SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI buienradar
---
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree of @Nattekat om erop toegevoegd te worden.
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
Live link:
https://www.google.com/ma(...)4FrPIWOvos1botbSMT9S
Zuiger van het FOK!-OMT
Hey, die krijg ik tenminste ook te zienquote:Op donderdag 10 juni 2021 18:08 schreef -CRASH- het volgende:
Zo dat was dan de gedeeltelijke zonsverduistering van 2021
[ afbeelding ]
Op naar 25 oktober 2022 Voor weer een gedeeltelijke zonsverduistering.
Ventilatorwind binnenquote:
Ik had het niet erg gevonden als die kou pas een uurtje later gekomen wasquote:
Over welke temperaturen hebben we het dan?quote:Op donderdag 10 juni 2021 18:13 schreef Dven het volgende:
Meh, volgende week lijkt de zomer hier ook te beginnen
quote:
Zal een tijdje goed over de 30 gaan zijn. Gelukkig kort daarvoor een inzinking naar een graadje of 20/25. Afgelopen week en komende dagen zo tussen de 25/30. Beetje Nederlands weerquote:Op donderdag 10 juni 2021 18:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Over welke temperaturen hebben we het dan?
Haha! Ik kom er sowieso nooit omdat het er nog steeds zo amateuristisch uitziet.quote:Op donderdag 10 juni 2021 20:52 schreef Schwein het volgende:
Blijft hilarisch dat WW. Volgens mij kunnen sommigen daar alleen positief zijn als het weer precies in hun straatje past. Hoop geklaag in mei want te koud. De gifbeker moet leeg blabla. En nu maar zeuren veel te warm. Klimaat 3.0..we vergaan, droogte. Geniet gewoon eens van de zon..
Misschien moet ik maar een WWbreak houden;)
Niks meer aan doen jonguh.quote:Op donderdag 10 juni 2021 20:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Zal een tijdje goed over de 30 gaan zijn. Gelukkig kort daarvoor een inzinking naar een graadje of 20/25. Afgelopen week en komende dagen zo tussen de 25/30. Beetje Nederlands weer
Vergeet niet dat het einde nabij is omdat de pluim onder de 24 graden gaat terwijl dat tenminste tot novemver volgehouden moet worden 😎quote:Op donderdag 10 juni 2021 20:52 schreef Schwein het volgende:
Blijft hilarisch dat WW. Volgens mij kunnen sommigen daar alleen positief zijn als het weer precies in hun straatje past. Hoop geklaag in mei want te koud. De gifbeker moet leeg blabla. En nu maar zeuren veel te warm. Klimaat 3.0..we vergaan, droogte. Geniet gewoon eens van de zon..
Al overwogen dat het verschillende mensen kunnen zijn?quote:Op donderdag 10 juni 2021 20:52 schreef Schwein het volgende:
Die zijn besmet.quote:Op donderdag 10 juni 2021 23:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Al overwogen dat het verschillende mensen kunnen zijn?
Beetje aard van het beestje he. Er zit echter wel veel kennis en sommige uiteenzettingen zijn heel leuk om te lezen, maar dat autistische gedreun is wel ernstig storend ja. Dan hebben wij misschien djeez, dat hele forum zit vol met djeez'quote:Op donderdag 10 juni 2021 20:52 schreef Schwein het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |