SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik niet met die van mij.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel echt blij met mijn tuinprogressie van vandaag jongens.
Het hele kippenhok verwijderen is maar een tandje ingrijpender dan snipensnap natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:31 schreef mschol het volgende: [..] want de vrouw kan niet gewoon een klwmmetje laten zetten
empancipatie op alle vlakken, behalve daar
Die van mij is nog steeds in een vrij deplorabele staat. Social gatherings hadden een beetje voorrangquote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel echt blij met mijn tuinprogressie van vandaag jongens.
Good for him. Kennelijk was hij alleen goed genoeg als fokpaard.... zo iemand kan je missen als kiespijn.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
Iemand vertelde mij eens dat haar vader (naast haar nog 2 kinderen) zich had laten "knippen" Huwelijk liep stuk en kreeg een nieuwe relatie, wilde toch nog kinderen en wilde dus de sterrilisatie ongedaan laten maken, kan blijkbaar. Maar dat ging mis en hij bleef onvruchtbaar en toen verliet zijn nieuwe vrouw hem maar.....
Ja nou en, dat doet niets af aan het feit dat hij geen kinderen meer wilde, daarom moet je dat altijd voor jezelf doen ook, kinderen blijven je leven lang, vrouwen zijn passanten.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
Iemand vertelde mij eens dat haar vader (naast haar nog 2 kinderen) zich had laten "knippen" Huwelijk liep stuk en kreeg een nieuwe relatie, wilde toch nog kinderen en wilde dus de sterrilisatie ongedaan laten maken, kan blijkbaar. Maar dat ging mis en hij bleef onvruchtbaar en toen verliet zijn nieuwe vrouw hem maar.....
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
'O dierbaar België
O heilig land der vaad'ren
Onze ziel en ons hart zijn u gewijd.
Aanvaard ons kracht en het bloed van onze adren,
Wees ons doel in arbeid en in strijd.
Bloei, o land, in eendracht niet te breken;
Wees immer u zelf en ongeknecht,
Het woord getrouw, dat ge onbevreesd moogt spreken:
Voor Vorst, voor Vrijheid en voor Recht.
[ afbeelding ]
Vermoeiend.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
'O dierbaar België
O heilig land der vaad'ren
Onze ziel en ons hart zijn u gewijd.
Aanvaard ons kracht en het bloed van onze adren,
Wees ons doel in arbeid en in strijd.
Bloei, o land, in eendracht niet te breken;
Wees immer u zelf en ongeknecht,
Het woord getrouw, dat ge onbevreesd moogt spreken:
Voor Vorst, voor Vrijheid en voor Recht.
[ afbeelding ]
Ik moet nog steeds m'n "nieuwe" planten (drie weken geleden gehaald inmiddelsquote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die van mij is nog steeds in een vrij deplorabele staat. Social gatherings hadden een beetje voorrang
Hij wilde juist wel kinderenquote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja nou en, dat doet niets af aan het feit dat hij geen kinderen meer wilde, daarom moet je dat altijd voor jezelf doen ook, kinderen blijven je leven lang, vrouwen zijn passanten.
Yay.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:47 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb allemaal hommels op m'n balkon
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Yay.![]()
De hommels zijn ook dol op mijn braam.
Ik kan er ook niets aan doen dat jullie gedachten meteen in de goot liggen als ik bloemetjes en bijtjes noem.quote:
Dan had hij geen knipje moeten laten zetten.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hij wilde juist wel kinderen
Ja sorry, is het US-effectquote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan er ook niets aan doen dat jullie gedachten meteen in de goot liggen als ik bloemetjes en bijtjes noem.![]()
je hoeft niet het hele kippenhok te verwijderenquote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het hele kippenhok verwijderen is maar een tandje ingrijpender dan snipensnap natuurlijk.
Zo denken de stiekeme viezerikjes nu eenmaalquote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan er ook niets aan doen dat jullie gedachten meteen in de goot liggen als ik bloemetjes en bijtjes noem.![]()
Mooie illustratie dat communicatie wel echt het belangrijkste is in een relatiequote:Op zaterdag 12 juni 2021 21:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hij wilde juist wel kinderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |