Heel belangrijk zelfs, drie keer per dag is bij velen niet genoegquote:Op donderdag 10 juni 2021 23:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Eten belangrijkste maaltijd van de dag
Het draait altijd om eten bij Cherry, eten of gegeten worden, bijvoorbeeld door suikeretende mieren.quote:
Hier zijn drie ramen en 3 rolgordijnen is niet mooi vind ik, de ruimte ertussen is dan zo'n gapend gat.quote:Op donderdag 10 juni 2021 23:32 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Haha ja, eerst alles gemonteerd natuurlijk voor ik het zag. Deze had stomgenoeg maar een optie. Maar even verder zoeken op internet.
Ja, die zijn vrij lastig te vinden, of diegene die dan doorbuigen omdat het te breed is. In de woonkamer 2 hele brede jaloezieën want die breedte hebben ze ook niet.
quote:Op donderdag 10 juni 2021 23:18 schreef Flory het volgende:
[..]
Zo'n masker is soms wel ideaal.
Mijne was vd week afgezakt of ik had het naar beneden gedaan om iets te zien en sliep toen verder.
Toen lief wakker werd dacht hij dat ik sliep met een mondmasker op
RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRNOMNOMNOMquote:
Lekker hoor, hou ook wel van het Bourgondische leven wat dat betreftquote:Op donderdag 10 juni 2021 23:34 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Het draait altijd om eten bij Cherry, eten of gegeten worden, bijvoorbeeld door suikeretende mieren.
Als het eruit komt is het ook belangrijk.quote:Op donderdag 10 juni 2021 23:34 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Het draait altijd om eten bij Cherry, eten of gegeten worden, bijvoorbeeld door suikeretende mieren.
quote:Op donderdag 10 juni 2021 23:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRNOMNOMNOM![]()
![]()
Hoi Flory!quote:
In de slaapkamer zitten ook 3 ramen maar met "muur" ertussen dus heb er wel 3 nodig helaas.. Maar als je ramen naast elkaar zitten is 3 wel minder mooi met rolgordijnen i.v.m. kieren.quote:Op donderdag 10 juni 2021 23:38 schreef Flory het volgende:
[..]
Hier zijn drie ramen en 3 rolgordijnen is niet mooi vind ik, de ruimte ertussen is dan zo'n gapend gat.
Jaloezieën is ook wel mooi, bedoel je van die houten?
Rainbows and unicorns, toch.quote:Op donderdag 10 juni 2021 23:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als het eruit komt is het ook belangrijk.
Matzwartquote:Op donderdag 10 juni 2021 23:43 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
In de slaapkamer zitten ook 3 ramen maar met "muur" ertussen dus heb er wel 3 nodig helaas.. Maar als je ramen naast elkaar zitten is 3 wel minder mooi met rolgordijnen i.v.m. kieren.
Ik heb mooie matzwarte aluminium jaloezieën van 3 meter, waren toen in de Karwei voordelig. Sluiten ook goed aan.
Woon jij hier ook nog niet?quote:
zwart is zo serieus, echt heel serieus, mijn computer bureaublad is zwart, maar, het doet iets met je, zo serieus.quote:Op donderdag 10 juni 2021 23:45 schreef Flory het volgende:
[..]
Matzwartmooi.
Eigenlijk wilde ik die niet ivm stof of valt dat mee?
Ja gezellig hoor.quote:Op donderdag 10 juni 2021 23:47 schreef Flory het volgende:
[..]
Woon jij hier ook nog niet?
Ik logeer wel weer bij Shii, heb ook nog geen eigen plekkie.
Haha nee, zit altijd stof op. Maar valt niet zo erg op. Anders swiffer ik het het zo af.quote:Op donderdag 10 juni 2021 23:45 schreef Flory het volgende:
[..]
Matzwartmooi.
Eigenlijk wilde ik die niet ivm stof of valt dat mee?
Nee ik heb nog steeds geen eigen huisjequote:Op donderdag 10 juni 2021 23:47 schreef Flory het volgende:
[..]
Woon jij hier ook nog niet?
Ik logeer wel weer bij Shii, heb ook nog geen eigen plekkie.
Kom gezellig bij mij onder de brug. Is nog wel een doos over. Ik snurk wel, en zie ook niks door twee ooglapjes.quote:Op donderdag 10 juni 2021 23:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee ik heb nog steeds geen eigen huisje![]()
Moet @:kwiwi eens even aanspreken dat ze door moet bouwen.
Hah! Waar zouden we zijn zonder de Swifferquote:Op donderdag 10 juni 2021 23:49 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Haha nee, zit altijd stof op. Maar valt niet zo erg op. Anders swiffer ik het het zo af.
Is er een wachtlijst?quote:Op donderdag 10 juni 2021 23:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee ik heb nog steeds geen eigen huisje![]()
Moet @:kwiwi eens even aanspreken dat ze door moet bouwen.
quote:Op donderdag 10 juni 2021 23:50 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Kom gezellig bij mij onder de brug. Is nog wel een doos over. Ik snurk wel, en zie ook niks door twee ooglapjes.
Aaaw, jullie mogen vast bij @shiitake in de tuin, ze heeft een heerlijke tuinbank en niet een nieuwe hangmatquote:Op donderdag 10 juni 2021 23:50 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Kom gezellig bij mij onder de brug. Is nog wel een doos over. Ik snurk wel, en zie ook niks door twee ooglapjes.
Ok, ik durf het ook niet meer te vragenquote:Op donderdag 10 juni 2021 23:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Neuh. Maar het is er gewoon nog niet van gekomen
Hoorde uit betrouwbare bronnen dat @datismijnmening princessen-status heeft.quote:Op donderdag 10 juni 2021 23:56 schreef Flory het volgende:
[..]
Aaaw, jullie mogen vast bij @:Shiitake in de tuin, ze heeft een heerlijke tuinbank en niet een nieuwe hangmat
Belgische biertjes doen het altijd goedquote:Op donderdag 10 juni 2021 23:58 schreef Flory het volgende:
[..]
Ok, ik durf het ook niet meer te vragen![]()
Misschien kan ik haar omkopen met wat Belgische biertjes.
Ik moet seizoen 1 nog een keer zien.quote:
en zo rollen ze in de provincie, katseng zo in de hooiberg gegooid en ........................laat maar.quote:
Trustequote:Op vrijdag 11 juni 2021 00:04 schreef Flory het volgende:
Nou de nieuwe bovenbuurman is ook weer thuis![]()
Duurde maar een minuut of tien voor hij de sleutel in het slot had, steeds maar pratend tegen zichzelf![]()
Ik ga mijn luisterboek aandoen skatties, slaap lekker
maar denk je daar dan einde werkdag nog aan om eerder te stoppen? Ik nl meestal nietquote:Op vrijdag 11 juni 2021 07:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou.. ik ben al wakker (gemaakt), dan maar werken en eerder weekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |