En jij gelooft hier nog in?quote:
Meeste daarvan is gedaan, was niet genoeg.quote:Op maandag 14 juni 2021 21:42 schreef ludovico het volgende:
[..]
Handjes wassen, voorzichtig zijn met risicogroepen. Risicogroepen opties bieden waardoor zij risico kunnen verminderen. Bijv, ouderen uurtje boodschappen danwel AH die prioriteit geeft voor risicogroepen bij thuisbezorging.
Als het vrije wil is kost het niks.
Wie is 'gelukkig' daar van? Hele brexit gedoe/stem op emotieve propaganda van rechtse populisten zoals immigratie gebaseerd was. Rechtse partijen in hele EU ook 'pro brexit' waren. Wat 'n (jarenlang) poppenkast zeg.quote:Op maandag 14 juni 2021 21:20 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Gelukkig zijn ze daar sinds Brexit weer baas over hun eigen geld...
Precies, laten we de dansleraar volgen.quote:Op maandag 14 juni 2021 21:44 schreef ludovico het volgende:
E
[..]
En jij gelooft hier nog in?
"experts" weg ermee. Onethische charlatans.
Was sarcasme van mijn kantquote:Op maandag 14 juni 2021 22:01 schreef Tingo het volgende:
[..]
Wie is 'gelukkig' daar van? Hele brexit gedoe/stem op emotieve propaganda van rechtse populisten zoals immigratie gebaseerd was. Rechtse partijen in hele EU ook 'pro brexit' waren. Wat 'n (jarenlang) poppenkast zeg.
Heb ik al m'n mening ook aan de IND gegeven.
Prikhazen ... de juiste term voor deze extremisten.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:20 schreef laffer het volgende:
Zullen we het weer over de prik-hazen hebben?
Dat leest zo lekker weg
Waar zitten ze eigenlijk, in hun prikhazen holletje misschien?quote:Op maandag 14 juni 2021 22:45 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Prikhazen ... de juiste term voor deze extremisten.
Van een afstandje toe te kijken inderdaad tot de wolf is verdwenen.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:47 schreef laffer het volgende:
[..]
Waar zitten ze eigenlijk, in hun prikhazen holletje misschien?
In het natuur met 'n mask erop....just in case!quote:Op maandag 14 juni 2021 22:47 schreef laffer het volgende:
[..]
Waar zitten ze eigenlijk, in hun prikhazen holletje misschien?
Dus je vindt het niet eens een beledigingquote:Op maandag 14 juni 2021 23:32 schreef devlinmr het volgende:
in een niet heel geslaagde poging tot belediging.
quote:Op maandag 14 juni 2021 23:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Is dit nu het niveau van de coronacritici?
en bang dat je me niet kunt beledigen, daarvoor ben je te nietszeggendquote:Op maandag 14 juni 2021 23:38 schreef laffer het volgende:
[..]
Dus je vindt het niet eens een belediging![]()
Al gedaan lieverd. Wachten op de 2e.quote:Wat zeik je dan?
Ga prikken pannenkoek
En al het overige was kansloos, take your loss.quote:Op maandag 14 juni 2021 21:49 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Meeste daarvan is gedaan, was niet genoeg.
Zeg je weer iets dat helemaal niks met mijn post te maken heeft.quote:Op maandag 14 juni 2021 22:06 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Precies, laten we de dansleraar volgen.
Hoezo was het kansloos? Dat jij het niet gezien hebt betekend niet dat het niet gedaan is.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 00:28 schreef ludovico het volgende:
[..]
En al het overige was kansloos, take your loss.
Dringend advies tot zelf lock down van risicogroepen heb ik nergens gezien bijv.
Gelijk maar met dwang iedereen binnen zetten.. Lekker gezond.
Je snapt het niet, als je anno 2021 blind achter de overheid staat, met standpunten waar alle mega corporaties achter staan ben je de rebel. de verzetsheld.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 00:33 schreef ludovico het volgende:
Wat is dat geframe toch.
Lijkt wel een vorm van semi bewuste autohersenspoeling.. Roep het lang genoeg en je gaat vanzelf geloven dat je onzin de waarheid is.
En Baudet is Hitler natuurlijk, niet vergeten.
Bevindingen uit de studie:quote:Op dinsdag 15 juni 2021 00:10 schreef devlinmr het volgende:
[..]
86 jarige man in een tehuis... Die mocht van Ludootje toch al sterven
Maar als ik het goed begrijp is de conclusie dat 1 vaccinatie al goed werkt
Hou op hoor, het had geen significant effect op IC opnames, vraag het Kuipers.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 00:35 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Hoezo was het kansloos? Dat jij het niet gezien hebt betekend niet dat het niet gedaan is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |