nee het is laaghangende bewolkingquote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zeedamp heet dat geloof ik. Is ook zo weer wegJuist nu naar het strand, dan ben je er straks het eerste als het mooi is
Ik had zo'n collega. Wanneer ze aan het bellen was, moest iedereen meeluisteren en niemand kon ook meer wat zeggen, want het moest op standje brulboeiquote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
LOOK AT MEEEEE PRAAT MET MIJJJJJJJ
daarom werk ik vanaf 10..quote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
10:00 uur vind ik wel vrij normaal
Gewoon je dodelijke blik opzetten toch.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik 'waarschuwde' nieuwe collega's altijd dat ik in de ochtend gewoon niet op mn best ben en dat ik even moet wakker worden. Hielden ze prima rekening mee. Zolang je daar eerlijk en open over bent, is niets raar.
Ik zie het probleem niet?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee hoor maar als echt iedereen introvert zou zijn dan wordt het wel heel lastig om je te verschuilen in de introverte wereld, dan waren we allemaal huiskamerplanten of zo.
Introverten onder elkaar kunnen ook fucking luid zijn trouwens.. Als introveren eenmaal op hun gemak zijn bij mensen dan zou je ze niet meer als introvert bestempelen.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee hoor maar als echt iedereen introvert zou zijn dan wordt het wel heel lastig om je te verschuilen in de introverte wereld, dan waren we allemaal huiskamerplanten of zo.
Ja staat in het nieuwsbericht.quote:
Goede vraag, geen idee.quote:
Ik keek een keer per ongeluk zo naar de directeur, je zag die man gewoon verschrompelen en ik maar denken, wat gebeurde hier? Oh wacht.. mn bitch resting face vergeten uit te zettenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon je dodelijke blik opzetten toch.
weet alleen nog niet wat ik de hele week ga doen. wil nog wat dingen in huis doen maar met 29 graden is dat ook kutquote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt goed! Maandag en woensdag wordt het hier 29 graden.Dus je hebt het wel goed uitgezocht
Klopt.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Introverten onder elkaar kunnen ook fucking luid zijn trouwens.. Als introveren eenmaal op hun gemak zijn bij mensen dan zou je ze niet meer als introvert bestempelen.
Wat ik zeg, volgens US zijn alle introverten niet in staat tot sociaal contact en zitten ze alleen maar op zolderkamers ofzo.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Introverten onder elkaar kunnen ook fucking luid zijn trouwens.. Als introveren eenmaal op hun gemak zijn bij mensen dan zou je ze niet meer als introvert bestempelen.
als het een verassing is zou ik het niet eten hoorquote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:43 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Goede vraag, geen idee.
Het is een klein stadsrestaurantje die elke maand een andere kaart heeft, dus altijd een verassing.
Er bestaan ook nog mensen die niet in de broek schijten als iemand goedemorgen of hoi tegen ze zegt zonder dat het kakelende klepkippen zijn.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het zal bij jou wel iets koeler zijn, aangezien je wat Noorderlijker zit dan ik.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
weet alleen nog niet wat ik de hele week ga doen. wil nog wat dingen in huis doen maar met 29 graden is dat ook kut
Jij bent dus een klepkip.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er bestaan ook nog mensen die niet in de broek schijten als iemand goedemorgen of hoi tegen ze zegt zonder dat het kakelende klepkippen zijn.
Dat zijn de introverten die een ambivert -moment hebben! Extraverten zijn daar echt niet toe in staat hoor, die brullen GOEDEMORGEN en laten duidelijk weten dat ze er zijn. Inclusief wiegende pas met de aktetasquote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er bestaan ook nog mensen die niet in de broek schijten als iemand goedemorgen of hoi tegen ze zegt zonder dat het kakelende klepkippen zijn.
Ja, ik heb dat dus bij meetings, waar heel veel wordt geklept.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:46 schreef bitterbal het volgende:
bij mij is duidelijker, hoe meer mensen aanwezig hoe stiller ik word
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |