SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Bomenverzameling op 11-06-2021 17:40:25 ]"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ik stel me voor dat als je ergens gaat uit eten je kijkt wat andere gasten bestellen en dan lekkerste ook maar besteld.quote:
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik stel me voor dat als je ergens gaat uit eten je kijkt wat andere gasten bestellen en dan lekkerste ook maar besteld.
Ik haat jouw beeldend beschrijvenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:27 schreef UitStraling het volgende:
Goor plaatje is dat, vind die lelijkerd ook zo'n vieze eter type dat dan de hele avond spaghettisliertjes op zit te boeren en weer weg te kauwen.
jij ook:Dquote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:28 schreef Ygritte het volgende:
5GStraks ff testen of ik ook meer bereik heb
dat zeggen jullie allemaalquote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
appeltje eitje... volde het maar amper![]()
En de hele avond van die rode mondhoeken van de saus. En nog een drupje saus op z'n kin.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:27 schreef UitStraling het volgende:
Goor plaatje is dat, vind die lelijkerd ook zo'n vieze eter type dat dan de hele avond spaghettisliertjes op zit te boeren en weer weg te kauwen.
Lieve schat écht... ze waren hartstikke lief, vrolijk en het ging allemaal gesmeerd!quote:
Slecht grapjequote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zat verderop wel iemand te schreeuwen.
Hoor je weinig van toch hè maar schijnt dat bij sommige mensen echt de aders opzwellen en knappen, niet echt gevaarlijk maar wel erg pijnlijk, duurt ook weken.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er zat verderop wel iemand te schreeuwen.
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:31 schreef shiitake het volgende:
[..]
En de hele avond van die rode mondhoeken van de saus. En nog een drupje saus op z'n kin.
Meet bij BB op het werk! We weten nu waar het is.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:32 schreef shiitake het volgende:
Binnenkort heel Foqueville gevaccineerd.
Ik mag zondagquote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:32 schreef shiitake het volgende:
Binnenkort heel Foqueville gevaccineerd.
Shhhht! Na zondag mag je pijn hebben.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:37 schreef CherryLips het volgende:
Krijg nu serieus wel een beetje een gevoelige bovenarm
71, ik ben nu 28.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik weet niet in welk jaar ze jou hebben gebouwd
Ik pak nu de eerste zonnestraaltjes van de dagquote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:36 schreef Amarantha het volgende:
Moet nog naar de supermarkt maar het is zo warm pff pff klaag klaag.
Neee toch moots!!quote:
Ik zeg niks....quote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:37 schreef CherryLips het volgende:
Krijg nu serieus wel een beetje een gevoelige bovenarm
Vaccinatiepijnquote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zeg niks....![]()
Ik heb dat overigens al-tijd als ze er een spuit in jassen...
Ik mot niks!!quote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik weet niet in welk jaar ze jou hebben gebouwd
Vorige keer had ik het ook best erg, maar dat was pas de volgende dag.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zeg niks....![]()
Was altijd zo leuk toen ik nog de prikpil had.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zeg niks....![]()
quote:
De laatste in de bovenarmspier was een tetanus.... Mega schijf en dagen pijnlijkquote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vorige keer had ik het ook best erg, maar dat was pas de volgende dag.
Ik had een booster, volgens mij zat die er ook tussen?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
De laatste in de bovenarmspier was een tetanus.... Mega schijf en dagen pijnlijk
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:45 schreef UitStraling het volgende:
Bitterbal zit zo mee te lezen [ afbeelding ]
Ik heb geen idee wat ze erin gejast hadden, was ook een booster volgens mij omdat ik hem in het RVP ook heb gekregen. Was nog wel een discussiepunt want hij was wel na langer dan 10 jaar. Zal wel, ik leef nogquote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had een booster, volgens mij zat die er ook tussen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |