quote:Op zondag 13 juni 2021 19:09 schreef Amarantha het volgende:
Maak een topic in KLB zou ik zeggenquote:Op zondag 13 juni 2021 19:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Praat voor jezelf, ik ben afgetraind en verwacht niets minder van vrouwen hier.
Afgetrainde SC.
Niemand nam je ooit nee naar een restaurant?quote:Op zondag 13 juni 2021 19:09 schreef Amarantha het volgende:
Ik snap het ook niet.quote:
Bepaal ik zelf welquote:Op zondag 13 juni 2021 19:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Wees trots op onze SC, hou op met ons viesdik te noemen.
Ben je viesdik, doe er wat aan en val ons niet lastig.
Nee niet helemaal waar. Bedenk mij nu dat een persoon uit het verleden (hehe) mij keertje mee heeft genomen naar Hengeloooo voor een etentje. Weet niet meer welke keuken maar veel vlees iig. 😎quote:
Wie is eigenlijk ons??quote:Op zondag 13 juni 2021 19:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Wees trots op onze SC, hou op met ons viesdik te noemen.
Ben je viesdik, doe er wat aan en val ons niet lastig.
Hengeloooooo. Had hij wel een bvoooootje?quote:Op zondag 13 juni 2021 19:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee niet helemaal waar. Bedenk mij nu dat een persoon uit het verleden (hehe) mij keertje mee heeft genomen naar Hengeloooo voor een etentje. Weet niet meer welke keuken maar veel vlees iig. 😎
Ik hoor vaak zat: viesdikke SC.quote:
Verschrikkelijk accent wat mensen uit die hoek hebben zegquote:
Hmm, nou vooruitquote:Op zondag 13 juni 2021 19:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik hoor vaak zat: viesdikke SC.
Dat bepaal ik zelf ook wel, dat was het hele punt.
Dat had hij gelukkig niet, anders was de relatie nog sneller gesneuveld denk ik hahaha.quote:Op zondag 13 juni 2021 19:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Verschrikkelijk accent wat mensen uit die hoek hebben zeg
Is ook niet veelquote:
Dat scheelt dan inderdaad.quote:Op zondag 13 juni 2021 19:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat had hij gelukkig niet, anders was de relatie nog sneller gesneuveld denk ik hahaha.
Yup. En het liefst stel ik het maanden uit en duurt het een dagje om het voor elkaar te krijgenquote:Op zondag 13 juni 2021 19:19 schreef Ygritte het volgende:
Hebben jullie dat ook dat als je een grote kut klus hebt gedaan dat je daarna denkt 'jaaaaaaaa vet nice dit, waarom had ik dit niet gewoon ff eerder gefixed'
Hengeloooo is wel echt erg ja.quote:Op zondag 13 juni 2021 19:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Verschrikkelijk accent wat mensen uit die hoek hebben zeg
Dat is ook zo. Straks raak je verwend en ga je verwachtingen stellen voor de volgendequote:
Hoi.quote:Op zondag 13 juni 2021 19:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De elite, jij, ik, Buda, CE, US, Ijs,
ohw...quote:Op zondag 13 juni 2021 19:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De elite, jij, ik, Buda, CE, US, Ijs,
Nou ja dit dusquote:Op zondag 13 juni 2021 19:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Yup. En het liefst stel ik het maanden uit en duurt het een dagje om het voor elkaar te krijgen
Ben jij mijn buurmanquote:Op zondag 13 juni 2021 19:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou ja dit dusHeb wel alle buren lopen irriteren de halve middag
Nee diegene met de hogedrukreinigerquote:Op zondag 13 juni 2021 19:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ben jij mijn buurmandie heeft ook de hele middag lopen boren en zagen
mja beetje sla eten danquote:Op zondag 13 juni 2021 19:31 schreef CherryLips het volgende:
Het was niet handig om rond etenstijd een zak chips weg te werken.
Dan is het nu dus de vervanging van het avondmaal.quote:Op zondag 13 juni 2021 19:31 schreef CherryLips het volgende:
Het was niet handig om rond etenstijd een zak chips weg te werken.
quote:Op zondag 13 juni 2021 19:40 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet plassen maar bank ligt zo lekker en het is een stoffen bank.
Met andere woorden hij absorbeert het wel?quote:Op zondag 13 juni 2021 19:40 schreef Amarantha het volgende:
Ik moet plassen maar bank ligt zo lekker en het is een stoffen bank.
Het klonk al niet mannelijke en je helpt hiermee ook niet erg.quote:Op zondag 13 juni 2021 19:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zit nu in de fase 'ga ik het verven of ga ik daar gewoon mee kappen'.Ben er nog steeds niet over uit eigenlijk....
quote:Op zondag 13 juni 2021 20:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
zolang België of NL kampioen wordt is het goed
Die zijn echt kansloos tegen Engeland..quote:
Yeps but still we will have fun and will be proudquote:Op zondag 13 juni 2021 20:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die zijn echt kansloos tegen Engeland..
Maar we hebben wel het mooiste volksliedquote:Op zondag 13 juni 2021 20:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die zijn echt kansloos tegen Engeland..
Kippenvelquote:Op zondag 13 juni 2021 20:48 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Maar we hebben wel het mooiste volkslied![]()
Jij ook al ? Pfff echt hè?!quote:
Ja die is ook heeel goed! Sowieso dat hele lied is epic! Trots om Schots te zijnquote:
Ik vind die van Italie het mooiste. Vooral met dat meezingen. Daar kunnen ze in Spanje wel wat van leren. Die zingen helemaal niet meequote:Op zondag 13 juni 2021 20:48 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Maar we hebben wel het mooiste volkslied![]()
Ierland is ook goed...quote:Op zondag 13 juni 2021 20:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yeps but still we will have fun and will be proud
Hmmmm, voor mij haalt niks het bij het Schotse lied en de Schotse fans, maar ik ben ook bevooroordeeld natuurlijkquote:Op zondag 13 juni 2021 20:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vind die van Italie het mooiste. Vooral met dat meezingen. Daar kunnen ze in Spanje wel wat van leren. Die zingen helemaal niet mee![]()
![]()
![]()
![]()
Ierland is niet zo goed hoor, anders hadden die wel mee gedaan..quote:
Oh jaquote:Op zondag 13 juni 2021 20:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ierland is niet zo goed hoor, anders hadden die wel mee gedaan..
Hij maakte net al een mooie fout door te zeggen dat Man City de CL gewonnen hadquote:Op zondag 13 juni 2021 20:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
ah neeeee, Frank SNOEKS?????? FERREAL?????????????????????????
quote:Op zondag 13 juni 2021 20:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hij maakte net al een mooie fout door te zeggen dat Man City de CL gewonnen had![]()
![]()
![]()
Dinsdag ga je wel kijken toch?quote:Op zondag 13 juni 2021 21:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stukje. Denk niet dat het me kan boeien
Cake met kokos en chocolaquote:Op zondag 13 juni 2021 20:22 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Wat een unit.
Wat is het, een platgetreden moorkop?
Wat is er dan?quote:Op zondag 13 juni 2021 21:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dinsdag ga je wel kijken toch?
quote:Op zondag 13 juni 2021 21:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
"Oekraïne dat overigens in de Tweede Wereldoorlog een nogal dubieuze reputatie genoot vanwege de toch wel verregaande collaboratie van de autochtone bevolking met de Duitse bezetter, an sich ook enigszins begrijpelijk vanwege het brutale regime van Stalin waar het aan bloot had gestaan, onder meer culminerend in de Holodomor, een in het Westen nauwelijks bekende genocide op de voornoemde bevolkingsgroep, doorgaans vertegenwoordigd door zogenaamde Hetmanen - hetgeen ook thans nog in het schild van het wapen terug te zien is - heeft lang moeten wachten op diens onafhankelijkheid die... terwijl Nederland scoort... dan toch uiteindelijk medio 1992 werd gerealiseerd na de dramatische ineenstorting van het Sovjet empirium."
F. Snoeks
Gebakken Amarantha met gesmolten kaasquote:Op zondag 13 juni 2021 21:06 schreef Amarantha het volgende:
Telefoon zegt nu donderdag 34 graden.
Haha hahahhaa fuck.
Ok dat kan. Ik heb verder niet zoveel met voetbal maar ik houd heel erg van het saamhorigheidsgevoel.quote:Op zondag 13 juni 2021 21:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stukje. Denk niet dat het me kan boeien
Gooi dat ding eens snel wegquote:Op zondag 13 juni 2021 21:06 schreef Amarantha het volgende:
Haha hahahhaa fuck.
VIVE LA BELGIQUE!quote:Op zondag 13 juni 2021 21:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ok dat kan. Ik heb verder niet zoveel met voetbal maar ik houd heel erg van het saamhorigheidsgevoel.
Nounounounouquote:Op zondag 13 juni 2021 21:08 schreef Amarantha het volgende:
Kan ik net zo goed nu meteen mezelf van kant maken.
Mja, dat heb ik nooit zoquote:Op zondag 13 juni 2021 21:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ok dat kan. Ik heb verder niet zoveel met voetbal maar ik houd heel erg van het saamhorigheidsgevoel.
overdrijven is ook wel een kunst hoorquote:Op zondag 13 juni 2021 21:08 schreef Amarantha het volgende:
Kan ik net zo goed nu meteen mezelf van kant maken.
Gooi maar op mijn grafkist.quote:Op zondag 13 juni 2021 21:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nounounounou
dan mis je alle kaas die er nog is
HAJRÁ MAGYARORSÁG!quote:Op zondag 13 juni 2021 21:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
VIVE LA BELGIQUE!
LEVE BELGIË!
LEVE NEDERLAND!
Ik verheug me op mijn pirk donderdag.quote:Op zondag 13 juni 2021 21:06 schreef Amarantha het volgende:
Haha hahahhaa fuck.
Gelukkig zweten dunne mensen niet.quote:Op zondag 13 juni 2021 21:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
Bij heet weer gaan dikke mensen hun eigen jus aanmaken
Gatverdammequote:Op zondag 13 juni 2021 21:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
die ookquote:Op zondag 13 juni 2021 21:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
HAJRÁ MAGYARORSÁG! [ afbeelding ]
Ik ga morgen lekker pirkenquote:Op zondag 13 juni 2021 21:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik verheug me op mijn pirk donderdag.
Lekker marinerenquote:Op zondag 13 juni 2021 21:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik dinsdagquote:
Ben echt ook heel erg individualistisch verder hoor, erg op mezelf. Maar dit vind ik gewoon gezellig. Vind het ook jammer dat er geen oranje vlaggetjes zijn in de straat dit jaar.quote:
quote:Op zondag 13 juni 2021 21:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
Wij groeien altijd in het toernooiquote:Op zondag 13 juni 2021 21:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
genot al die experts in VBL... we zijn net 10 minuten bezig en kennelijk liggen we er nu al uit
Ik krijg er hier ook weinig van mee. Bij mijn vader in de straat hingen wel wat vlaggen.quote:Op zondag 13 juni 2021 21:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ben echt ook heel erg individualistisch verder hoor, erg op mezelf. Maar dit vind ik gewoon gezellig. Vind het ook jammer dat er geen oranje vlaggetjes zijn in de straat dit jaar.
Heb als mini-etto nog vaag 1988 meegemaakt... alleen was ik toen voor Duitsland want ik vond hun shirts mooier. Dat werd mij niet in dank afgenomen kan ik u zeggen.quote:Op zondag 13 juni 2021 21:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wij groeien altijd in het toernooi
/Expert
Ik herinner me dat ook nog. Met vlaggen de straat op, dansen op de drukste weg in de buurt.quote:Op zondag 13 juni 2021 21:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Heb als mini-etto nog vaag 1988 meegemaakt... alleen was ik toen voor Duitsland want ik vond hun shirts mooier. Dat werd mij niet in dank afgenomen kan ik u zeggen.
Hier hangt ook nooit wat.quote:Op zondag 13 juni 2021 21:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ben echt ook heel erg individualistisch verder hoor, erg op mezelf. Maar dit vind ik gewoon gezellig. Vind het ook jammer dat er geen oranje vlaggetjes zijn in de straat dit jaar.
quote:Op zondag 13 juni 2021 21:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
wat ziiiiiiiiiiiiiiiiiiijn die oekraIN;e ..
wat zijjjjjjjjjjjjjjjjn die Oekrine./
Lastig volk om over te zingen
Hier is onze Robbie normaal gesproken de vlaggetjesman. Maar zal wel geen zin gehad hebben dit jaar.quote:
Ik ben dik en zweet nauwelijks, en nu?quote:
Is dat die ene van dat briefje "neuken?"quote:Op zondag 13 juni 2021 21:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hier is onze Robbie normaal gesproken de vlaggetjesman. Maar zal wel geen zin gehad hebben dit jaar.
Jij bent heul niet dikquote:Op zondag 13 juni 2021 21:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben dik en zweet nauwelijks, en nu?
quote:Op zondag 13 juni 2021 21:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat die ene van dat briefje "neuken?"
Wel geweest en toen zweette ik ook amper.quote:
Nee, of naja ik denk dat je wel de goeie voor je hebt maar hij heeft nooit een briefje geschreven. Wel weed door mijn brievenbus gegooid en vaak dat soort dingen gezegd ja.quote:Op zondag 13 juni 2021 21:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat die ene van dat briefje "neuken?"
Ja vind je het gek, als ijsdraakquote:Op zondag 13 juni 2021 21:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel geweest en toen zweette ik ook amper.
Leuke soort postbodequote:Op zondag 13 juni 2021 21:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, of naja ik denk dat je wel de goeie voor je hebt maar hij heeft nooit een briefje geschreven. Wel weed door mijn brievenbus gegooid en vaak dat soort dingen gezegd ja.
Onzinstelling dus van je.quote:Op zondag 13 juni 2021 21:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja vind je het gek, als ijsdraak
Nee, maar laat die wiet maar komen zekerquote:Op zondag 13 juni 2021 21:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Moest toen wel uitleggen aan hem dat een relatie er niet inzat.
lolquote:Op zondag 13 juni 2021 21:24 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nee, maar laat die wiet maar komen zeker
Nee joh, dat zou een beetje misbruik maken van hem zijn.quote:Op zondag 13 juni 2021 21:24 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nee, maar laat die wiet maar komen zeker
maar het is foebal????quote:Op zondag 13 juni 2021 21:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Magoe. Planten water geven en was opruimen it is.
Dat interesseert me werkelijk geen bal.quote:
quote:Op zondag 13 juni 2021 21:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat interesseert me werkelijk geen bal.
Is ie toch ergens goed voorquote:Op zondag 13 juni 2021 21:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee joh, dat zou een beetje misbruik maken van hem zijn.
wat heb je gemaakt? Hier stracciatella cake gebakkenquote:Op zondag 13 juni 2021 21:53 schreef CherryLips het volgende:
Oordeel cake: kokossmaak is niet heel duidelijk aanwezig maar misschien is dat ook wel goed zo.
Dat zijn de gevaarlijkste hoor ...quote:Op zondag 13 juni 2021 21:57 schreef UitStraling het volgende:
Brave cakebakhuismoeders hier allemaal.
Joe! Ik stond met de hogedrukreiniger in de tuin. Iemand anders heeft de cake gebakkenquote:Op zondag 13 juni 2021 21:57 schreef UitStraling het volgende:
Brave cakebakhuismoeders hier allemaal.
Cake met kokos en chocolaquote:Op zondag 13 juni 2021 21:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
wat heb je gemaakt? Hier stracciatella cake gebakken
In bikini?quote:Op zondag 13 juni 2021 22:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Joe! Ik stond met de hogedrukreiniger in de tuin. Iemand anders heeft de cake gebakken
Lekker machtig met zo'n blondiequote:Op zondag 13 juni 2021 21:59 schreef Foshizzle79 het volgende:
https://vm.tiktok.com/ZMdFqVPcX/
Ik wil dit deze week proberen te maken
Ah ik zie! Nice!quote:Op zondag 13 juni 2021 22:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Cake met kokos en chocola
Foto staat hier ergens in het topic
Lekkerrrrquote:Op zondag 13 juni 2021 22:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker machtig met zo'n blondie
Kan ook wel weer lemon bars maken.
De jaren 90 belde, die willen hun broek terug.quote:Op zondag 13 juni 2021 22:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hot pants, havaiana's en een vernageld shirt
Waar koop je in Nederland Key Limes dan?quote:Op zondag 13 juni 2021 22:06 schreef Ygritte het volgende:
Ooooh key lime pie, dat ga ik binnenkort eens maken!
Ik krijg ideeën hier
1-0quote:
Krijgen ze nietquote:Op zondag 13 juni 2021 22:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De jaren 90 belde, die willen hun broek terug.
Dat is eigenlijk praktisch onmogelijkquote:Op zondag 13 juni 2021 22:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waar koop je in Nederland Key Limes dan?
Gewoon een moddervette slagroomtaart met slagroom.quote:Op zondag 13 juni 2021 22:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk praktisch onmogelijk![]()
Formeel zal het nooit een key lime pie worden...
Mwah, tempo ligt wel tergend traag.quote:Op zondag 13 juni 2021 22:13 schreef Lospedrosa het volgende:
NL komt altijd pas in de wedstrijden tot zijn recht.
Daarom doen ze er nog eentje.quote:Op zondag 13 juni 2021 22:12 schreef Budapestenaar het volgende:
O shit, was mijn wandeling net 2 minuten te lang
Uuuuuh dat was toch het oude??? (mag ik hopen)quote:Op zondag 13 juni 2021 22:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Hebben jullie gezien dat Fok nieuwe oude hardware heeft gekocht? (2014).
Nee dat is dus het nieuwequote:Op zondag 13 juni 2021 22:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Uuuuuh dat was toch het oude??? (mag ik hopen)
Jouw wandeltempo ja.quote:Op zondag 13 juni 2021 22:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mwah, tempo ligt wel tergend traag.
8-0quote:Op zondag 13 juni 2021 22:18 schreef liesje1979 het volgende:
Misschien krijgt Etto wel gelijk met zijn 6-0
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |