SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stelletje na-apersquote:Op zondag 13 juni 2021 16:12 schreef LTVDK het volgende:
Had net een tompouce donut van de AH, ook niet echt een verborgen pareltje zeg maar
Neem een bitterbal-tattooquote:Op zondag 13 juni 2021 16:17 schreef bitterbal het volgende:
Je doet gewoon echt niet mee als je geen tatoeages hebt he. Zit een groepje jongens aan het water. De benen allemaal zelfde stijl met plaatjes
Ik ga er ook een laten zetten.quote:Op zondag 13 juni 2021 16:17 schreef bitterbal het volgende:
Je doet gewoon echt niet mee als je geen tatoeages hebt he. Zit een groepje jongens aan het water. De benen allemaal zelfde stijl met plaatjes
Tats zijn mooi als je een elegante stijl hebt en het door een goede artiest is gezet.quote:Op zondag 13 juni 2021 16:17 schreef bitterbal het volgende:
Ik ben ook hip dan?quote:Op zondag 13 juni 2021 16:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga er ook een laten zetten.
Iedereen die beetje hip is loopt er mee rond inderdaad.
Ow.quote:Op zondag 13 juni 2021 16:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee joh. Gewoon shirt en spijkerbroek
Nijntje groot op m'n rug.quote:Op zondag 13 juni 2021 16:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Blijkbaar. Wat voor plaatje heb jij?
Iedere period heeft zo zijn hypes inderdaad.quote:Op zondag 13 juni 2021 16:20 schreef bitterbal het volgende:
Gekleurde sleeves zijn ook uit. Nu moet je dus willekeurige plaatjes in zwarte dunnen lijnen hebben
quote:Op zondag 13 juni 2021 16:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Eerst bedienen dan pas afrekenen
Ze of we?quote:Op zondag 13 juni 2021 16:31 schreef bitterbal het volgende:
Had k jullie al verteld dat ze in Rotterdam echt niet kunnen rijden?
Alleen als ik op vakantie benquote:Op zondag 13 juni 2021 16:35 schreef CherryLips het volgende:
Zitten jullie weleens in je eentje op het terras? Even wat eten en drinken?
Ja. Gewoon ergens een wijntje of koffie drinken.quote:Op zondag 13 juni 2021 16:35 schreef CherryLips het volgende:
De mijne zijn nog helemaal groenquote:
Op reis heel vaak. Was laatst op Scheveningen en twijfelde er een beetje over en toen niet gedaan.quote:Op zondag 13 juni 2021 16:35 schreef CherryLips het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |