5mm kabel is weer stuk goedkoper dan de 8. scheelt weer in kostenquote:Op zaterdag 12 juni 2021 17:41 schreef spinazieruiker het volgende:
De draden op die foto zijn niet dikker dan 5mm
4mm kan misschien ook nog wel.quote:Op zondag 13 juni 2021 08:30 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
5mm kabel is weer stuk goedkoper dan de 8. scheelt weer in kostenthanks
Goedkoper en zeker veel gemakkelijker. Over smaak valt niet te twisten. Zelf zou ik ook voor deze oplossing gaan maar het heeft wel een totaal andere uitstraling.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 23:57 schreef Kalebatz het volgende:
Afhankelijk van hoe breed het moet worden en wat je er tegenaan laat groeien kun je ook een stuk betongaas/bouwstaalmat tegen je muur schroeven. Eventueel ondersteund in de hoogte door een paar hardhouten latten ivm flexen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop