Opmerkelijk.quote:Op zondag 13 juni 2021 21:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Uitstekend kijkvermaak en sfeer. Lekker met een opstootje de rust in, wie doet je wat.
Ik heb alleen de voorbeschouwing gekeken bij de Belgjes. Ruudje Vormer trapte elke open deur in die er in te trappen viel.quote:
Fenomeen. Ronduit schandalig dat Karl de topklussen krijgt en niet Chris.quote:
Misschien is het Carlo wel voor de tv kantinequote:Op zondag 13 juni 2021 22:02 schreef Koffieplanter het volgende:
[ twitter ]
Het optreden van Tom in deze 18 seconden schiet echt alle kanten op. Het is alsof ik Carlo Boszhard zie zitten.
Ik cringede ook.quote:Op zondag 13 juni 2021 22:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb alleen de voorbeschouwing gekeken bij de Belgjes. Ruudje Vormer trapte elke open deur in die er in te trappen viel.
Drankquote:Op zondag 13 juni 2021 22:16 schreef Koffieplanter het volgende:
Wie kan dit Nederland nog van de eindzege houden?
Nouniet.mp4quote:Op zondag 13 juni 2021 22:17 schreef wimderon het volgende:
Dit leek me toch hinderlijk buitenspel van Dumfries, maar dit geheel terzijde.
Streepjes zeggen je neequote:Op zondag 13 juni 2021 22:17 schreef wimderon het volgende:
Dit leek me toch hinderlijk buitenspel van Dumfries, maar dit geheel terzijde.
Die heb je gemist dan, was wel even te zienquote:
Zat je in de polonaise?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijd wachten tot na het VAR moment zegt Frank Lquote:Op zondag 13 juni 2021 22:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Even een rondje gemaakt in de juichcape.
Vertel.quote:Op zondag 13 juni 2021 22:33 schreef Mykonos het volgende:
Geweldige jinx van Frank Snoeks. Echt een van de betere die ik ooit gezien heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |