Wel apart voor een land waar er ook veel negers in zitten .quote:Op zondag 13 juni 2021 15:51 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Oranje knielt niet, dat scheelt alweer.
Max Verstappen knielt ook nietquote:Op zondag 13 juni 2021 15:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wel apart voor een land waar er ook veel negers in zitten .
Tot nu toe alleen de oostbloklanden die niet knielden
Gefeliciteerd met Remco nog trouwens, zijn eerste Grote Ronde in de pocket!quote:Op zondag 13 juni 2021 15:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wel apart voor een land waar er ook veel negers in zitten .
Ronde Van België is een makkiequote:Op zondag 13 juni 2021 15:54 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met Remco nog trouwens, zijn eerste Grote Ronde in de pocket!
Dat zijn dan ook nogal onderontwikkelde racisten.quote:Op zondag 13 juni 2021 15:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hamilton stuurt niet, voor een F1-courreur vind ik dat laatste eigenlijk problematischer.quote:
Kort door de bocht, ja, maar niet imbeciel. Denk dat de situatie in Qatar een stuk ernstiger is dan een stel marginalen die hun racisme niet voor zich kunnen houden. Raar dat er dan letterlijk niks protest komt van spelers over het WK in Qatarquote:Op zondag 13 juni 2021 15:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Deze redenatie is zo ongelofelijk imbeciel.
Is ook erg lastig als je niet spoort.quote:Op zondag 13 juni 2021 15:55 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hamilton stuurt niet, voor een F1-courreur vind ik dat laatste eigenlijk problematischer.
moet nu doekje halenquote:Op zondag 13 juni 2021 15:55 schreef WAvanBuren het volgende:
[ afbeelding ]
Vinden jullie haar ook wat te mager?
Mijn zus.quote:Op zondag 13 juni 2021 15:55 schreef WAvanBuren het volgende:
[ afbeelding ]
Deze spelers maken een statement tegen racisme. Het schijnt dat dat iets is wat ze dagelijks persoonlijk raakt, puur om hun huidskleur of wat ze zijn. Dat tart de menselijke psyche, dat heeft met hun hele levensachtergrond te maken. Racisme in het voetbal is nog steeds een dagelijks thema; in de stadions, op social media of wel online abuse. Je hoeft de verliespartijen van United bijvoorbeeld maar na te gaan om dan te lezen dat onder Instagramposts, in messagesboxes, op Twitter de goorste racistische shit wordt gepost. Daar spreken ze zich tegen uit.quote:Op zondag 13 juni 2021 15:53 schreef TLC het volgende:
[..]
Nee hoor, niks imbeciels aan, De waarheid is hard he.
En ze lachen zich nu al rot.quote:Op zondag 13 juni 2021 15:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
reportage over Nederland nu op Sporza
Erg mooiquote:Op zondag 13 juni 2021 15:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
reportage over Nederland nu op Sporza
Ik durf er niet op te gaan liggenquote:Op zondag 13 juni 2021 15:55 schreef WAvanBuren het volgende:
[ afbeelding ]
PSG heeft een interessant projectquote:Op zondag 13 juni 2021 15:56 schreef TweedeKlum het volgende:
Ach en dan onze Wijnaldum die een lulverhaal ophangt over waarom hij naar PSG gaat, da's gewoon voor de poen, zouden we allemaal doen als je twee keer zoveel krijgt.
PSG doet het al jaren sportief beter dan FC Barcelona.quote:Op zondag 13 juni 2021 15:58 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
PSG heeft een interessant project
Ze waren sneller en meer keuzegericht
Zeg gewoon dat je voor het geld gaat, iedereen snapt de keuze
Maar oliesjeik, oliegeld, Qatar, dus dit is een blasfemiequote:Op zondag 13 juni 2021 15:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
PSG doet het al jaren sportief beter dan FC Barcelona.
Voor jullie wel. Ik offer me wel op.quote:Op zondag 13 juni 2021 15:55 schreef WAvanBuren het volgende:
[ afbeelding ]
Zou nemen hoorquote:Op zondag 13 juni 2021 15:55 schreef WAvanBuren het volgende:
[ afbeelding ]
Telkens ver in de CL, een manager met een duidelijk tactisch plan en een gegarandeerd goede selectie voor de komende drie jaar.quote:Op zondag 13 juni 2021 16:00 schreef Oriente het volgende:
[..]
Maar oliesjeik, oliegeld, Qatar, dus dit is een blasfemie
of zo
Hopelijk niet met @GGMM in ieder geval.quote:Op zondag 13 juni 2021 16:01 schreef WAvanBuren het volgende:
Met wie zitten we vanavond eigenlijk opgescheept? Grueter of Snoeks zeker?
Waarom zou je daarnaar luisteren?quote:Op zondag 13 juni 2021 16:01 schreef WAvanBuren het volgende:
Jaquote:Op zondag 13 juni 2021 16:01 schreef WAvanBuren het volgende:
Verlang je al naar Marcel Maijer of zo?quote:Op zondag 13 juni 2021 16:01 schreef WAvanBuren het volgende:
PSG = samen met Mbappe en Neymar spelen om de CL te winnen.quote:Op zondag 13 juni 2021 15:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
PSG doet het al jaren sportief beter dan FC Barcelona.
Ik gok Snoeks, die hebben we nog niet gehad tot nu toe.quote:Op zondag 13 juni 2021 16:01 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik snap Wijnaldum ook best wat dat betreft.quote:Op zondag 13 juni 2021 16:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Telkens ver in de CL, een manager met een duidelijk tactisch plan en een gegarandeerd goede selectie voor de komende drie jaar.
Dat is waar, ik ga ook maar op de Belg kijken, jij ook @onlogisch?quote:Op zondag 13 juni 2021 16:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Waarom zou je daarnaar luisteren?
Genieten van het leedvermaak bij de Belgen is veel leuker
quote:Op zondag 13 juni 2021 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die overal het WK in Qatar bij halen hebben over het algemeen een bijzonder kleine penis.
Ook alleen al de opmerking: "Bij de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op zondag 13 juni 2021 16:03 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dat is waar, ik ga ook maar op de Belg kijken, jij ook @:onlogisch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |