10:00 uur vind ik wel vrij normaalquote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, meestal na 10.00 uur... als ik minder dan 5 uur geslapen heb ben ik gelijk vanaf het begin al aanspreekbaar.
Je kunt dit vooral goed zien tijdens borrels. De introverten staan lekker in een rustig clubje bij elkaar en zeggen af en toe wat. De extraverten maken vooral veel herrie en brallen er op losquote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Extraverte mensen zijn net zo selectief.
Nee?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat dit zelfs de basis is, je hebt mensen die sluipen in de ochtend echt het gebouw waar ze werken binnen en je hebt mensen die springen kwebbelend en dansend langs ieder bureau.
het is heerlijk buitenquote:
wat ga je eten?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:39 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Nu alweer klaar mee.
Maar vanavond uiteten. Zin in.
Ja hoor!quote:
Nou nee maar bijvoorbeeld kleine Turkjes willen nog wel eens praatziek zijn en zich kleine keizertjes op straat voelen.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wit. Ben je ergens naar op zoek of zo?
quote:
jawel hoor. je kan alleen niet bakkenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee!! grijs!
zo kan ik niet naar het strand
Ik 'waarschuwde' nieuwe collega's altijd dat ik in de ochtend gewoon niet op mn best ben en dat ik even moet wakker worden. Hielden ze prima rekening mee. Zolang je daar eerlijk en open over bent, is niets raar.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
10:00 uur vind ik wel vrij normaal
Arme poes.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze waren een kat aan het pesten![]()
Mij ging het dan weer vooral om het ter verantwoording geroepen worden voor je bestaan door een kind van 4. Vond ik vrij bijzonder. Maar blijkbaar moet dat doodnormaal gevonden worden of zo
Hier in Klein-Istanbul heb ik geen advies over turkjes nodig van kleine schotjes, dank jequote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou nee maar bijvoorbeeld kleine Turkjes willen nog wel eens praatziek zijn en zich kleine keizertjes op straat voelen.
Nee hoor maar als echt iedereen introvert zou zijn dan wordt het wel heel lastig om je te verschuilen in de introverte wereld, dan waren we allemaal huiskamerplanten of zo.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar volgens US is het natuurlijk zo dat extravert per definite positief is.
Zeedamp heet dat geloof ik. Is ook zo weer wegquote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee!! grijs!
zo kan ik niet naar het strand
Klinkt goed! Maandag en woensdag wordt het hier 29 graden.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ook, beetje werken, even wat dingen afronden, even naar de sportschool. En dan bijna anderhalve week de laptop niet meer open doen voor werk
LOOK AT MEEEEE PRAAT MET MIJJJJJJJquote:Op vrijdag 11 juni 2021 08:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je kunt dit vooral goed zien tijdens borrels. De introverten staan lekker in een rustig clubje bij elkaar en zeggen af en toe wat. De extraverten maken vooral veel herrie en brallen er op los
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |