Doe tquote:Op donderdag 30 september 2021 06:19 schreef livelink het volgende:
18 graden en ik ben echt heel dicht tegen het punt om de verwarming weer aan te zetten.
Net gedaan. De temperatuur was gezakt naar 17,5 en ik moet vandaag thuis werken. Dat is niet meer aangenaam.quote:
ik wel een jas maar heb eronder wel alleen een tshirtquote:Op donderdag 30 september 2021 11:28 schreef StateOfMind het volgende:
Buiten heb ik nu ook voor het eerst sinds maanden weer iets met lange mouwen aan.
Echter nog geen jas.
Is hier prima toeven onder de brugquote:Op donderdag 30 september 2021 16:54 schreef Nobu het volgende:
[..]
Jij woont echt in een kartonnen doos he.
Wij hebben vorig jaar nieuwe kozijnen met triple glas geplaatst. Ik merk er nog weinig van. Het scheelde een graad met jouw temperatuur dus.quote:Op donderdag 30 september 2021 17:08 schreef lily het volgende:
Hier was het vanochtend ook 16,5![]()
Vrijstaand huis, boven nog enkelglas aan de achterkant en zijkant.
Maar de nieuwe kozijnen komen pas in december (in maart besteld) en daarna spouwmuur isolatie. Hopelijk helpt dat.
Hm, maar beneden hebben we dubbel glas.quote:Op donderdag 30 september 2021 17:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Wij hebben vorig jaar nieuwe kozijnen met triple glas geplaatst. Ik merk er nog weinig van. Het scheelde een graad met jouw temperatuur dus.
Nee, alleen nieuwe kozijnen geplaatst en ook alleen beneden. Boven is het bij ons ook dramatisch. Ik denk dat wij energielabel D of zo hebben. Laat me weten of de spouwmuurisolatie helpt. Daar valt bij ons ook nog een wereld te winnen, denk ik.quote:Op donderdag 30 september 2021 19:55 schreef lily het volgende:
[..]
Hm, maar beneden hebben we dubbel glas.
Mijn hoop zit hem vooral in de spouwmuur isolatie. Hebben jullie dat ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |