SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Via de stream.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:20 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Kon je er live bij zijn of via de stream?
Dat wordt nog een hele opgave, vrees ik...quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:23 schreef livelink het volgende:
Dus snel volposten want het blijft niet eeuwig zaterdagavond
Belangrijkste is dat jullie hem nog een hele mooie dag hebben bezorgd.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Via de stream.
De uitvaart zelf was in besloten kring en dinsdagavond zijn er nog wel diverse collega's bij de condoleance aanwezig geweest. Helaas was ik toen net uit het ziekenhuis ontslagen en kon ik daar niet bij zijn...
Ja, een onmogelijke missie waarschijnlijk. Maar ach, je moet je doelen hoog inzetten natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat wordt nog een hele opgave, vrees ik...
Ja, dat was mooi en werd ook nog door zijn vader gememoreerd.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Belangrijkste is dat jullie hem nog een hele mooie dag hebben bezorgd.
Ik gok op Raf...quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:27 schreef livelink het volgende:
En er is nog een luisteraar, dus als die zich bekend maakt hebben we er weer een post bij.
Ik ben het niet, ik lig in bed, mijn ogen zakken langzaam dichtquote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:27 schreef livelink het volgende:
En er is nog een luisteraar, dus als die zich bekend maakt hebben we er weer een post bij.
Oh, dat is wel dramatisch inderdaad. Hopelijk heeft zijn vrouw wel veel steun van familie en vrienden.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat was mooi en werd ook nog door zijn vader gememoreerd.
Maar wat een ellende in dat gezin nu, zijn vrouw is niet helemaal OK en hij verzorgde haar min of meer.
De laatste tijd moesten ze elkaar min of meer verzorgen en nu is hij weggevallen.
De speech van zijn vrouw was mooi, maar enorm lastig voor haar. En daardoor voor iedereen die aanwezig was, inclusief ikzelf...
Dat is altijd lekker, dat gevoel tussen waken en slapen. Welterusten Doedezemaar.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik ben het niet, ik lig in bed, mijn ogen zakken langzaam dicht
Dat is het probleem juist, ze waren door haar ziekte en later die van hem heel erg op zichzelf.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, dat is wel dramatisch inderdaad. Hopelijk heeft zijn vrouw wel veel steun van familie en vrienden.
Welterusten!quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik ben het niet, ik lig in bed, mijn ogen zakken langzaam dicht
Het zijn wel redelijk slimme vogels volgens mij.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zou die de computer weten te bedienen?
Er is inderdaad nog een luisteraar, die 10 minuten voor jou de stream startte...quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Het zijn wel redelijk slimme vogels volgens mij.
Jij luistert naar jezelf?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er is inderdaad nog een luisteraar, die 10 minuten voor jou de stream startte...
Ja, via de koptelefoon die in de versterker hier zit, die weer aan het mengpaneel hangt.quote:
Dat lijkt me inderdaad ook logischer.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, via de koptelefoon die in de versterker hier zit, die weer aan het mengpaneel hangt.
Niet via de stream...
Om precies te zijn is de connectie is als volgt:quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad ook logischer.
Dat is een aardige route langs een hoop techniekquote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Om precies te zijn is de connectie is als volgt:
Laptop (ASUS met VDJ) > Mengpaneel (Denon MC6000MK2) > Externe geluidskaart (Audio 2 DJ) > Sound processor (Philips F3538) > Versterker (Technics SU-600) > Koptelefoon (AKG K271 MK II)
Die Sound processor is al eeuwen oud, ik was 18 of zo toen ik dat ding kocht...quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is een aardige route langs een hoop techniek![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |