abonnement Unibet Coolblue
pi_199839192
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 21:40 schreef beantherio het volgende:

[..]

Jouw blinde vlek is dat je vanuit dit soort paranoia je redenaties opbouwt. Hoe kun je verwachten dat anderen je serieus gaan nemen als je je al zo laat beperken in je denken? Wat jij "stockholm-syndroom" noemt is het gezonde verstand gebruiken en logisch nadenken.
Jij bent de woordvoerder van "anderen"?

Doe ze de groeten!
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_199839228
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 21:39 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Als iemand naar zijn eigen brandjes kijkt noem ik dat een pyromaan.
Welk brandje? Ivermectine werkt duidelijk!

Ivermectine uitstekend middel in strijd tegen Corona
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
  vrijdag 11 juni 2021 @ 21:53:50 #28
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_199839512
quote:
4s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 21:44 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Welk brandje? Ivermectine werkt duidelijk!

Ivermectine uitstekend middel in strijd tegen Corona
De kracht van herhaling.
pi_199839649
"India's health ministry has revamped the prescribed treatment for COVID-19 patients. According to the new guidelines, the use of ivermectin, hydroxychloroquine, antiviral favipiravir, doxycycline, zinc, and vitamins have been completely scraped off."
Of t werkt of niet, ze gaan er iig mee stoppen. :/
  Moderator vrijdag 11 juni 2021 @ 22:13:45 #30
5428 crew  miss_sly
pi_199840059
@TS: hou je in je eigen topic een beetje in met sneren en persoonlijke aanvallen en off topic geleuter.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_199843683
quote:
4s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 21:44 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Welk brandje? Ivermectine werkt duidelijk!

Ivermectine uitstekend middel in strijd tegen Corona
Voor iemand die zo bang is voor de lange termijn effecten van een vaccin, vind ik het vrij typisch dat je de lange termijn effecten van het gebruik van 100 maal de reguliere dosis van een anti parasitair-middel compleet negeert.
  Moderator zaterdag 12 juni 2021 @ 08:20:53 #32
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199843704
Ik veplaatst dit topic naar BNW.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  zaterdag 12 juni 2021 @ 08:29:21 #33
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_199843751
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 21:32 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Wel mooi dat mijn topics altijd zo goed bezocht worden door dezelfde mensen die er alles aan willen doen om mij onderuit te halen!

[ afbeelding ]
Probleem lijkt te zijn dat ivermectine in dosis moet worden toegediend die mogelijk te hoog zijn voor het gebruik bij mensen? De CBG/EMA raad het gebruik dus alleen maar aan bij zorgvuldig opgezette klinische studies. Ik kan me goed voorstellen dat landen met beperkte middelen daar anders over denken.

In elk geval is je topic nutteloos TS. Ivermectine gaat het hoogstwaarschijnlijk binnen de EU niet worden als je wat logisch nadenkt.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_199845683
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 22:13 schreef miss_sly het volgende:
@:TS: hou je in je eigen topic een beetje in met sneren en persoonlijke aanvallen en off topic geleuter.
Ik denk dat je de verkeerde hebt gementioned. Ik zie dat TS een user is.
Die zal wel vaker gementioned worden. Die zal wel denken... :D
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_199845718
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 08:20 schreef Tijger_m het volgende:
Ik veplaatst dit topic naar BNW.
Verrassend. :P
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_199845838
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 juni 2021 21:31 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Kom ook eens met cijfers van RCT-studies waarbij er naar de klinische effectiviteit van een behandeling met ivermectine is gekeken. Je weet wel, de onderzoeken waar de experts naar kijken.
Ik denk niet dat we er ooit uitkomen met deze user/TS. Heeft al duidelijk laten merken geen enkele kaas te hebben gegeten van wetenschap, correlatie/causaliteit en rationeel denken.

Grappige is dat in geen enkele van de door hem aangehaalde artikelen er ook maar enigszins wordt ingegaan op andere factoren die eventueel van invloed kunnen zijn geweest op de ervaren verbeteringen. Normaal gesproken hou je daar bij wetenschappelijk onderzoek natuurlijk wel rekening mee.
Dan weet je al genoeg. Prutswerk dus. Dat ze in India ondertussen zijn gestopt met gebruik van dit (letterlijk) paardenmiddel zegt ook al genoeg.
Geen woorden meer aan vuil maken. Case closed.

Oh, en wat JochemSjakie zegt. Dat er 100 maal de normaal gehanteerde (bij dieren) hoeveelheid nodig is om effectief te zijn bij mensen is ook niet echt een pré natuurlijk.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  zaterdag 12 juni 2021 @ 12:51:31 #37
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199846068
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 12:23 schreef Salina het volgende:

[..]

Ik denk niet dat we er ooit uitkomen met deze user/TS. Heeft al duidelijk laten merken geen enkele kaas te hebben gegeten van wetenschap, correlatie/causaliteit en rationeel denken.

Grappige is dat in geen enkele van de door hem aangehaalde artikelen er ook maar enigszins wordt ingegaan op andere factoren die eventueel van invloed kunnen zijn geweest op de ervaren verbeteringen. Normaal gesproken hou je daar bij wetenschappelijk onderzoek natuurlijk wel rekening mee.
Dan weet je al genoeg. Prutswerk dus. Dat ze in India ondertussen zijn gestopt met gebruik van dit (letterlijk) paardenmiddel zegt ook al genoeg.
Geen woorden meer aan vuil maken. Case closed.

Oh, en wat JochemSjakie zegt. Dat er 100 maal de normaal gehanteerde (bij dieren) hoeveelheid nodig is om effectief te zijn bij mensen is ook niet echt een pré natuurlijk.
De essentie is dat TS heel hard roept dat er geen effectieve behandeling tegen corona gevonden 'mag' worden en vervolgens op zoek gaat naar 'bewijs' dat die conclusie bevestigt. Dan komt hij keer op keer met middelen aanzetten die na uitvoerig onderzoek niet effectief bevonden zijn, maar vergeet voor het gemak even dat er wel degelijk gigantische stappen gemaakt zijn in de behandeling van coronapatiënten. Zo zie je die verbeterde behandelmethoden ook terug aan de sterk teruggelopen gemiddelde opnameduur van patiënten, het sterk afgenomen deel van de patiënten dat na ziekenhuisopname doorstroomt naar de IC en de toegenomen overlevingskansen.

Je hoort TS dan ook niet over een inmiddels veelgebruikt middel als dexamethason.
Huilen dan.
  zaterdag 12 juni 2021 @ 13:00:31 #38
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_199846165
En als de tegenspraak hem te heet onder de voeten wordt dan blijft het stil, tot het hele riedeltje zich weer herhaalt.
Huilen dan.
pi_199846533
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juni 2021 08:13 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Voor iemand die zo bang is voor de lange termijn effecten van een vaccin, vind ik het vrij typisch dat je de lange termijn effecten van het gebruik van 100 maal de reguliere dosis van een anti parasitair-middel compleet negeert.
Met de argumentatie van ts kun je ook stellen dat het helpt als je de gehele bevolking bewerkt met een vlammenwerper. Ik gok dat de coronacijfers dan ook stevig dalen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')