Vreemdquote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik krijg een opblaasbare flamingo aanbevolen op Amazon.
Ik elke keer blommige trainingsjasjesquote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik krijg een opblaasbare flamingo aanbevolen op Amazon.
Oh bij mij ging m'n laatste keer dat ik een tetanusprik kreeg in m'n bil. Geen last van gehad.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
De laatste in de bovenarmspier was een tetanus.... Mega schijf en dagen pijnlijk
UitStraling leest dit aandachtigquote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:53 schreef shiitake het volgende:
[..]
Oh bij mij ging m'n laatste keer dat ik een tetanusprik kreeg in m'n bil. Geen last van gehad.
Had ook om de bil moeten vragenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:53 schreef shiitake het volgende:
[..]
Oh bij mij ging m'n laatste keer dat ik een tetanusprik kreeg in m'n bil. Geen last van gehad.
Wat voor eenens heb je?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:53 schreef bitterbal het volgende:
K vandaag met nieuwe jasje naar buiten. Rechtsomkeert terug naar binnen voor een echte jas
Wat is het probleem.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:53 schreef UitStraling het volgende:
Ik krijg blote zomerjurkjes als reclame.
Ik had vandaag wel mijn fleecevest mee naar het werk. Maar ik had vandaag de wijk waar ik woon. Dus toen ik bij de flat was, even naar binnen jas achterl aten even wat drinken en terug...quote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:53 schreef bitterbal het volgende:
K vandaag met nieuwe jasje naar buiten. Rechtsomkeert terug naar binnen voor een echte jas
Get wat vies zeg... nou bleggggghhhquote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:53 schreef UitStraling het volgende:
Ik krijg blote zomerjurkjes als reclame.
Waar woon jij. Hier is het 27 graden.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:53 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu weet ik wie degene is die vanmiddag aan het schreeuwen was.
Rotterdam was hele dag dikke bewolkingquote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar woon jij. Hier is het 27 graden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |