Dan is het onwaarschijnlijk dat er naar een antwoord geluisterd zal wordenquote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:52 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Deze vraag heb je al tien keer gesteld.
Wederopgestaan dus, klinkt als een godenzoon.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:53 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dooie op het veld. Maar lijkt nu weer ok te zijn.
Mwa, niet helemaal op eigen kracht zeg maar...quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:54 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Wederopgestaan dus, klinkt als een godenzoon.
Graag gedaanquote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:57 schreef Phoenyx-God het volgende:
Eriksen, heb het moeten vinden terwijl ik op de plee zat. Bedankt
Ja wennou? Ik zeg het toch net?!quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:57 schreef Phoenyx-God het volgende:
op de belgquote:
Maakt niet uitquote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
is geen buitenspel flikker, bal komt van een rus
Viel me gisteren ook al op hoe moddervet die 2 zijn geworden.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:58 schreef Pedroso het volgende:
Die 2 dikkertjes (Rafael en Wesley) zitten te geilen op Evi.
Hebben jullie eigenlijk een equivalent van 'op de belg'? Waar kijkt de Belgische intellectueel? TF1? Arte?quote:
Als het een beetje meezit dan ontmoeten ze het 1e topland pas in de halve finale. En daar bedoel ik Oranje dus niet mee.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:58 schreef TLC het volgende:
Als Belgie in de volgende ronde in Sevilla tegen de nr 3 van F moeten hebben ze wel n klein probleem met die verdediging van ze.
Komen regelmatig bij elkaar op de koffie frikandel.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:59 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Viel me gisteren ook al op hoe moddervet die 2 zijn geworden.
vtmquote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:59 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hebben jullie eigenlijk een equivalent van 'op de belg'? Waar kijkt de Belgische intellectueel? TF1? Arte?
mrna vaccinequote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:57 schreef Phoenyx-God het volgende:
Dat is al vrij intellectueel voor de gemiddelde Belg.quote:
Alsjeblieft verwend mormelquote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:57 schreef Phoenyx-God het volgende:
Die kunnen dat gewoon zonder ondertiteling kijken, dat vind ik al heel knap.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:02 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat is al vrij intellectueel voor de gemiddelde Belg.
kwartfinale tegen italie als die beiden poulewinnaar worden en de 8e finale overleven. Geef ik italie meer kansquote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:00 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Als het een beetje meezit dan ontmoeten ze het 1e topland pas in de halve finale. En daar bedoel ik Oranje dus niet mee.
Paar biertjes en wat kaasstengelsquote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:05 schreef Pedroso het volgende:
Wat zullen die Sneijder en VdVaart nu vangen voor zo'n avondje slap lullen ?
Big King XXL menu met cola, twister fries en mayo.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:05 schreef Pedroso het volgende:
Geldquote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:05 schreef Pedroso het volgende:
Gijp en Kieft pakten 2500 voor een avondje VI toch?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:06 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Paar biertjes en wat kaasstengels
Sneijder vast minder dan voor die baggerreclame van hem.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:05 schreef Pedroso het volgende:
Nee, ze maken nu ook al geen kansquote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:06 schreef Pedroso het volgende:
Niet eens met de commentator, WK 2022 maken de Belgen ook nog kans om te winnen.
Mag hopen dat het maximaal 450 euro per avond ofzo is.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:05 schreef Pedroso het volgende:
Zo houden graag, voor mijn poulequote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:07 schreef TLC het volgende:
Japan stond ook eens met 2-0 achter tegen Belgie, dus het kan nog.
Voor de wedstrijdspanning bedoel ik.
ja is al bijnaquote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:06 schreef Pedroso het volgende:
Niet eens met de commentator, WK 2022 maken de Belgen ook nog kans om te winnen.
Watje, ze kunnen ook nergens meer tegen tegenwoordig.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Oogkasbreuk castagne, einde toernooi
Nee joh, pleister erop en gaan!quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Oogkasbreuk castagne, einde toernooi
Japan stond ook ooit technologisch 200 jaar achter op Europa, Rusland is minder goed in achterstanden inhalen.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:07 schreef TLC het volgende:
Geen idee. Had meer verwacht eigenlijk.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gijp en Kieft pakten 2500 voor een avondje VI toch?
Was omgekeerdquote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:07 schreef TLC het volgende:
Ben benieuwd op Derksen nog ergens aanschuift. Hij had nogal een uitgesproken mening over Qatar.quote:
Daar komen ze de snackbar hun bed niet voor uit hoor.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mag hopen dat het maximaal 450 euro per avond ofzo is.
Komt veel voor in het Zuiden van Ruslandquote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:10 schreef Pedroso het volgende:
Mario Fernandes, dat is een typische Russische naam.
Zal NL ook gaan knielen morgen? Want dan heb ik de neiging de TV uit te zetten.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:09 schreef R-woud93 het volgende:
Ik neem aan dat de Belgen dat WK gaan boycotten omdat ze ook knielen.
Dus geen België kampioen volgend jaar
Wordt er ook niet jonger op hequote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:10 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ben benieuwd op Derksen nog ergens aanschuift. Hij had nogal een uitgesproken mening over Qatar.
Hij vond dat die koelies gewoon door moesten werken en hun bek houden?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:10 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ben benieuwd op Derksen nog ergens aanschuift. Hij had nogal een uitgesproken mening over Qatar.
Ik mag toch hopen van nietquote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:11 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zal NL ook gaan knielen morgen? Want dan heb ik de neiging de TV uit te zetten.
Die gedachte spookte ook ff door mn hoofd toen ik het gepost had, had ik het toch verkeerdquote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Was omgekeerd![]()
België stond 2-0 achter, waarbij ze wonnen met 3-2
Hij was voor een boycot van het WK. Op de vraag of hij VI ging presenteren of bij een ander programma wilde aanschuiven had hij nog geen antwoord.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:11 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hij vond dat die koelies gewoon door moesten werken en hun bek houden?
ja lekker anderhalf uur draven in 50 graden Celsiusquote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Enige voordeel in Qatar is de afstand. Stadions die amper 50km van elkaar zullen liggen. Kan je in theorie spelen waar je wil.
Airco in het stadionquote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja lekker anderhalf uur draven in 50 graden Celsius
Die airco's daar zullen van goede kwaliteit moeten zijn.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja lekker anderhalf uur draven in 50 graden Celsius
Gedraag je danquote:
Was ook maar garpje cocoquote:
Verwachten we nog een 2-2?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:15 schreef R-woud93 het volgende:
België stort weer eens in elkaar op een later moment in de wedstrijd
Gras is groen
Mag je wel een scheermesje meenemenquote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:15 schreef Pedroso het volgende:
Wat zullen de kaartjes kosten volgend jaar in Qatar ?
Lekker een Qatarees chickie scoren na de wedstrijd
Kwart/halve finale weer chokenquote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:15 schreef R-woud93 het volgende:
Gras is groen
-Te vroeg-quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:15 schreef R-woud93 het volgende:
Gras is groen
En daar te blijven?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik loop met het gedachte om volgend jaar naar Qatar af te reizen
Ze hebben daar ook internet, FOK!ken zal ik sowieso.quote:
Wel even wat geld overmaken naar een goed doel om die zonde af te kopen.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:17 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wel even wat geld overmaken naar een goed doel om die zonde af te kopen.
wat was te vroeg?quote:
Ja dat lijkt me wel voldoende.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:17 schreef 3rr0r het volgende:
[..]Gewoon een t-shirt met 'Ik support change'
Denk dat je incl. wedstrijden zomaar +5.000 euro kunt aftikken.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Welke regering?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:18 schreef TLC het volgende:
Ben je nr 1 van de wereld moet je je wedstrijden all the way in moeder Rusland spelen omdat je eigen regering te onbekwaam is om nieuwe stadions te bouwen
Neuh, is een lieve jongenquote:
Als Belg, moet ik helaas je gelijk gevenquote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:18 schreef TLC het volgende:
Ben je nr 1 van de wereld moet je je wedstrijden all the way in moeder Rusland spelen omdat je eigen regering te onbekwaam is om nieuwe stadions te bouwen
Eensquote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh, is een lieve jongeneven tegen zichzelf in bescherming nemen
Heb al geen zin meerquote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:18 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Denk dat je incl. wedstrijden zomaar +5.000 euro kunt aftikken.
Goed idee Vast wel te koop bij RUMAG.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:17 schreef 3rr0r het volgende:
[..]Gewoon een t-shirt met 'Ik support change'
Willem Engel is het hiermee eens.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:19 schreef De_Kraam het volgende:
Van Sputnik ga je in ieder geval niet harder lopen.
Misschien moet je hem dan even het gifje doorsturenquote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:20 schreef R-woud93 het volgende:
De Vlaamse commentator weet niet zo goed hoe een counter werkt
Dat is geen microfoon, dat is Samson!quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Die microfoon in de corner dat is net Samson
Memfils gaat ze maken!quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hebben jullie ook zo'n zin in de Memphisshow?
Geef ons je voorspelling voor morgen.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Het volgende "poef-zucht-niemandbegrijptme-vermoeiendverhaal"? Nee niet echtquote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
3-1 2xMemphisquote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:23 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Geef ons je voorspelling voor morgen.
De Roon 15 keer balverlies.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:23 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Geef ons je voorspelling voor morgen.
Ik droom over een assist van Memphis op Weghorstquote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
Heb je zijn interview gisteren niet gezien.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het volgende "poef-zucht-niemandbegrijptme-vermoeiendverhaal"? Nee niet echt
Haters zullen haten.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het volgende "poef-zucht-niemandbegrijptme-vermoeiendverhaal"? Nee niet echt
Pakt 10x de bal af mar grijpt bij de 0-1 slap in.quote:
Hoi Frank!quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:25 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Kom aan De Roon en je komt aan mij.
Dat bepalen wij welquote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:25 schreef Coco het volgende:
[..]
Heb je zijn interview gisteren niet gezien.
Hij is nu een volwassen man
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik droom over een assist van Memphis op Weghorst
Nee eerlijk gezegd niet. Heb ik wat gemist dan?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:25 schreef Coco het volgende:
[..]
Heb je zijn interview gisteren niet gezien.
Hij is nu een volwassen man
Hij bood zijn excuses aan.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee eerlijk gezegd niet. Heb ik wat gemist dan?
Nu al?quote:
oh ik wist niet dat er een goed en een fout antwoord was, sorryquote:
Gewoon geloot. Als een EK 1 host heeft is die ook niet steeds automatisch thuisploeg.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wel gek dat België officieel de thuisploeg is. Net zoals met Turkije tegen Italië
Is dat een troostprijs ofzo?
Dat moet ik zien. Geloof namelijk niet dat hij weet wat dat is eigenlijk. Maar verras me!quote:
Geeft niet. Je bent welkom in het Memphistopicquote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh ik wist niet dat er een goed en een fout antwoord was, sorry
Normaal was België ook de thuisploeg maar het stadion in Brussel was niet in orde toch?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wel gek dat België officieel de thuisploeg is. Net zoals met Turkije tegen Italië
Er wordt niet gespeeld in België toch? Wel vaker in Sint Petersburg. Daarom denk ik.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
gespeeltquote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:28 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Er wordt niet gespeelt in België toch? Wel vaker in Sint Petersburg. Daarom denk ik.
Eens. Ik ben zeer benieuwd naar Doku.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Martinez haal Dries eraf aub.
En breng Doku erin
Wat geeft je de indruk dat ik het daar naar mijn zin zou kunnen hebben?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Geeft niet. Je bent welkom in het Memphistopic
De Belgische Owusu.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:29 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Eens. Ik ben zeer benieuwd naar Doku.
Was een mooi moment voor een ommetje.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:28 schreef SamCooke het volgende:
Rusland en België denken intussen mee met de mensen met slaapproblemen.
Hopelijk een interessante dokuquote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:29 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Eens. Ik ben zeer benieuwd naar Doku.
loting bepaald. Een gastland kan op papier uit spelen. Gebeurd vaker hoor.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
zo zo.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb daar een hoop likes van obscure KLB-users mee gescoord.
gebeurdquote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:31 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
loting bepaald. Een gastland kan op papier uit spelen. Gebeurd vaker hoor.
Ik weet nog niet zo goed of dat positief is of nietquote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb daar een hoop likes van obscure KLB-users mee gescoord.
Persoonlijk zou ik hier niet raar van staan te kijken.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:28 schreef MC-Morgan het volgende:
@:Onlogisch heeft 2-0. Dat zou betekenen dat hij aan kop komt!
Dat hoeft ook niet want eigenlijk zit niemand op die onzinnige verbeteringen te wachtenquote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:31 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
gebeurd
Ik blijf niet aan de gang.
Je hebt mensen die daar een bucketlist itempje van makenquote:
Koekoek.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet want eigenlijk zit niemand op die onzinnige verbeteringen te wachten
wtfquote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet want eigenlijk zit niemand op die onzinnige verbeteringen te wachten
boeien. Je kan beter op de inhoud ingaan, staat je beterquote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:31 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
gebeurd
Ik blijf niet aan de gang.
Zou ie ook meteen geband zijn?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hebt mensen die daar een bucketlist itempje van makenIk ben gewoon zelf weggegaan
Nee joh, dit is ESF niet.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:33 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Misschien ga jij nu van zwart naar doorgestreept.
Weet ik veel. Moet je ff één van zijn posts aanklikken, er zijn er genoegquote:
@Haags is niet meer.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik veel. Moet je ff één van zijn posts aanklikken, er zijn er genoeg
Ik ga hier toch geen mensen om bannen johquote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:33 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Misschien ga jij nu van zwart naar doorgestreept.
Mijn zegen heb je.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ga hier toch geen mensen om bannen joh
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:37 schreef -XOR- het volgende:
Ow kut, Admin in tha house, dan wil ik even zeggen dat ik die Eriksen-grappen niet zo bedoeld had.
Wat is dat?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:38 schreef T3hTommay het volgende:
Eigenlijk zouden mensen die op fok een ban krijgen shadowbanned moeten worden.
Meld dit maar even in FB.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:38 schreef T3hTommay het volgende:
Eigenlijk zouden mensen die op fok een ban krijgen shadowbanned moeten worden.
Shadow banning, also called stealth banning, ghost banning or comment ghosting, is the practice of blocking or partially blocking a user or their content from an online community so that it will not be readily apparent to the user that they have been banned.quote:
dan denk je dat iedereen je negeert, en ga je weg uit ellende. goed plan!quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:39 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Dat je nog wel kan posten maar dat niemand je posts ziet.
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:39 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
De @PSVCL methode. Hopelijk.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
dan denk je dat iedereen je negeert, en ga je weg uit ellende. goed plan!
Daar zou een user als @onlogisch pas na een week achterkomen aangezien iedereen hem hier altijd al negeert.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:39 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:40 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Haha lekker voor hem.
Nu @:onlogisch nog !
Mods stellen hier niet veel voor hoorquote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:40 schreef Stoorzendert het volgende:
Bans mogen toch niet besproken worden? Opent notabene een MOD een topic over de ban.![]()
![]()
Dat denk ik niet want hij zou toch ook wel merken dat er opeens heel veel minder onzin van hem verwijderd wordtquote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar zou een user als @:onlogisch pas na een week achterkomen aangezien iedereen hem hier altijd al negeert.
KLB / Haags = zwartquote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:40 schreef Stoorzendert het volgende:
Bans mogen toch niet besproken worden? Opent notabene een MOD een topic over de ban.![]()
![]()
Ik ben tegen racisme.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:41 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
KLB / Haags = zwart
Hier wordt het ook besproken. Laat gaan joh.
En de mods doen niets!quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dit topic is veranderd in een slowchat
Het is dan ook een ouderwetse kutwedstrijd.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zo mokersaai is de tweede helftquote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Omdat dat waardeloze land van je zijn best niet meer doet. Vallen zowat in slaap.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ja de wedstrijd ging toch al nergens heen. Maar inderdaad.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik weet niet wie hem aangenomen heeft, maar die persoon verdient hetzelfde lot.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:41 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
KLB / Haags = zwart
Nou, da's erg.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Prima dat dit de laatste pot van de dag isquote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:43 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Omdat dat waardeloze land van je zijn best niet meer doet. Vallen zowat in slaap.
Bedanktquote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:41 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
KLB / Haags = zwart
Moet je morgen eens terugkomen. Dan hebben we na 10 minuten al slowchat!quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:43 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Omdat dat waardeloze land van je zijn best niet meer doet. Vallen zowat in slaap.
Eens.quote:
Sorry Lenny, dat was niet correct van mij.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vecht maar ergens anders. Warm bad hier.
Goed dat je jouw menselijke kant laat zien. Dat siert je.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens.
Ik was aan het koken vandaag en toen ging ik Denemarken verder kijken en zag ik dat met Eriksen.
Toen heb ik nauwelijks wat kunnen eten (ja ik ben pussy i know)
En daarom niet gesport vandaag![]()
Alhoewel ik me nu besef dat dit misschien weinig met jouw post te maken heeft.
Ik werd er ook naar van.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens.
Ik was aan het koken vandaag en toen ging ik Denemarken verder kijken en zag ik dat met Eriksen.
Ik verwacht dat @T3hTommay je nu gaat wijzen op een taalfoutquote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens.
Belgique natuurlijk. Russen moeten eerst boeten voor MH17. Eerder gun ik ze helemaal niks.quote:
Kijk aan, kameraad.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Belgique natuurlijk. Russen moeten eerst boeten voor MH17. Eerder gun ik ze helemaal niks.
Gelukkig wordt er net gescoord!quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik verwacht dat @:T3hTommay je nu gaat wijzen op een taalfout
België vliegt er snel uit.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:48 schreef Bolasie het volgende:
De topscorer van dit toernooi is al bekend.
Daar ben ik mee gestopt, ik weet wanneer ik niet welkom ben.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik verwacht dat @:T3hTommay je nu gaat wijzen op een taalfout
Besef. Gok ik!quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:49 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Daar ben ik mee gestopt, ik weet wanneer ik niet welkom ben.
Tevens valt de taalfout me niet op
https://onzetaal.nl/taaladvies/beseffen-zich-beseffen/quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:49 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
i i.p.v. Iquote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:49 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |