vraag me ook af hoe ze voor hem kunnen bestellen dan geeft hij toch zijn adres weg?quote:Op zondag 13 juni 2021 11:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mensen die aan hem doneren vind ik echt walgelijk triest
Dat doet hij dan ook. En dan komen er weer nep bestellingen, bedreigingen, zogenaamd bij de politie in behandeling. Braddie gaat weer 1 week offline claimend dat hij er klaar mee is, komt weer terug en de saga gaat verderquote:Op zondag 13 juni 2021 11:38 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
vraag me ook af hoe ze voor hem kunnen bestellen dan geeft hij toch zijn adres weg?
habibo soms denk ik mijn leven is kut maar met hem zou ik niet willen ruilen vraag me af wat voor een perspectief hij heeft buiten de kilo's die op de weegschaal maar omhoog kruipen. 200 kilo voor 2024? Yes we canquote:Op zondag 13 juni 2021 11:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat doet hij dan ook. En dan komen er weer nep bestellingen, bedreigingen, zogenaamd bij de politie in behandeling. Braddie gaat weer 1 week offline claimend dat hij er klaar mee is, komt weer terug en de saga gaat verder
Dit vat het wel samen inderdaad. Triest eigenlijk wel.quote:Op zondag 13 juni 2021 11:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat doet hij dan ook. En dan komen er weer nep bestellingen, bedreigingen, zogenaamd bij de politie in behandeling. Braddie gaat weer 1 week offline claimend dat hij er klaar mee is, komt weer terug en de saga gaat verder
Oh datquote:
Ik heb mijn diepgegronde haat op haags nooit onder stoelen of banken geschovenquote:Op zondag 13 juni 2021 10:27 schreef JochemSjakie het volgende:
HaagsGod
Al die helden die nu plots stoer gaan doen________!
Dat vond ik zo kut he. Speel dan gewoon hattrick.quote:
Met een paar FOK!-ers hebben we een competitie waar Haga mod van is. Wel leuk om zo te spelen met elkaar.quote:
Aan de ene kant wel. Football Manager is ook leuker.quote:Op zondag 13 juni 2021 12:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat vond ik zo kut he. Speel dan gewoon hattrick.
meen je dezequote:Op zondag 13 juni 2021 12:12 schreef Fok-it het volgende:
Vanavond worden het spareribs voor Braad dus
Aha, ik maakte me al 'zorgen'.quote:Op zondag 13 juni 2021 12:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zo’n klein bakje verlepte groenten bij de shoarmaschotel
Sympathiek van je maatquote:Op zondag 13 juni 2021 12:12 schreef Fok-it het volgende:
Vanavond worden het spareribs voor Braad dus
als je zo dik bent zou je dan eerder dood gaan en zo? ik bedoel het kan toch niet gezond zijn ik vind het best knap dat mensen zo dik kunnen zijn en het hart nog gewoon kan functionerenquote:Op zondag 13 juni 2021 12:33 schreef Mortaxx het volgende:
Vraag me af of al die donateurs straks ook meebetalen voor de begrafenis
Hij zou naar Singapore gaan, nou, als je daar 's-zomers komt met zo'n postuur ga je gewoon kapot van de temperatuur en de 100% luchtvochtigheid.quote:Op zondag 13 juni 2021 12:38 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
als je zo dik bent zou je dan eerder dood gaan en zo? ik bedoel het kan toch niet gezond zijn ik vind het best knap dat mensen zo dik kunnen zijn en het hart nog gewoon kan functioneren
qua livestreamers ben jij net zo triest als de bradgequote:Op zondag 13 juni 2021 12:41 schreef Phoenyx-God het volgende:
Waarom zo haten op een persoon die dat voor hem betaalt. Hij is toch zelf volwassen/verantwoordelijk. Mensen doen hier net alsof ze hem moeten beschermen en dat de rest triest isegocomplex
oh ja dan kom je niet ver denk ikquote:Op zondag 13 juni 2021 12:41 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Hij zou naar Singapore gaan, nou, als je daar 's-zomers komt met zo'n postuur ga je gewoon kapot van de temperatuur en de 100% luchtvochtigheid.
eensquote:Op zondag 13 juni 2021 12:41 schreef Phoenyx-God het volgende:
Waarom zo haten op een persoon die dat voor hem betaalt. Hij is toch zelf volwassen/verantwoordelijk. Mensen doen hier net alsof ze hem moeten beschermen en dat de rest triest isegocomplex
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |