Dat wordt dan leuk met NL tegen Oekraïnequote:Op zaterdag 12 juni 2021 12:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is het die combinatie van geel met blauw? Want die is idd best
Hopen dat de Nederlandse spelers die combinatie niet eng vinden dan.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 12:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat wordt dan leuk met NL tegen Oekraïne
Heb je tegenwoordig het gevoel dat je er iets kalmer in staat?quote:Op zaterdag 12 juni 2021 12:21 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Vroegah kon dat 'spelletje' wel eens leiden tot hele volksgevechten waarbij doden vielen
Dus het is jouw schuldquote:
* Noteert: Strafbal tegen als Strani binnen is.quote:
Nou je moet tegen mij geen hockey gaan spelenquote:Op zaterdag 12 juni 2021 13:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb je tegenwoordig het gevoel dat je er iets kalmer in staat?
Even Humphrey Camp bellen.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 13:14 schreef Cyan9 het volgende:
Ik geloof dat ik de ESC SC kwijt ben. Kan iemand mij de weg wijzen?
Probeer deze? SPT / [SPT SC #131] Dit wordt een sportjaar.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 13:14 schreef Cyan9 het volgende:
Het is nu het European Soccer* Contest SC.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 13:14 schreef Cyan9 het volgende:
Second star to the right, and straight on till morning.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 13:14 schreef Cyan9 het volgende:
Het is eigenlijk best veelzeggend dat ik het nu minder erg zou vinden om van Duitsers te verliezen dan van Belgen...quote:Op zaterdag 12 juni 2021 13:21 schreef Arizona het volgende:
Stomme Duitsers. Ze verdienen een dansende middelvinger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |