Daredevils cant stop wont stopquote:Op vrijdag 11 juni 2021 22:02 schreef Pharkus het volgende:
Hartstikke gevaarlijk al dat plezier maken. We zitten in een pandemie.
Die vrouw van jou niet als jij het beste bent wat ze kon krijgen, mannen met een nog lagere standaard zijn onmogelijk te vinden.quote:
Mooi levenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 23:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die vrouw van jou niet als jij het beste bent wat ze kon krijgen, mannen met een nog lagere standaard zijn onmogelijk te vinden.
Die raakt al van de leg als hij de weg moet oversteken of langs een automatische schuifdeur moet.quote:
quote:Op zaterdag 12 juni 2021 11:46 schreef PiyeReloaded het volgende:
Mensen voor wie de whoring twenties nog niet begonnen zijn.Dan moet je wel héél lelijk zijn.
Hey, ik glij over straat dankzij mijn vroegtijdige ejaculasaurus. Dan laat ik me er eentje trekken (door de buurmeisjes je weet) en spuit ik 10 meter ver over straat. Dan neem ik een aanloop en kan ik lekker glijden als een baas.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 13:43 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Kijk alle alfa mannetjes van FOK! weer eens reageren met 'je zusje anders ook' huehuehuehue en in het echte leven zijn ze door hun vrouw uit huis gezet omdat ze hun zorgwekkend vroegtijdige ejaculatie nog steeds niet kunnen verhelpen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |