ziet het er zo uit als op de foto?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 15:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker met je ouw vel tussen de jalabiya's
Yups, vervelend saai stukje wereld.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 15:00 schreef bitterbal het volgende:
iemand daar welles geweest?
[ afbeelding ]
Vet hè?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 15:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jaworden steeds beroemder
de fant is ook wel het ultieme dier om te smurfen
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 15:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel precies zo en dat is het ook wel.
Nope,ik mag momenteel Europa niet uit..quote:Op vrijdag 11 juni 2021 15:00 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Kippensoep daar is karkassoep en bonen hebben ze voldoende maar goed Egypte is dan ook een goor land qua eten dat weet jij ook.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 15:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
denk griekenland heeft lekkerder eten
ja al ziet dat water er wel snackwaardig uitquote:Op vrijdag 11 juni 2021 15:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kippensoep daar is karkassoep en bonen hebben ze voldoende maar goed Egypte is dan ook een goor land qua eten dat weet jij ook.
Zou ik met alle respect nog niet dood gevonden willen worden.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 15:00 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Is ook al saai, alles is woestijn daarquote:Op vrijdag 11 juni 2021 15:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja al ziet dat water er wel snackwaardig uit
ja lekker warmquote:Op vrijdag 11 juni 2021 15:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is ook al saai, alles is woestijn daar
Bitterbal is misschien wel veilig, Die kunnen ze aanzien voor een local en niet voor rijke westerse toerist...quote:Op vrijdag 11 juni 2021 15:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet van je resort afkomen omdat ze je anders ontvoeren.
Staan wel kindjes langs de hekken van het resort die je kunt uitlachen omdat ze geen eten hebben.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 15:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet van je resort afkomen omdat ze je anders ontvoeren.
"Pappa mijn geld voor koekjes is op"quote:Op vrijdag 11 juni 2021 15:20 schreef Koen66 het volgende:
Oranjes proberen wel opeens een charme offensief, verdacht
https://www.telegraaf.nl/(...)&utm_medium=referral
Ik was in Den Bosch vandaagquote:Op vrijdag 11 juni 2021 15:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Pappa mijn geld voor koekjes is op"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |