SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is gewoon een verpleegkundige die dat doet hoor.quote:Op donderdag 10 juni 2021 17:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat zo iemand een medische opleiding heeft gehad.
'Gewoon' een verpleegkundige. Alsof het niks is.quote:Op donderdag 10 juni 2021 17:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is gewoon een verpleegkundige die dat doet hoor.
Het is niet bij iedereen bekend natuurlijk. En ik was niet bij een poli-neurologie.. Heb ook de naam Neurofibromatose niet gebruikt...quote:Op donderdag 10 juni 2021 17:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat zo iemand een medische opleiding heeft gehad.
Die zou toch wel verschil moeten zien tussen uitslag en tumoren...quote:Op donderdag 10 juni 2021 17:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is gewoon een verpleegkundige die dat doet hoor.
Nee. Maar die hebben niet dezelfde kennis als artsenquote:Op donderdag 10 juni 2021 17:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Gewoon' een verpleegkundige. Alsof het niks is.
Is me vaak overkomen bij de automatiek.quote:Op donderdag 10 juni 2021 17:16 schreef UitStraling het volgende:
Of zo'n verdroogde taaie bitterbal die vier dagen onder een warmtelamp heeft gelegen, zo eentje met de structuur van kauwgom.
Geen probleem voor Blondie mag ik hopen.quote:Op donderdag 10 juni 2021 17:16 schreef UitStraling het volgende:
Of zo'n verdroogde taaie bitterbal die vier dagen onder een warmtelamp heeft gelegen, zo eentje met de structuur van kauwgom.
quote:Op donderdag 10 juni 2021 17:16 schreef UitStraling het volgende:
Flink kauwen en doordouwen.quote:Op donderdag 10 juni 2021 17:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geen probleem voor Blondie mag ik hopen.
Even de after sun erbij pakken.quote:Op donderdag 10 juni 2021 17:26 schreef bitterbal het volgende:
as we speak vraagt die nu hoe het met mijn paneerlaag gaat
Nog een paar dagen hele dagen in de zon bakken en het is net een leerlap.quote:Op donderdag 10 juni 2021 17:16 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op donderdag 10 juni 2021 17:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nog een paar dagen hele dagen in de zon bakken en het is net een leerlap.
Weetje wat lekker is?
In de zon liggen en gedachteloos een pakking Marlboro wegpaffen.
Jaaaaaaah een spidodate met drank, doenquote:Op donderdag 10 juni 2021 17:28 schreef bitterbal het volgende:
ik ben net uitgenodigt door een buurman om met hem op pad te gaan biertjes te drinken ofzo. HIj heeft het de spido genomen met een vriend om biertjes te drinken
Neequote:Op donderdag 10 juni 2021 17:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jaaaaaaah een spidodate met drank, doen
Ingeënt schaap dat je er bent.quote:Op donderdag 10 juni 2021 17:32 schreef Dr_Flash het volgende:
ik kan gewoon niet meer op facebook komenOVERAL WAPPIES
kutvolk
Als iedereen wappie is behalve jijzelf...quote:Op donderdag 10 juni 2021 17:32 schreef Dr_Flash het volgende:
kutvolk
Whehehehehquote:
Dat valt ook wel weer mee. Maar ik haat ze zoquote:Op donderdag 10 juni 2021 17:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als iedereen wappie is behalve jijzelf...
Allemaal uit je vriendenlijst halenquote:Op donderdag 10 juni 2021 17:32 schreef Dr_Flash het volgende:
kutvolk
T-shirt aan en gaan.quote:Op donderdag 10 juni 2021 17:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja geen valse verwachtingen scheppen
quote:Op donderdag 10 juni 2021 17:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
T-shirt aan en gaan.
https://www.shirt-departm(...)ck-on-the-first-date
meh..vallen altijd wat tegenquote:Op donderdag 10 juni 2021 11:47 schreef dud0r het volgende:
de muffins zijn in de aanbieding bij de ah, ik herhaal de muffins zijn in de aanbieding bij de ah.
einde mededeling.
heb de eerste chocolademuffin al weer op onderweg naar huis
Steeds meer mensen maken de keuze om zich te laten injecteren met iets wat hun vrijheid weer wat terug moet brengen. Het gaat al lang niet meer om het beschermen van onze gezondheid maar om het herwinnen van onze vrijheid, iets wat gewoon ieders grondrecht is.quote:Op donderdag 10 juni 2021 17:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat valt ook wel weer mee. Maar ik haat ze zoMet hun parasietengedrag "Ja maar ze moeten wel alles voor iedereen opengooien WANT ANDERS IS HET DIESKRIEMENAAAZIE!!" Ik hoop dat ze dood gaan
hoe is je 5G bereik?quote:Op donderdag 10 juni 2021 17:32 schreef Dr_Flash het volgende:
kutvolk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja! En dat zou iedereen moeten doen. En niet "huu ik wil niet want gezeikdit en gejankdat, maar ik wil wel dat ANDEREN dat doen zodat ik mijn vrijheid terug kan krijgen!"quote:Op donderdag 10 juni 2021 17:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Steeds meer mensen maken de keuze om zich te laten injecteren met iets wat hun vrijheid weer wat terug moet brengen. Het gaat al lang niet meer om het beschermen van onze gezondheid maar om het herwinnen van onze vrijheid, iets wat gewoon ieders grondrecht is.
🐥quote:Op donderdag 10 juni 2021 17:50 schreef Amarantha het volgende:
En ben niet meer beroerd ofzo, voel me gewoon weer kiplekker.
quote:Op donderdag 10 juni 2021 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Uitstekend beste man. Er was binnen een kwartiertje doorgevibed dat ik in de watersector werk, dus ik ben niet magnetisch geworden, maar ik trek wel water aan![]()
[ afbeelding ]
Als koffiemeisje dit ziet springt ze piepgeluiden makende topless je balkon opquote:Op donderdag 10 juni 2021 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Uitstekend beste man. Er was binnen een kwartiertje doorgevibed dat ik in de watersector werk, dus ik ben niet magnetisch geworden, maar ik trek wel water aan![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 juni 2021 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
beetje rood nogquote:Op donderdag 10 juni 2021 18:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Goed gebruind bipsje wel hè, ja hè?
Mooi jaar, 1979quote:
Hahahaquote:
Wat moet je maken?quote:Op donderdag 10 juni 2021 18:26 schreef Karzai het volgende:
ik heb geen zin om te gaan koken mensen dat is wel een probleempje
ik moet een uitje , peper en knoflook snijden,en dan bakken met gehakt, dat doe ik dan in een Turks brood was het planquote:
quote:
Vond dit stukje tekst altijd vet :quote:
Das zo gedaanquote:Op donderdag 10 juni 2021 18:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik moet een uitje , peper en knoflook snijden,en dan bakken met gehakt, dat doe ik dan in een Turks brood was het plan
quote:Op donderdag 10 juni 2021 18:36 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Vond dit stukje tekst altijd vet :
"I was lookin' back to see if you were lookin back at me
To see me lookin back at you
I was lookin' back to see if you were lookin back at me
To see me lookin back at you"
quote:
Waarom herhaal je alles?quote:Op donderdag 10 juni 2021 18:36 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Vond dit stukje tekst altijd vet :
"I was lookin' back to see if you were lookin back at me
To see me lookin back at you
I was lookin' back to see if you were lookin back at me
To see me lookin back at you"
Goh... appel en boomquote:Op donderdag 10 juni 2021 18:45 schreef dud0r het volgende:
Dat viesdikke kind van me schuift gewoon anderhalve pizza naar binnen.
Vreetzak dat het is
Omdat de lyrics zo gaan misschien? Maar als het je heel erg stoort kan ik het altijd overwegen om het aan te passen hoor. 😎quote:
ik ook niet, ga ik maar wel doen, een of ander noedels teriyaki pakket van de picnicquote:Op donderdag 10 juni 2021 18:26 schreef Karzai het volgende:
ik heb geen zin om te gaan koken mensen dat is wel een probleempje
johquote:Op donderdag 10 juni 2021 18:53 schreef mschol het volgende:
en ook appartementje bezichtigd
zag er best leuk en netjes uit
verstandig jaquote:Op donderdag 10 juni 2021 18:57 schreef mschol het volgende:
[..]
met familielid, ik zie anders geheid dingen over het hoofd
ik vind het een leuk appartementje,lijkt ook nog betaalbaar. leuke wijk, steenworp afstand van werk (ipv een uur reistijd)quote:Op donderdag 10 juni 2021 18:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
verstandig ja![]()
maar is het serieus een optie?
Tof! In Den Haag?quote:Op donderdag 10 juni 2021 18:53 schreef mschol het volgende:
en ook appartementje bezichtigd
zag er best leuk en netjes uit
niet te betalen denk ik aan voerquote:Op donderdag 10 juni 2021 19:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar goed dat jij geen kinderen hebt dan
Maar hoe beslis je de volgende stap?quote:Op donderdag 10 juni 2021 19:11 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind het een leuk appartementje,lijkt ook nog betaalbaar. leuke wijk, steenworp afstand van werk (ipv een uur reistijd)
sowieso morgen afwachten, dan heb ik andere bezichtiging, ook zoetermeerquote:Op donderdag 10 juni 2021 19:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar hoe beslis je de volgende stap?
oh bij Koenquote:Op donderdag 10 juni 2021 19:16 schreef mschol het volgende:
[..]
sowieso morgen afwachten, dan heb ik andere bezichtiging, ook zoetermeer
Nog een dagje hier.quote:
Oke ja bedoel meer of je zoveel tijd hebt om na te denken zeg maar voordat er andere kapers op de kust komenquote:Op donderdag 10 juni 2021 19:16 schreef mschol het volgende:
[..]
sowieso morgen afwachten, dan heb ik andere bezichtiging, ook zoetermeer
oh, niet helemaal, dinsdag moet ik uiterlijk bod uitbrengenquote:Op donderdag 10 juni 2021 19:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oke ja bedoel meer of je zoveel tijd hebt om na te denken zeg maar voordat er andere kapers op de kust komen
Ah is het op inschrijving?quote:Op donderdag 10 juni 2021 19:31 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, niet helemaal, dinsdag moet ik uiterlijk bod uitbrengen
*gooit gesmolten kaas over Etto*quote:Op donderdag 10 juni 2021 19:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
zin in platgestampte bitterballen op toast
Geen kleine party balletjesquote:Op donderdag 10 juni 2021 19:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja waarom denk je dat ik geen kinderen wil
Kosten alleen maar tijd, geld en energie.quote:Op donderdag 10 juni 2021 19:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Omdat je je benen niet joelend in je nek gooit?quote:Op donderdag 10 juni 2021 19:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En erwtenquote:Op donderdag 10 juni 2021 19:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
zin in platgestampte bitterballen op toast
Allergietje?quote:Op donderdag 10 juni 2021 19:50 schreef datismijnmening het volgende:
Per ongeluk noten gegeten.![]()
Net even alles eruit gekotst![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2021 19:50 schreef datismijnmening het volgende:
zonde...quote:Op donderdag 10 juni 2021 19:50 schreef datismijnmening het volgende:
Nemenquote:Op donderdag 10 juni 2021 19:50 schreef koffief1lter het volgende:
Als ik zie wat voor karakter ik heb en hoe bot ik kan zijn, moet ik ook maar geen kinderen nemen.
Ben net het eten aan het maken.quote:Op donderdag 10 juni 2021 19:50 schreef datismijnmening het volgende:
Kan ik nog mee-eten?quote:Op donderdag 10 juni 2021 19:52 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Ben net het eten aan het maken.![]()
Dat zal wel.quote:Op donderdag 10 juni 2021 19:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nature has it's ways to say I don't like you.
Lekkere combi wel hoorquote:Op donderdag 10 juni 2021 19:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat zal wel.
Maar welke idioot maakt er nou worst met noten
We gaan je missen.quote:Op donderdag 10 juni 2021 19:59 schreef Karzai het volgende:
gegeten ik sluit af, en ga mijmeren over de mooie dingen des levens
haute cuisine niet waarderenquote:Op donderdag 10 juni 2021 19:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat zal wel.
Maar welke idioot maakt er nou worst met noten
quote:Op donderdag 10 juni 2021 20:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik waardeer alleen haute cuisine waar geen noten in verwerkt zijn
Lama's voor de sims?quote:Op donderdag 10 juni 2021 20:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel verdomme. Ik zou geen Sims-packs meer kopen, maar LAMA'S.
quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2021 20:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
En kippen, koeien, konijnen. Ze gaan cottagecore.
Die zijn allemaal dood aan het gaan aan het Usutu-virus, daarna zal het wel overspringen op de mens, de Aarde is een beetje klaar met ons.quote:Op donderdag 10 juni 2021 20:47 schreef Ygritte het volgende:
Merels krijgen vlieglesPa en ma helemaal bezorgd
werkt pfizer daar niet tegen?quote:Op donderdag 10 juni 2021 20:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zijn allemaal dood aan het gaan aan het Usutu-virus, daarna zal het wel overspringen op de mens, de Aarde is een beetje klaar met ons.
plausiblequote:Op donderdag 10 juni 2021 20:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zijn allemaal dood aan het gaan aan het Usutu-virus, daarna zal het wel overspringen op de mens, de Aarde is een beetje klaar met ons.
Godver klotewijf dan zeg. Vijf miljard jaar is er niks aan de hand, meteorietinslagen of niet boeit allemaal geen fuck, maar twintig eeuwtjes mensen en "mevrouw is klaar met ons"quote:Op donderdag 10 juni 2021 20:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij zijn gewoon kut parasietenquote:Op donderdag 10 juni 2021 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Godver klotewijf dan zeg. Vijf miljard jaar is er niks aan de hand, meteorietinslagen of niet boeit allemaal geen fuck, maar twintig eeuwtjes mensen en "mevrouw is klaar met ons"![]()
*zoekt hoedje*quote:Op donderdag 10 juni 2021 20:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Joe... ik lees net dat het in zeldzame gevallen overspringt op de mensDus dat kan al
Je moet ze ook niet opeten.quote:Op donderdag 10 juni 2021 20:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Joe... ik lees net dat het in zeldzame gevallen overspringt op de mensDus dat kan al
Ieder zijn plek in de voedselketen ja! De aarde is er voor ons en niet andersomquote:
Zie je wel, daar hebben we de vogels al aan het dansen.quote:Op donderdag 10 juni 2021 20:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bestel gewoon twee maten en stuur de verkeerde terugquote:
Wij zijn de top van de voedselketen door onze intelligentie en nuttigheid.quote:
quote:Op donderdag 10 juni 2021 21:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wij zijn de top van de voedselketen door onze intelligentie en nuttigheid.
We zijn ook erg nuttig voor de aarde aangezien wij veel verborgen CO2 diep uit de bodem de lucht inbrengen waardoor planten kunnen groeien!
Anno 1853.quote:Op donderdag 10 juni 2021 21:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vroeger hadden meiden daar de lekkerste kontjes in, de 501.
Weet je, dat denk je alleen maar omdat alle spijkerbroeken toen kut qua pasvorm waren en die 501 'hip' was. Die was niet eens voor vrouwen gemaakt. Met een beetje heup zat dat ding nooit zoals ie moest zitten.quote:Op donderdag 10 juni 2021 21:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vroeger hadden meiden daar de lekkerste kontjes in, de 501.
Verschrikkelijk ja, alsof iedere vrouw een hangbuidel had ook, misschien wel de lelijkste broek ooit.quote:Op donderdag 10 juni 2021 21:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Weet je, dat denk je alleen maar omdat alle spijkerbroeken toen kut qua pasvorm waren en die 501 'hip' was. Die was niet eens voor vrouwen gemaakt. Met een beetje heup zat dat ding nooit zoals ie moest zitten.
Hoera toen ze het beter gingen begrijpen en met curved id kwamen.
Hey vriend ik dacht net nog aan je.quote:
Ja mooi man. Maar ik ben op zoek naar Budapestenaar. Die moet wel effe gaan buurten in het subforum tijdens het EK. Hongarije dient als kanonnenvlees in de poule des doods dit jaar, en we hebben daar een expert nodig.quote:Op donderdag 10 juni 2021 21:14 schreef Haags het volgende:
[..]
Hey vriend ik dacht net nog aan je.
Ik zag bij toeval dat het EK 2024 in Duitsland wordt gehouden. Wat leuk!!
Die zijn echt flink de lul jaquote:Op donderdag 10 juni 2021 21:15 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ja mooi man. Maar ik ben op zoek naar Budapestenaar. Die moet wel effe gaan buurten in het subforum tijdens het EK. Hongarije dient als kanonnenvlees in de poule des doods dit jaar, en we hebben daar een expert nodig.
om de zwembandjes bedoel je?quote:Op donderdag 10 juni 2021 21:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die heeft stretch dus mot wel lukken
Hongarije - Portugal in 2016 3-3. Daar ging Portugal door het oog van de naald, maar daar wonnen ze het toernooi in feite.quote:Op donderdag 10 juni 2021 21:16 schreef Haags het volgende:
[..]
Die zijn echt flink de lul ja
Maar wie weet wat corona in petto heeft voor ze? Misschien valt de halve Franse selectie wel weg joh. Het kan een vreemd toernooi worden.
booohhh jaquote:Op donderdag 10 juni 2021 21:18 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hongarije - Portugal in 2016 3-3. Daar ging Portugal door het oog van de naald, maar daar wonnen ze het toernooi in feite.
Ik hoop niet dat Bal aan die Thaise bezoekjes een pikkie overgehouden heeftquote:
Ik ben net naar binnen gegaan omdat ik het koud vond....quote:Op donderdag 10 juni 2021 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh, is het alweer zo laat![]()
Eigenlijk is het net nu pas lekker weer om buiten te gaan zitten.
Tuurlijk wel. Ze is zo snel op haar pik getrapt hier, dat moet haast welquote:Op donderdag 10 juni 2021 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat Bal aan die Thaise bezoekjes een pikkie overgehouden heeft
Dit is volgens mij voor deze generatie wel zo´n beetje de laatste kans denk ik, ok misschien volgend jaar het WK nog dan. Daarna zal het voorlopig toch wel weer even klaar zijn.quote:
nee das NLquote:Op donderdag 10 juni 2021 21:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Dit is volgens mij voor deze generatie wel zo´n beetje de laatste kans denk ik, ok misschien volgend jaar het WK nog dan. Daarna zal het voorlopig toch wel weer even klaar zijn.
neejoh die gaan sowieso niks presteren komende jaren.quote:
De toekomstig Europees kampioen, Italië.quote:Op donderdag 10 juni 2021 21:26 schreef Haags het volgende:
[..]
neejoh die gaan sowieso niks presteren komende jaren.
Dit EK gaan ze er in de achtste finales uit tegen Italie.
Week niePOLLquote:Op donderdag 10 juni 2021 21:08 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Weet je, dat denk je alleen maar omdat alle spijkerbroeken toen kut qua pasvorm waren en die 501 'hip' was. Die was niet eens voor vrouwen gemaakt. Met een beetje heup zat dat ding nooit zoals ie moest zitten.
Hoera toen ze het beter gingen begrijpen en met curved id kwamen.
quote:Op donderdag 10 juni 2021 21:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Ze is zo snel op haar pik getrapt hier, dat moet haast wel
Deutschland jawohlquote:Op donderdag 10 juni 2021 21:28 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
De toekomstig Europees kampioen, Italië.
Denk ik.
Je bent vrij makkelijk op de kast te krijgen iigquote:
Daar kan een komkommer overdwars naar binnen wandelen terwijl die een krantje leest.quote:Op donderdag 10 juni 2021 21:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Week nie[poll=2559][ afbeelding ]
Dat is niet een 501 uit de jaren 90quote:Op donderdag 10 juni 2021 21:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Week nie[poll=2559][ afbeelding ]
Geen idee.quote:Op donderdag 10 juni 2021 21:35 schreef bitterbal het volgende:
das nu ook weer in toch onder mom jeans ofzo?
Vijf jaar geleden ja.quote:Op donderdag 10 juni 2021 21:35 schreef bitterbal het volgende:
Ja die bedoel ik niet, mijn crush op highschool had zo’n lekker kontje en die had vaak Levi’s aan. Maar nu je zegt geen idee welk type, trouwens geen idee of het Levi’s was.quote:Op donderdag 10 juni 2021 21:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat is niet een 501 uit de jaren 90
Die deden namelijk dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Boyfriend jeans dan?quote:Op donderdag 10 juni 2021 21:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik ben alles behalve modieus
Sorry van net
Ze was wel snel op haar clit getrapt net hè?quote:Op donderdag 10 juni 2021 21:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik ben alles behalve modieus
Sorry van net
Heb je die crush nog eens opgeladen?quote:Op donderdag 10 juni 2021 21:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja die bedoel ik niet, mijn crush op highschool had zo’n lekker kontje en die had vaak Levi’s aan. Maar nu je zegt geen idee welk type, trouwens geen idee of het Levi’s was.
Jups... en je mag ook weer een flared aan. Die meidjes weten nog niet dat dat betekend dat indien het regent je gewoon nat bent tot op je knieën ongeveer. Dat je de achterkant eraf loopt en vervolgens op je bek pleurt... dat als je op de fiets zit dat ding tussen je ketting komt en je vervolgens ook over de kop vliegt....quote:Op donderdag 10 juni 2021 21:35 schreef bitterbal het volgende:
Als je smalle heupen had kon je hem nog wel redelijk strak passend krijgen. I was not so fortunatequote:Op donderdag 10 juni 2021 21:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja die bedoel ik niet, mijn crush op highschool had zo’n lekker kontje en die had vaak Levi’s aan. Maar nu je zegt geen idee welk type, trouwens geen idee of het Levi’s was.
Heupenquote:Op donderdag 10 juni 2021 21:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als je smalle heupen had kon je hem nog wel redelijk strak passend krijgen. I was not so fortunate
Die had ze toen wel ja.quote:Op donderdag 10 juni 2021 21:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Als je smalle heupen had kon je hem nog wel redelijk strak passend krijgen. I was not so fortunate
True truequote:Op donderdag 10 juni 2021 21:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Ze is zo snel op haar pik getrapt hier, dat moet haast wel
Kont te klein errorquote:Op donderdag 10 juni 2021 21:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat is niet een 501 uit de jaren 90
Die deden namelijk dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Dit komt uit Flodder toch?quote:
Dat de boel om je heupen goed zit en je vervolgens ik weet niet hoeveel ruimte bij de taille over hebt.quote:Op donderdag 10 juni 2021 21:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
jaaaaa niet altijd echt zo praktisch
Istie kapotquote:
Ze proberen ons gewoon te dwarsbomenquote:Op donderdag 10 juni 2021 21:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee was een update, die had ik gedaan maar nu start die lastig
Ja dat, centenbak gooi...quote:Op donderdag 10 juni 2021 21:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat de boel om je heupen goed zit en je vervolgens ik weet niet hoeveel ruimte bij de taille over hebt.
quote:Op donderdag 10 juni 2021 21:57 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Volgens mij ook.
Tatjana Simich ook.
Nu is het niet vroeg meer slapen hè.quote:Op donderdag 10 juni 2021 21:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee was een update, die had ik gedaan maar nu start die lastig
vanavond welquote:Op donderdag 10 juni 2021 21:58 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Nu is het niet vroeg meer slapen hè.
Oh nee, m'n bovenbenen matchen met m'n heupen, dat scheelt alweer íets.quote:Op donderdag 10 juni 2021 21:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja dat, centenbak gooi...Of hij zit goed om je heupen en dan weer te wijd bij je bovenbenen.
Heb je een rok of jurk dan kruipt ie omhoog... ook zo irritant...
Hallo mix en match bikini's een set is niet gemaakt voor mijn lijf....
quote:Op donderdag 10 juni 2021 21:15 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ja mooi man. Maar ik ben op zoek naar Budapestenaar. Die moet wel effe gaan buurten in het subforum tijdens het EK. Hongarije dient als kanonnenvlees in de poule des doods dit jaar, en we hebben daar een expert nodig.
HUP UNGARN!!quote:Op donderdag 10 juni 2021 22:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik weet heel weinig van voetbal.
Maar ik wil best voor ze juichen hoor: hajrá Magyarorság!!! [ afbeelding ]
Ja waarom denk je anders dat de middeleeuwen zo'n puinhoop waren.quote:Op donderdag 10 juni 2021 22:08 schreef UitStraling het volgende:
Wat een zootje bij het CDA, geef zo'n Christen een beetje macht en een paar centjes en hij neukt zijn eigen dochter en steekt zijn vrienden in de rug.
Ja toen mocht dat allemaal nog.quote:Op donderdag 10 juni 2021 22:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja waarom denk je anders dat de middeleeuwen zo'n puinhoop waren.
zie je ;pquote:Op donderdag 10 juni 2021 22:11 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Dat is wel heul vroeg
Opa koffie was net zelf ook in slaap gevallen op de bank.
Moraalquote:Op donderdag 10 juni 2021 22:11 schreef UitStraling het volgende:
Mooie is ook nog dat ze denken dat ze de moraal in pacht hebben, laag stinkvolk.
deze welquote:Op donderdag 10 juni 2021 22:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die met dat voetje maar dat is raar want dan rennen ze niet weg meestal.
hoe lang lag je te snurken dan?quote:Op donderdag 10 juni 2021 22:18 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Ja, dat is een voorteken van een gebroken nacht
oh wat hoorde ik dan?quote:Op donderdag 10 juni 2021 22:33 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
45minuten zeker haha.
Te kort geslapen, te druk en te lange dag.
Ik snurk helemaal niet.
Ik was het niet hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |