Dan is het onwaarschijnlijk dat er naar een antwoord geluisterd zal wordenquote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:52 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Deze vraag heb je al tien keer gesteld.
Wederopgestaan dus, klinkt als een godenzoon.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:53 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dooie op het veld. Maar lijkt nu weer ok te zijn.
Mwa, niet helemaal op eigen kracht zeg maar...quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:54 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Wederopgestaan dus, klinkt als een godenzoon.
Graag gedaanquote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:57 schreef Phoenyx-God het volgende:
Eriksen, heb het moeten vinden terwijl ik op de plee zat. Bedankt
Ja wennou? Ik zeg het toch net?!quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:57 schreef Phoenyx-God het volgende:
op de belgquote:
Maakt niet uitquote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
is geen buitenspel flikker, bal komt van een rus
Viel me gisteren ook al op hoe moddervet die 2 zijn geworden.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:58 schreef Pedroso het volgende:
Die 2 dikkertjes (Rafael en Wesley) zitten te geilen op Evi.
Hebben jullie eigenlijk een equivalent van 'op de belg'? Waar kijkt de Belgische intellectueel? TF1? Arte?quote:
Als het een beetje meezit dan ontmoeten ze het 1e topland pas in de halve finale. En daar bedoel ik Oranje dus niet mee.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:58 schreef TLC het volgende:
Als Belgie in de volgende ronde in Sevilla tegen de nr 3 van F moeten hebben ze wel n klein probleem met die verdediging van ze.
Komen regelmatig bij elkaar op de koffie frikandel.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:59 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Viel me gisteren ook al op hoe moddervet die 2 zijn geworden.
vtmquote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:59 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Hebben jullie eigenlijk een equivalent van 'op de belg'? Waar kijkt de Belgische intellectueel? TF1? Arte?
mrna vaccinequote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:57 schreef Phoenyx-God het volgende:
Dat is al vrij intellectueel voor de gemiddelde Belg.quote:
Alsjeblieft verwend mormelquote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:57 schreef Phoenyx-God het volgende:
Die kunnen dat gewoon zonder ondertiteling kijken, dat vind ik al heel knap.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:02 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat is al vrij intellectueel voor de gemiddelde Belg.
kwartfinale tegen italie als die beiden poulewinnaar worden en de 8e finale overleven. Geef ik italie meer kansquote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:00 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Als het een beetje meezit dan ontmoeten ze het 1e topland pas in de halve finale. En daar bedoel ik Oranje dus niet mee.
Paar biertjes en wat kaasstengelsquote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:05 schreef Pedroso het volgende:
Wat zullen die Sneijder en VdVaart nu vangen voor zo'n avondje slap lullen ?
Big King XXL menu met cola, twister fries en mayo.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:05 schreef Pedroso het volgende:
Geldquote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:05 schreef Pedroso het volgende:
Gijp en Kieft pakten 2500 voor een avondje VI toch?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:06 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Paar biertjes en wat kaasstengels
Sneijder vast minder dan voor die baggerreclame van hem.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:05 schreef Pedroso het volgende:
Nee, ze maken nu ook al geen kansquote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:06 schreef Pedroso het volgende:
Niet eens met de commentator, WK 2022 maken de Belgen ook nog kans om te winnen.
Mag hopen dat het maximaal 450 euro per avond ofzo is.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:05 schreef Pedroso het volgende:
Zo houden graag, voor mijn poulequote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:07 schreef TLC het volgende:
Japan stond ook eens met 2-0 achter tegen Belgie, dus het kan nog.
Voor de wedstrijdspanning bedoel ik.
ja is al bijnaquote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:06 schreef Pedroso het volgende:
Niet eens met de commentator, WK 2022 maken de Belgen ook nog kans om te winnen.
Watje, ze kunnen ook nergens meer tegen tegenwoordig.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Oogkasbreuk castagne, einde toernooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |