SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik niet met die van mij.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel echt blij met mijn tuinprogressie van vandaag jongens.
Het hele kippenhok verwijderen is maar een tandje ingrijpender dan snipensnap natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:31 schreef mschol het volgende: [..] want de vrouw kan niet gewoon een klwmmetje laten zetten
empancipatie op alle vlakken, behalve daar
Die van mij is nog steeds in een vrij deplorabele staat. Social gatherings hadden een beetje voorrangquote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel echt blij met mijn tuinprogressie van vandaag jongens.
Good for him. Kennelijk was hij alleen goed genoeg als fokpaard.... zo iemand kan je missen als kiespijn.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
Iemand vertelde mij eens dat haar vader (naast haar nog 2 kinderen) zich had laten "knippen" Huwelijk liep stuk en kreeg een nieuwe relatie, wilde toch nog kinderen en wilde dus de sterrilisatie ongedaan laten maken, kan blijkbaar. Maar dat ging mis en hij bleef onvruchtbaar en toen verliet zijn nieuwe vrouw hem maar.....
Ja nou en, dat doet niets af aan het feit dat hij geen kinderen meer wilde, daarom moet je dat altijd voor jezelf doen ook, kinderen blijven je leven lang, vrouwen zijn passanten.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
Iemand vertelde mij eens dat haar vader (naast haar nog 2 kinderen) zich had laten "knippen" Huwelijk liep stuk en kreeg een nieuwe relatie, wilde toch nog kinderen en wilde dus de sterrilisatie ongedaan laten maken, kan blijkbaar. Maar dat ging mis en hij bleef onvruchtbaar en toen verliet zijn nieuwe vrouw hem maar.....
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
'O dierbaar België
O heilig land der vaad'ren
Onze ziel en ons hart zijn u gewijd.
Aanvaard ons kracht en het bloed van onze adren,
Wees ons doel in arbeid en in strijd.
Bloei, o land, in eendracht niet te breken;
Wees immer u zelf en ongeknecht,
Het woord getrouw, dat ge onbevreesd moogt spreken:
Voor Vorst, voor Vrijheid en voor Recht.
[ afbeelding ]
Vermoeiend.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
'O dierbaar België
O heilig land der vaad'ren
Onze ziel en ons hart zijn u gewijd.
Aanvaard ons kracht en het bloed van onze adren,
Wees ons doel in arbeid en in strijd.
Bloei, o land, in eendracht niet te breken;
Wees immer u zelf en ongeknecht,
Het woord getrouw, dat ge onbevreesd moogt spreken:
Voor Vorst, voor Vrijheid en voor Recht.
[ afbeelding ]
Ik moet nog steeds m'n "nieuwe" planten (drie weken geleden gehaald inmiddelsquote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die van mij is nog steeds in een vrij deplorabele staat. Social gatherings hadden een beetje voorrang
Hij wilde juist wel kinderenquote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja nou en, dat doet niets af aan het feit dat hij geen kinderen meer wilde, daarom moet je dat altijd voor jezelf doen ook, kinderen blijven je leven lang, vrouwen zijn passanten.
Yay.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb allemaal hommels op m'n balkon
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Yay.![]()
De hommels zijn ook dol op mijn braam.
Ik kan er ook niets aan doen dat jullie gedachten meteen in de goot liggen als ik bloemetjes en bijtjes noem.quote:
Dan had hij geen knipje moeten laten zetten.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hij wilde juist wel kinderen
Ja sorry, is het US-effectquote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan er ook niets aan doen dat jullie gedachten meteen in de goot liggen als ik bloemetjes en bijtjes noem.![]()
je hoeft niet het hele kippenhok te verwijderenquote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het hele kippenhok verwijderen is maar een tandje ingrijpender dan snipensnap natuurlijk.
Zo denken de stiekeme viezerikjes nu eenmaalquote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan er ook niets aan doen dat jullie gedachten meteen in de goot liggen als ik bloemetjes en bijtjes noem.![]()
Mooie illustratie dat communicatie wel echt het belangrijkste is in een relatiequote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hij wilde juist wel kinderen
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo denken de stiekeme viezerikjes nu eenmaal
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook andere manieren tot definitief onschadelijk maken zijn veel ingrijpender dan een knip bij mannen.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:52 schreef mschol het volgende:
[..]
je hoeft niet het hele kippenhok te verwijderen
Ligt aan je hele attitude, voorkomen en uitstraling ook, ik stap naar binnen en die arts heeft echt niets te zeggen over mij hoor, doorverwijzen en hups.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Je moet sowieso al verdomde veel mazzel hebben met je huisarts om het überhaupt geregeld te krijgen als je er niet wat aan mankeert trouwens.
Jij doet het tenminste niet stiekemquote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had laatst een discussie met een vrome katholiek, zegt ie, ja als ik het geloof niet had dan zou ik echt wel stelen en verkrachten en vreemd gaan en moorden hoor, ik doe dat niet omdat ik mijn geloof heb, ik ben een beter mens dan jij.quote:
Weet je, deze ga je gewoon niet winnen...quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:52 schreef mschol het volgende:
[..]
je hoeft niet het hele kippenhok te verwijderen
Hoi, probeer dat dan nog ff een keer als een vrouw van laten we zeggen 30-35.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ligt aan je hele attitude, voorkomen en uitstraling ook, ik stap naar binnen en die arts heeft echt niets te zeggen over mij hoor, doorverwijzen en hups.
Stopt vrouw met hormonen en krijg je er een andere vrouw voor terug.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Weet je, deze ga je gewoon niet winnen...
Er is nogal een verschil hoe ingrijpend sterilisatie van een vrouw t.o.v. een man is.
Uiteindelijk beslis je natuurlijk altijd zelf wat je wel of niet wil doen.
Lijkt mij dat in een relatie waarbij een vrouw al een jaar of 25 aan de hormonen is geweest om er voor te zorgen dat de gezamenlijke wens van geen kinderen of niet nog meer kinderen stand houd, die kerel ook wel ff 3 dagen blauwe ballen kan lijden
Fout.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ligt aan je hele attitude, voorkomen en uitstraling ook, ik stap naar binnen en die arts heeft echt niets te zeggen over mij hoor, doorverwijzen en hups.
De eerste keer daarna tegen 110 vol gas is wel een dingetjequote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Weet je, deze ga je gewoon niet winnen...
Er is nogal een verschil hoe ingrijpend sterilisatie van een vrouw t.o.v. een man is.
Uiteindelijk beslis je natuurlijk altijd zelf wat je wel of niet wil doen.
Lijkt mij dat in een relatie waarbij een vrouw al een jaar of 25 aan de hormonen is geweest om er voor te zorgen dat de gezamenlijke wens van geen kinderen of niet nog meer kinderen stand houd, die kerel ook wel ff 3 dagen blauwe ballen kan lijden
Ah, de Ray Comfort adeptenquote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had laatst een discussie met een vrome katholiek, zegt ie, ja als ik het geloof niet had dan zou ik echt wel stelen en verkrachten en vreemd gaan en moorden hoor, ik doe dat niet omdat ik mijn geloof heb, ik ben een beter mens dan jij.
Eeeuhm
Ik geloof je directquote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De eerste keer daarna tegen 110 vol gas is wel een dingetje
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De eerste keer daarna tegen 110 vol gas is wel een dingetje
Ja dat zal wat anders zijn als vrouw maar ik kom nogal uit een familie met haar op de tanden, zeker de vrouwen, ga maar aan de kant danquote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoi, probeer dat dan nog ff een keer als een vrouw van laten we zeggen 30-35.
Succes met dat dan
Knopje om, tieten stevig vast en dat gevoel van "ok nu voel ik ze echt knappen" eventjes opzij zettenquote:
Ook met haar op de tanden doe je weinig aan artsen die gewoon weigeren want "wacht maar".quote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat zal wat anders zijn als vrouw maar ik kom nogal uit een familie met haar op de tanden, zeker de vrouwen, ga maar aan de kant dan![]()
Bij mij was het de uroloog die lachend en voorzichtig zei, niet boos worden maar je weet dat ik moet vragen of je het zeker weet hč?
PREACH SISTERquote:Op zaterdag 12 juni 2021 22:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar even tussendoor, ik zeg nergens dat de kerel per definitie geknipt moet hoor. Mijn punt is vooral dat het beiden aangaat en het dus niet per definitie de zorg van de vrouw moet zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |