Gewoon een bord pakken en erbij gaan zittenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 14:02 schreef Pheno het volgende:
2 uur al een bbq. Ik heb echt iets verkeerd gedaan in mijn leven. Moet nog gewoon werken
ga een bordje halen en dan opeten tijdens het werkenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 13:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ruik een bbq, zo kan ik toch niet werken?
doe dat dan ook gewoon.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 14:02 schreef Pheno het volgende:
2 uur al een bbq. Ik heb echt iets verkeerd gedaan in mijn leven. Moet nog gewoon werken
Ik ken dit gevoel.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 14:02 schreef Pheno het volgende:
Leuk voor als je op kantoor zit.quote:
tiep me de pleurisquote:
alsof @Pheno niet gewoon achter in z'n tuin zit te werken met z'n laptopquote:Op vrijdag 11 juni 2021 14:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Leuk voor als je op kantoor zit.
Helaas, vandaag binnen. Teveel meetings, dan valt het opquote:Op vrijdag 11 juni 2021 14:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
alsof @:pheno niet gewoon achter in z'n tuin zit te werken met z'n laptop
Mooie benamingquote:Op vrijdag 11 juni 2021 14:01 schreef kwiwi het volgende:
Man man man.. ik zo tegen een paar mensen zeggen "ja we hebben een mooi nieuwbouwhuis gezien maar je kunt eigenlijk niks met de tuin". Vervolgens iedereen ons vertellen: "nee je moet geen concessies doen bij het kopen van een huis met dit budget, en als je je droomhuis hebt gevonden dan weet je het direct". En die brengen ons aan het twijfelen, maar dat zijn allemaal mensen die 'am Arsch der Welt' wonen en niet een huis rond Zurich zoekenVan die boomers die nog voor 1.5 ton een groot vrijstaand huis in Limburg of Friesland hebben gekocht toen de huizen nog voor het oprapen lagen zeg maar.. #frustratie
zonde weerquote:Op vrijdag 11 juni 2021 14:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Helaas, vandaag binnen. Teveel meetings, dan valt het op
Ik denk soms echt dat die mensen geen idee hebben in welke situatie de jongere generatie zich bevindtquote:Op vrijdag 11 juni 2021 14:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mooie benaming![]()
En herkenbare frustratie.
Huis kopen vond ik ook niet zo leuk om te doen. Redelijk stressvol.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 14:01 schreef kwiwi het volgende:
Man man man.. ik zo tegen een paar mensen zeggen "ja we hebben een mooi nieuwbouwhuis gezien maar je kunt eigenlijk niks met de tuin". Vervolgens iedereen ons vertellen: "nee je moet geen concessies doen bij het kopen van een huis met dit budget, en als je je droomhuis hebt gevonden dan weet je het direct". En die brengen ons aan het twijfelen, maar dat zijn allemaal mensen die 'am Arsch der Welt' wonen en niet een huis rond Zurich zoekenVan die boomers die nog voor 1.5 ton een groot vrijstaand huis in Limburg of Friesland hebben gekocht toen de huizen nog voor het oprapen lagen zeg maar.. #frustratie
En heb je uiteindelijk je droomhuis gevonden zonder concessies te doen?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 14:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Huis kopen vond ik ook niet zo leuk om te doen. Redelijk stressvol.
lijkt hij een beetje op je vriendquote:
Nee eigenlijk totaal niet maar hij is ook knap.quote:
* dud0r maakt dus nog kansquote:Op vrijdag 11 juni 2021 14:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee eigenlijk totaal niet maar hij is ook knap.Maar ik heb niet echt 1 type qua man.
Het is heel simpel. jullie moeten er wonenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 14:01 schreef kwiwi het volgende:
Niemand maakt kans want ben al gelukkig met iemand.quote:
Neequote:Op vrijdag 11 juni 2021 14:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En heb je uiteindelijk je droomhuis gevonden zonder concessies te doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |