Oooh leuke tip, ga ik zeker een keer smikkelen daar.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 16:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
https://www.ed.nl/eindhov(...)ende-pasta~ab919932/
Al gereserveerd? @:UitStraling
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 16:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja slik ook de pil dus.
meer kans dat ik met mijn scooter de maas inrijdt denk ik
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 11 juni 2021 16:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja slik ook de pil dus.
meer kans dat ik met mijn scooter de maas inrijdt denk ik
Kijk hier maar.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 16:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm ja dat zie ik zo snel niet op de nos staanmisschien komt er nog een artikel op de nos erover
50 shades of blackquote:Op vrijdag 11 juni 2021 16:21 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga echt niet Googlen op eventuele bijwerkingen van het vaccin. Slik de pil en neem ibuprofen als ik pijn heb dus gok dat ik daar allemaal eerder aan kan sterven.
Klinkt als mijn kledingkast.quote:
Misschien bij mezelfquote:Op vrijdag 11 juni 2021 16:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Hogere dekking is dus ook minder kans op mutaties en dergelijke.
Met jouw mazzel...quote:
thnxquote:Op vrijdag 11 juni 2021 16:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kijk hier maar.
https://www.rijksoverheid(...)oorten-coronavaccins
Kort door de bocht klopt dat ja, maar zitten dus wel wat andere gevolgen aan vast zoals dat de kans groter is dat het tegen een volgende mutatie minder of niet werkt (waardoor er dus weer een grotere kans is op nieuwe mutaties undsoweiter.)quote:Op vrijdag 11 juni 2021 16:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
thnx
gelijk op jansen geklikt maar afgezien van die 67 procent zie ik niets staan om hem niet te nemen?
Heb je ineens een extra set kersenlippenquote:
Effectiviteit bij nieuwe varianten coronavirusquote:Op vrijdag 11 juni 2021 16:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kort door de bocht klopt dat ja, maar zitten dus wel wat andere gevolgen aan vast zoals dat de kans groter is dat het tegen een volgende mutatie minder of niet werkt (waardoor er dus weer een grotere kans is op nieuwe mutaties undsoweiter.)
Ik slik redelijk wat meds en heb nooit echt gelet op de bijsluiter qua bijwerkingen, alleen wat ik wel en niet mag eten/drinken..quote:Op vrijdag 11 juni 2021 16:21 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga echt niet Googlen op eventuele bijwerkingen van het vaccin. Slik de pil en neem ibuprofen als ik pijn heb dus gok dat ik daar allemaal eerder aan kan sterven.
Krijgt iedereen ineens de hele dag verschrikkelijke trekquote:Op vrijdag 11 juni 2021 16:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Al klinkt bitterbalcorona ergens wel hilarisch.
Of moeten we aan Ilse vragen waar de bitterballen liggen...quote:Op vrijdag 11 juni 2021 16:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Krijgt iedereen ineens de hele dag verschrikkelijke trek
Welk probleem probeer je op te lossen? Dat je twee keer moet?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 16:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Effectiviteit bij nieuwe varianten coronavirus
Zover nu bekend is, werkt het Janssen-vaccin goed tegen gemuteerde varianten van het virus. Hoe goed het vaccin tegen de mutanten helpt wordt nog onderzocht. De fabrikant houdt de situatie goed in de gaten, om zeker te weten dat het vaccin voldoende beschermt tegen nieuwe varianten van het coronavirus. Het is niet vreemd dat het coronavirus muteert. Dat gebeurt vaker bij virussen.
Nu heb ik die andere nog niet gelezen. maar goed ik denk zo: ik behoor niet tot ene risicogroep dus een besmetting zonder vaccinatie zal ik overleven. Ga ik vanuitDus ik denk dta ik al flinke winst boek met die 67 procent. Das niet vreemd gedacht toch?
Volgens mij heerst dit hier al een tijdje.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 16:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Krijgt iedereen ineens de hele dag verschrikkelijke trek
Daarom haal ik het toch nog even aan.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 16:30 schreef CherryLips het volgende:
67% versus wat was het, 96%? Vind ik een flink verschil.
ja is het ook maar als je al niet denkt ernstig ziek te worden?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 16:30 schreef CherryLips het volgende:
67% versus wat was het, 96%? Vind ik een flink verschil.
jaquote:Op vrijdag 11 juni 2021 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welk probleem probeer je op te lossen? Dat je twee keer moet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |