is je internet nu sneller?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja die werd meteen na het vaccineren ingevuld met een stempeltje.
Hij vind veel lekker maar de structuur staat hem dan niet aan, ja doei hoor.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:09 schreef dud0r het volgende:
D
[..]
Ik snap moeilijke eters niet. Hoe kan je nou niks lekker vinden
Onvoorstelbaar.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:13 schreef CherryLips het volgende:
M'n zus was mee en we waren even naar het tuincentrum. Tilt ze ineens m'n mouw iets op en zegt ze van "HET BLOEDT DOOR DE PLEISTER HEEN". Ik schrik me dood. Trek wit weg.
Een heeeeel klein roodbruin puntje. Jezus.
Welke heb je gehad?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Batterij gaat wel sneller leeg. Die hadden ze wel mee kunnen pirken.
Ik zal wel weer helemaal moeten integreren denk ikquote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke. Ben je blij?![]()
Als je ze beide hebt gehad ga je dan were gewoon dingen doen?
Ze kijken alleen maar of je niet van je stoel af kukeltquote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:10 schreef CherryLips het volgende:
Prikje voel je amper wat van. Alles verliep gestroomlijnd, het was niet druk. Alleen dan moet je dus een kwartier zitten en dan valt de stress van je schouders en ga je enorm op je lijf lettenIk had helemaal klamme handen. En dan zit daar iemand de mensen een beetje in de gaten te houden en dan denk je "niet naar mij kijken!"
Netjesquote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:15 schreef CherryLips het volgende:
O wauw
https://nos.nl/artikel/23(...)van-1-6-miljoen-euro
Zat ik ook al aan te denken, maar dat kan pas als de maatregelen ook allemaal weer voorbij zijn. Voorlopig nog even niet dusquote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oke. Ben je blij?![]()
Als je ze beide hebt gehad ga je dan were gewoon dingen doen?
Ik zat er met mondkapje. Maar blijkbaar moest je daar zonder mondkapje zitten.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze kijken alleen maar of je niet van je stoel af kukeltIk had het met 10 minuten wel gezien, ben gewoon weggelopen.
Ik heb je naam een keer geroepen in Strijp maar er kwam geen reactiequote:Op vrijdag 11 juni 2021 12:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent wel heel dichtbij
De groeten terug he
Dat had ze mij nog even verteld, "mondkapje mag af". Maar ik zat vlak bij de uitgang en die drie meter naar buiten moest dat mondkapje weer opquote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zat er met mondkapje. Maar blijkbaar moest je daar zonder mondkapje zitten.
Alles in de blender gooien, dan is de structuur allemaal hetzelfdequote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hij vind veel lekker maar de structuur staat hem dan niet aan, ja doei hoor.
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 12:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welkom in het land van de slimme mense.
Nu weet ik wie degene is die vanmiddag aan het schreeuwen was.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb je naam een keer geroepen in Strijp maar er kwam geen reactie
Ik heb geen blender.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alles in de blender gooien, dan is de structuur allemaal hetzelfde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |