Done!!!quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:42 schreef ludovico het volgende:
[..]
Brrrr,
Vertel me nog iets wat ik niet wil horen.
JA! daarom ga ik dit topic ook niet lezen...quote:Op zaterdag 12 juni 2021 12:30 schreef Lienekien het volgende:
Je zou gewoon eens schijt moeten leren hebben aan wat andere mensen allemaal te oordelen hebben. Dat scheelt zoveel tijd en ergernis.
Gelukkig weet ik nu waar ik mijn lul in zou willen plaatsen, en de redenen waarom.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:41 schreef ludovico het volgende:
[..]
Tis maar goed dat jij je pik niet meer in een vagina stopt!
Sneller dan dat sommige klagers in dit soort topics aan de vrouw gaan komen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:23 schreef Greenbird999 het volgende:
Wanneer gaan vrouwen inzien dat kinderen baren in deze verloren wereld misschien niet het meest ideale plaatje is?
Zou jij je willen vereenzelvigen met de vrouwen van vandaag, dan ben je nog dommer dan je zelf denkt.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:16 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Sneller dan dat sommige klagers in dit soort topics aan de vrouw gaan komen.
Tja, als je zo ver mogelijk van vrouwen weg wil blijven, waarom zou je discussies over die vrouwen op internet dan wel keer op keer opzoeken, vraag ik me dan af.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:17 schreef Greenbird999 het volgende:
[..]
Zou jij je willen vereenzelvigen met de vrouwen van vandaag, dan ben je nog dommer dan je zelf denkt.
Omdat iedere man ze op een of andere manier verafgood... En men niet wil inzien dat ze totaal geen waarde hebben dan jouw seksuele verlangens vervullen, dat zegt ook alles over de man.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:19 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Tja, als je zo ver mogelijk van vrouwen weg wil blijven, waarom zou je discussies over die vrouwen op internet dan wel keer op keer opzoeken, vraag ik me dan af.
Anale seks is toch oplossingsgericht.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:14 schreef Greenbird999 het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik nu waar ik mijn lul in zou willen plaatsen, en de redenen waarom.
Ah ja, en jij wil dan die mannen de ogen openen, als het ware?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:21 schreef Greenbird999 het volgende:
[..]
Omdat iedere man ze op een of andere manier verafgood... En men niet wil inzien dat ze totaal geen waarde hebben dan jouw seksuele verlangens vervullen, dat zegt ook alles over de man.
Op dinsdag 22 juni 2021 16:21 schreef ludovico het volgende:
Nope, totaal, niet, iedereen krijgt wat men verdient.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:22 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ah ja, en jij wil dan die mannen de ogen openen, als het ware?
Vrouwen van vandaag?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:17 schreef Greenbird999 het volgende:
[..]
Zou jij je willen vereenzelvigen met de vrouwen van vandaag, dan ben je nog dommer dan je zelf denkt.
En welke waarde heb jij dan?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:21 schreef Greenbird999 het volgende:
[..]
Omdat iedere man ze op een of andere manier verafgood... En men niet wil inzien dat ze totaal geen waarde hebben dan jouw seksuele verlangens vervullen, dat zegt ook alles over de man.
Frappant, elke zoveel tijd duikt er weer een nieuw naampje op wat exact hetzelfde verhaal loopt te verkondigen, maar ondertussen verandert er in de realiteit helemaal niets.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:24 schreef Greenbird999 het volgende:
[..]
Nope, totaal, niet, iedereen krijgt wat men verdient.
En waar heb jij het aan verdiend om zo’n verschrikkelijk kutleven te hebben dat je vindt dat vrouwen alleen maar goed zijn voor seksuele behoeftebevrediging?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:24 schreef Greenbird999 het volgende:
[..]
Nope, totaal, niet, iedereen krijgt wat men verdient.
Tjah, als je wijf niet kan koken dan is dat natuurlijk niet iets wat we moeten bagatelliseren. Goede vraag welke wrede duivelse entiteit daar achter zit.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En waar heb jij het aan verdiend om zo’n verschrikkelijk kutleven te hebben dat je vindt dat vrouwen alleen maar goed zijn voor seksuele behoeftebevrediging?
Ik zou dit als een ironische reactie kwalificeren, maar bij jou twijfel ik of je het niet gewoon meent.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:37 schreef ludovico het volgende:
[..]
Tjah, als je wijf niet kan koken dan is dat natuurlijk niet iets wat we moeten bagatelliseren. Goede vraag welke wrede duivelse entiteit daar achter zit.
Niet echt te vergelijken met de situatie van de man.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:03 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Net zoals vrouwen zich sinds het bestaan van de mens af mogen vragen of hij niet ook anderen bezwangerd heeft.
Tja, Adam en Eva, paradijs, appel, slang, erfzonde.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 14:16 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Gezellig dat je je als man zijnde sinds het bestaan van de man af moet vragen of de kinderen wel van jou zijn.
VETGEDRUKTE: .... Maar toch niet in Nederland zeker? Kan ik mij niet voostellen, eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:03 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Net zoals vrouwen zich sinds het bestaan van de mens af mogen vragen of hij niet ook anderen bezwangerd heeft.
En in een vrij stevig tijds vlak van de mensheid deed het er minder toe wie de biologische vader was. Bewezen vruchtbaar zijn was een pre. Jongens kunnen baren was een pre.
Dat werd dan ook weer op de schouders van de vrouw gelegd. Dat terwijl mannen ook onvruchtbaar kunnen zijn en de man het geslacht van de nakomelingen bepaald.
Zo had iedereen shit. De man omdat hij nooit zeker kon weten of hij de biologische vader was, de vrouw omdat geen kinderen of geen zonen op haar schouders geschoven werd en ze daar hele fikse last mee kreeg.
Dan viel dat niet zeker weten of je de biologische vader was wel mee. Alle mogelijke consequenties waren voor de vrouw. Bij twijfel, vrouw de lul, bij geen kinderen in afzienbare tijd, de vrouw de lul, bij enkel dochters, de vrouw de lul.
De man, misschien twijfel en een naar gevoel, maar geen consequenties voor hem. Sterker nog, als hij twijfel had en daar een goed verhaaltje van kon maken waren zaken als verstoting, verminking of zelfs de doodstraf niet abnormaal.
Het is mij vreemd hoe jij zo over mij bent gaan denken.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zou dit als een ironische reactie kwalificeren, maar bij jou twijfel ik of je het niet gewoon meent.
Jouw post zegt vooral wat over jouw onvermogen om vrouwen als mensen te zien en dan met name vrouwen waar jij niks mee op hebt seksueel gezien. Treurig om zo door het leven te moeten gaan, maar het bevestigt wel weer eens dat de hele incelbeweging totaal voorbij kijkt aan het eigen gebrek van sociale vaardigheden.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:21 schreef Greenbird999 het volgende:
[..]
Ondanks dat ik uit een giftige relatie kom, heb ik dat gevoel nooit gehad tegenover mannen in het algemeen. Wel dat ik sneller op mijn hoede ben wanneer ik een red flag opmerk en dat, toen het pas uit was met mijn ex, heel erg wantrouwend was tegenover de intenties van de ander.quote:Op woensdag 23 juni 2021 14:48 schreef Werkman het volgende:
Toegegeven...iedere hetero- sexuele man heeft van tijd tot tijd in meer of mindere mate onderbuikgevoelens of bedenkingen over het andere geslacht.
Ik denk andersom ook net zo goed!
Maar als het een issue word in je leven is het altijd oppassen.
Ik zeg niet gelijk dat je Jack the Ripper word maar sommige dingen kunnen wel iets moois in de weg staan.
De ene vrouw is de andere niet en hetzelfde geld voor mannen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |