Het spijt me zeerquote:Op zaterdag 12 juni 2021 17:59 schreef Fugue het volgende:
[..]
Heb die loser op block staan maar door jou moet ik die verbale kots alsnog lezen dus bedankt
Dit is echt Chevy's humorquote:
Juist, hij heeft een extreme honger naar aandacht (en voedsel) maar met name dat eerste.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:04 schreef Modus het volgende:
Vette dikke kutkloodtzak, elk filmpje refereert hij weer naar zijn uiterlijk zodat het maar even gezegd is als een soort defense mechanism. Dan is hij namelijk van het gezeur af en kan hij weer verder vreten, hij wil er namelijk niks aan doen want het is een luie dikke stinkhond met narcistische trekjes
Vaccin|12-06-2021|15:48|
Zeg het hem Modusquote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:04 schreef Modus het volgende:
Vette dikke kutkloodtzak, elk filmpje refereert hij weer naar zijn uiterlijk zodat het maar even gezegd is als een soort defense mechanism. Dan is hij namelijk van het gezeur af en kan hij weer verder vreten, hij wil er namelijk niks aan doen want het is een luie dikke stinkhond met narcistische trekjes
Vaccin|12-06-2021|15:48|
Ik zag een TR die heb ik even lang en uitgebreid bestudeerdquote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:04 schreef Fugue het volgende:
[..]
wat kom jij nou weer doen het is hier niet vbl
Bedankt voor de tip ik ga dus niet kijkenquote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zag een TR die heb ik even lang en uitgebreid bestudeerd
Wat je score momenteelquote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:05 schreef Fugue het volgende:
Probeer echt iedereen hier in bed te krijgen
Zou je het bestempelen als vraatzucht?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:05 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Juist, hij heeft een extreme honger naar aandacht (en voedsel) maar met name dat eerste.
Ja maar ik heb nu een nieuwe auto en daar zitten andere ruitenwissers opquote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:14 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
@:Fugue is toch die user met die pauperruitenwissers?
Its TheFugue herequote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:14 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
@:Fugue is toch die user met die pauperruitenwissers?
@GGMM kreeg een melding dat een moderator hier onder de schreef ging en komt poolshoogte nemenquote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:04 schreef Fugue het volgende:
[..]
wat kom jij nou weer doen het is hier niet vbl
Vroeger vond je mijn post en topics briljant, waarom toch die haat opeensquote:Op zaterdag 12 juni 2021 17:59 schreef Fugue het volgende:
[..]
Heb die loser op block staan maar door jou moet ik die verbale kots alsnog lezen dus bedankt
onder de schreefquote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
@:ggmm kreeg een melding dat een moderator hier onder de schreef ging en komt poolshoogte nemen
Daar kunnen de klb moderators een voorbeeld aan nemen
Fok-it zeker weerquote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
@:ggmm kreeg een melding dat een moderator hier onder de schreef ging en komt poolshoogte nemen
Daar kunnen de klb moderators een voorbeeld aan nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |