SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is gewoon een verpleegkundige die dat doet hoor.quote:Op donderdag 10 juni 2021 17:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat zo iemand een medische opleiding heeft gehad.
'Gewoon' een verpleegkundige. Alsof het niks is.quote:Op donderdag 10 juni 2021 17:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is gewoon een verpleegkundige die dat doet hoor.
Het is niet bij iedereen bekend natuurlijk. En ik was niet bij een poli-neurologie.. Heb ook de naam Neurofibromatose niet gebruikt...quote:Op donderdag 10 juni 2021 17:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat zo iemand een medische opleiding heeft gehad.
Die zou toch wel verschil moeten zien tussen uitslag en tumoren...quote:Op donderdag 10 juni 2021 17:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is gewoon een verpleegkundige die dat doet hoor.
Nee. Maar die hebben niet dezelfde kennis als artsenquote:Op donderdag 10 juni 2021 17:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Gewoon' een verpleegkundige. Alsof het niks is.
Is me vaak overkomen bij de automatiek.quote:Op donderdag 10 juni 2021 17:16 schreef UitStraling het volgende:
Of zo'n verdroogde taaie bitterbal die vier dagen onder een warmtelamp heeft gelegen, zo eentje met de structuur van kauwgom.
Geen probleem voor Blondie mag ik hopen.quote:Op donderdag 10 juni 2021 17:16 schreef UitStraling het volgende:
Of zo'n verdroogde taaie bitterbal die vier dagen onder een warmtelamp heeft gelegen, zo eentje met de structuur van kauwgom.
quote:Op donderdag 10 juni 2021 17:16 schreef UitStraling het volgende:
Flink kauwen en doordouwen.quote:Op donderdag 10 juni 2021 17:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geen probleem voor Blondie mag ik hopen.
Even de after sun erbij pakken.quote:Op donderdag 10 juni 2021 17:26 schreef bitterbal het volgende:
as we speak vraagt die nu hoe het met mijn paneerlaag gaat
Nog een paar dagen hele dagen in de zon bakken en het is net een leerlap.quote:Op donderdag 10 juni 2021 17:16 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op donderdag 10 juni 2021 17:27 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nog een paar dagen hele dagen in de zon bakken en het is net een leerlap.
Weetje wat lekker is?
In de zon liggen en gedachteloos een pakking Marlboro wegpaffen.
Jaaaaaaah een spidodate met drank, doenquote:Op donderdag 10 juni 2021 17:28 schreef bitterbal het volgende:
ik ben net uitgenodigt door een buurman om met hem op pad te gaan biertjes te drinken ofzo. HIj heeft het de spido genomen met een vriend om biertjes te drinken
Neequote:Op donderdag 10 juni 2021 17:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jaaaaaaah een spidodate met drank, doen
Ingeënt schaap dat je er bent.quote:Op donderdag 10 juni 2021 17:32 schreef Dr_Flash het volgende:
ik kan gewoon niet meer op facebook komenOVERAL WAPPIES
kutvolk
Als iedereen wappie is behalve jijzelf...quote:Op donderdag 10 juni 2021 17:32 schreef Dr_Flash het volgende:
kutvolk
Whehehehehquote:
Dat valt ook wel weer mee. Maar ik haat ze zoquote:Op donderdag 10 juni 2021 17:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als iedereen wappie is behalve jijzelf...
Allemaal uit je vriendenlijst halenquote:Op donderdag 10 juni 2021 17:32 schreef Dr_Flash het volgende:
kutvolk
T-shirt aan en gaan.quote:Op donderdag 10 juni 2021 17:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja geen valse verwachtingen scheppen
quote:Op donderdag 10 juni 2021 17:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
T-shirt aan en gaan.
https://www.shirt-departm(...)ck-on-the-first-date
meh..vallen altijd wat tegenquote:Op donderdag 10 juni 2021 11:47 schreef dud0r het volgende:
de muffins zijn in de aanbieding bij de ah, ik herhaal de muffins zijn in de aanbieding bij de ah.
einde mededeling.
heb de eerste chocolademuffin al weer op onderweg naar huis
Steeds meer mensen maken de keuze om zich te laten injecteren met iets wat hun vrijheid weer wat terug moet brengen. Het gaat al lang niet meer om het beschermen van onze gezondheid maar om het herwinnen van onze vrijheid, iets wat gewoon ieders grondrecht is.quote:Op donderdag 10 juni 2021 17:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat valt ook wel weer mee. Maar ik haat ze zoMet hun parasietengedrag "Ja maar ze moeten wel alles voor iedereen opengooien WANT ANDERS IS HET DIESKRIEMENAAAZIE!!" Ik hoop dat ze dood gaan
hoe is je 5G bereik?quote:Op donderdag 10 juni 2021 17:32 schreef Dr_Flash het volgende:
kutvolk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja! En dat zou iedereen moeten doen. En niet "huu ik wil niet want gezeikdit en gejankdat, maar ik wil wel dat ANDEREN dat doen zodat ik mijn vrijheid terug kan krijgen!"quote:Op donderdag 10 juni 2021 17:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Steeds meer mensen maken de keuze om zich te laten injecteren met iets wat hun vrijheid weer wat terug moet brengen. Het gaat al lang niet meer om het beschermen van onze gezondheid maar om het herwinnen van onze vrijheid, iets wat gewoon ieders grondrecht is.
🐥quote:Op donderdag 10 juni 2021 17:50 schreef Amarantha het volgende:
En ben niet meer beroerd ofzo, voel me gewoon weer kiplekker.
quote:Op donderdag 10 juni 2021 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Uitstekend beste man. Er was binnen een kwartiertje doorgevibed dat ik in de watersector werk, dus ik ben niet magnetisch geworden, maar ik trek wel water aan![]()
[ afbeelding ]
Als koffiemeisje dit ziet springt ze piepgeluiden makende topless je balkon opquote:Op donderdag 10 juni 2021 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Uitstekend beste man. Er was binnen een kwartiertje doorgevibed dat ik in de watersector werk, dus ik ben niet magnetisch geworden, maar ik trek wel water aan![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 10 juni 2021 17:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |