SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Ah dat is beter, lekker op vakantiequote:Op vrijdag 11 juni 2021 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat Italië toch 2-1 wint.Geen pool ingevuld want over een weekje ga ik op vakantie met iemand die geen reet om voetbal geeft en op de dag van de finale komen we pas weer terug
Zonde van deze post.quote:
Lekker eten in de familie?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 20:49 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ah dat is beter, lekker op vakantieIk hoop ook dat Italië wint..( Italiaans in de familie)
Dat ook ja. Maar dat gaat John Blankesteijn niet meer helpenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 20:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zonde van deze post.
Homo's moeten veel meer respect krijgen van uit het voetbal
Is dat om aan te zien? Wist heulquote:Op vrijdag 11 juni 2021 20:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
Komt de dochter van Bono ook nog langs?![]()
![]()
niet dat die een dochter hadquote:Op vrijdag 11 juni 2021 20:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
Komt de dochter van Bono ook nog langs?![]()
![]()
Zit je weer te dromenn jongenn? Eet je pizza!quote:
Heeft 2 dochters zelfsquote:Op vrijdag 11 juni 2021 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dat om aan te zien? Wist heul
[..]
niet dat die een dochter had
JOngen? .Brilletje nodig...quote:Op vrijdag 11 juni 2021 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zit je weer te dromenn jongenn? Eet je pizza!
Eve Depay kan beter een normale jurk aan doenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 20:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Heeft 2 dochters zelfs
[ afbeelding ]
Dit is Eve (eigenlijk Memphis)
Is actrice en begint een aardige carriere te krijgen. Ik ken haar van de mini- serie Behind Her eyes, die vond ik echt
Okee da was omdat ik mijn VPN nog aan had staan. Nodig voor sommige dingen. Heel vervelend want het maakt heel veel andere dingen stuk.quote:
*kijktquote:Op vrijdag 11 juni 2021 20:57 schreef Strani het volgende:
Coaching staff prachtig in pak natuurlijk. Daar zal het niet aan liggen.
Oh hahahaha verkeerde topic uit m'n my active topics aangekliktquote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 20:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh hahahaha verkeerde topic uit m'n my active topic aangeklikt![]()
Ik dacht wat zitten er opeens allemaal vreemde mensen in de ESF-SC.
Die is uit de selectie gespeeld door Paolo Rossiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |