Oh, maar ik doel nu niet op de bijwerkingen van Janssen, maar op de hogere effectiviteit van die andere twee.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 16:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat als ik zou ga googlen waarom wel of niet die jansen te nemen ik op allerlei anti vaccinatiesites terecht zal komen![]()
maar van wat ik op de nos lees is enige echt ernstige bijwerking die trombose?
een kans van 1 op 60.000 ongeveer geloof ik ja.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 16:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat als ik zou ga googlen waarom wel of niet die jansen te nemen ik op allerlei anti vaccinatiesites terecht zal komen![]()
maar van wat ik op de nos lees is enige echt ernstige bijwerking die trombose?
hmm ja dat zie ik zo snel niet op de nos staanquote:Op vrijdag 11 juni 2021 16:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, maar ik doel nu niet op de bijwerkingen van Janssen, maar op de hogere effectiviteit van die andere twee.
ja slik ook de pil dus.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 16:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
een kans van 1 op 60.000 ongeveer geloof ik ja.
Oooh leuke tip, ga ik zeker een keer smikkelen daar.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 16:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
https://www.ed.nl/eindhov(...)ende-pasta~ab919932/
Al gereserveerd? @:UitStraling
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 16:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja slik ook de pil dus.
meer kans dat ik met mijn scooter de maas inrijdt denk ik
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 11 juni 2021 16:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja slik ook de pil dus.
meer kans dat ik met mijn scooter de maas inrijdt denk ik
Kijk hier maar.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 16:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm ja dat zie ik zo snel niet op de nos staanmisschien komt er nog een artikel op de nos erover
50 shades of blackquote:Op vrijdag 11 juni 2021 16:21 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga echt niet Googlen op eventuele bijwerkingen van het vaccin. Slik de pil en neem ibuprofen als ik pijn heb dus gok dat ik daar allemaal eerder aan kan sterven.
Klinkt als mijn kledingkast.quote:
Misschien bij mezelfquote:Op vrijdag 11 juni 2021 16:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Hogere dekking is dus ook minder kans op mutaties en dergelijke.
Met jouw mazzel...quote:
thnxquote:Op vrijdag 11 juni 2021 16:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kijk hier maar.
https://www.rijksoverheid(...)oorten-coronavaccins
Kort door de bocht klopt dat ja, maar zitten dus wel wat andere gevolgen aan vast zoals dat de kans groter is dat het tegen een volgende mutatie minder of niet werkt (waardoor er dus weer een grotere kans is op nieuwe mutaties undsoweiter.)quote:Op vrijdag 11 juni 2021 16:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
thnx
gelijk op jansen geklikt maar afgezien van die 67 procent zie ik niets staan om hem niet te nemen?
Heb je ineens een extra set kersenlippenquote:
Effectiviteit bij nieuwe varianten coronavirusquote:Op vrijdag 11 juni 2021 16:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kort door de bocht klopt dat ja, maar zitten dus wel wat andere gevolgen aan vast zoals dat de kans groter is dat het tegen een volgende mutatie minder of niet werkt (waardoor er dus weer een grotere kans is op nieuwe mutaties undsoweiter.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |