Wat raar dat ze geen cliënten van buiten rotterdam mogen aannemen.quote:Op donderdag 29 juli 2021 17:38 schreef Sicstus het volgende:
Na een instorting in mei mag ik ook weer het GGZ-circuit in. Eerst had mijn huisarts me naar Antes in Rotterdam verwezen, omdat ik in verband met de situatie bij mijn moeder daar verbleef. Na ruim een maand eindelijk een intake-gesprek, wat op zich goed verliep, en waarbij ik ook vertelde inmiddels weer in Delft te wonen maar dat het op en neer reizen geen probleem voor mij was. Dat leek voor hen ook geen probleem, maar twee dagen voor de vervolgafspraak werd mij telefonisch meegedeeld dat toch geen clienten van buiten Rotterdam mogen aannemen, en veel sterkte en succes verder![]()
Dus opnieuw naar de huisarts, die een verwijzing naar GGZ Delfland regelde. Daar kan ik nu al op 10 augustus terecht, een stuk sneller dus dan bij Antes. Ik ben benieuwd...
Ja...wat ik wel vreemd vond is dat ze zeiden dat ik iemand mee moest nemen. Dat heb ik nog nooit meegemaakt, waarvoor zou dat zijn? Iemand enig idee?quote:Op donderdag 29 juli 2021 19:56 schreef Nijna het volgende:
[..]
Wat raar dat ze geen cliënten van buiten rotterdam mogen aannemen.
Maar goed, hoop dat je bij de ggz ook op zn plek bent, wel fijn dat je daar al vlot terecht kan!
Voor een intake?quote:Op donderdag 29 juli 2021 20:43 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Ja...wat ik wel vreemd vond is dat ze zeiden dat ik iemand mee moest nemen. Dat heb ik nog nooit meegemaakt, waarvoor zou dat zijn? Iemand enig idee?
Hoe was het bij de psycholoog?quote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:04 schreef Discombobulate het volgende:
Gaat met mij weer echt oké. Ik kan doen wat ik wil, maar tijd is het beste denk ik. Ik ben net een troebel glas water dat na verloop van tijd zelf weer helder wordt. En dan schudt iemand het wel weer heen en weer, maar nu gaat het echt wel redelijk oké.![]()
Volgende week eindelijk psycholoog.
Wat beroerd dat net jouw begeleiders vakantie hebben. Hopen dat je vandaag even contact kan hebben met de vervanger.quote:Op maandag 9 augustus 2021 07:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
Volgens mij begin ik in de problemen te raken. Slaap steeds meer nachten niet dan wel. En mijn begeleiders hebben toevallig beiden vakantie. Vervanger heeft bericht.
Hij was nieuw, degene die ik een aantal jaar geleden had was weggegaan. Verder, ja het was kort. Denk ook niet dat die man mij ligt, klikte niet zo goed tussen mij en hem. Kan veel beter met vrouwen sowieso wanneer het hierover gaat. Maar goed, we gaan het zien. Eerst weer relatie opbouwen enzo.quote:
Mooi gezegdquote:Op vrijdag 30 juli 2021 17:04 schreef Discombobulate het volgende:
Gaat met mij weer echt oké. Ik kan doen wat ik wil, maar tijd is het beste denk ik. Ik ben net een troebel glas water dat na verloop van tijd zelf weer helder wordt. En dan schudt iemand het wel weer heen en weer, maar nu gaat het echt wel redelijk oké.![]()
Volgende week eindelijk psycholoog.
Pas goed op jezelf CotS!quote:Op donderdag 12 augustus 2021 14:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Kleine update, omdat de situatie onveilig werd zit ik nu weer in de kliniek
quote:Op maandag 9 augustus 2021 16:22 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Hij was nieuw, degene die ik een aantal jaar geleden had was weggegaan. Verder, ja het was kort. Denk ook niet dat die man mij ligt, klikte niet zo goed tussen mij en hem. Kan veel beter met vrouwen sowieso wanneer het hierover gaat. Maar goed, we gaan het zien. Eerst weer relatie opbouwen enzo.
Dit ja. De klik kan nog komen misschien, maar het is zonde als je na langere tijd toch stopt en dan weer helemaal opnieuw moet beginnen met een andere psycholoog.quote:Op dinsdag 10 augustus 2021 08:07 schreef Nijna het volgende:
Als het niet klikt, misschien niet te lang wachten met aangeven...
Wat vind je daarvan?quote:Op donderdag 12 augustus 2021 14:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja, ik vind deze wereld ook kut. Juist daarom probeer ik er voor mezelf wat van te maken.quote:
Ik heb dit helemaal gemistquote:Op donderdag 12 augustus 2021 14:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Over het algemeen speel ik mooi weer, maar daar heb ik nu echt de energie niet voor. Het gaat gewoon ronduit slecht met mequote:Op zondag 15 augustus 2021 11:55 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik heb dit helemaal gemist
Hoe gaat het nu met je? Ik vind het wel weer super goed van je dat je zo snel aan de bel getrokken hebt
Maar dat je nou geen mooi weer speelt is wel goed he. Dan kan er ook gericht gekeken worden.quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Over het algemeen speel ik mooi weer, maar daar heb ik nu echt de energie niet voor. Het gaat gewoon ronduit slecht met me
Ja daaromquote:Op zondag 15 augustus 2021 18:12 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Maar dat je nou geen mooi weer speelt is wel goed he. Dan kan er ook gericht gekeken worden.
Het klinkt super banaal en zo makkelijk he maar hou vol he! Het gaat weer beter worden.. het heeft weer even tijd nodig.
![]()
![]()
Neem de tijd die nodig isquote:Op zondag 15 augustus 2021 18:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja daaromgelukkig kennen ze me en weten ze die neiging en ik heb het extra benoemd. Gelukkig weet ik waardoor dit gekomen is en kan ik er wat aan doen (al is dat niet leuk en wel moeilijk)
Gewoon schouders eronder, alles wat ik leer meenemen en ooit komt het wel goed, ook al kan ik dat nu moeilijk geloven. Even bijkomen
Ja. Ben nu thuis.quote:Op zondag 15 augustus 2021 18:41 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Waarom? Ben je trouwens al terug in NL?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |