Dat is logisch, want analoge tv bestaat niet meer bij Ziggo: https://www.ziggo.nl/klan(...)o/digitale-tv/kijkenquote:Op donderdag 10 juni 2021 16:32 schreef Leandra het volgende:
Oh en @:exode geen analoog signaal op de TV... dat wordt feest als de monteur komt
Mijnes gaat er ook bij zittenquote:Op donderdag 10 juni 2021 17:22 schreef Vicky het volgende:
Goed bankje!!
Mijn dochter neemt graag plaats op het bankje 🎉👩🏼🎓
❤🎉👩🏼🎓quote:
Waarom is dat , die extra correctie ronde?quote:Op donderdag 10 juni 2021 19:50 schreef E.T. het volgende:
Mijnes weet nog niet of ze mag gaan zitten
Geen cijfer voor geschiedenis door extra correctieronde.. als dat een 5 is is ze geslaagd.. lager dan moet er herkanst worden volgende week.
Voor de zekerheid dus maar ingeschreven voor herkansingen, maar voor hetzelfde geld krijgt ze morgen ofzo alsnog te horen dat ze geslaagd is.
Echt, dat Cito heeft geen idee wat dit met mensen doet..
Dat ligt niet aan t cito dan, maar aan haar eigen docent of de tweede corrector... jammer dat t zo ver moest komen, gebeurt niet vaak. Meestal wordt t met een gesprek op een van de scholen met iemand van t bevoegd gezag erbij wel opgelost...quote:Op donderdag 10 juni 2021 20:09 schreef E.T. het volgende:
ja, blijkbaar zijn corrector 1 en 2 het niet met elkaar eens. Alle geschiedenis-examens van de school zijn naar derde corrector.. Alleen bij S. is het net het doorslaggevende cijfer..
De monteur was er om 17.30 al, geen signaal, waarschijnlijk een kabelbreuk.quote:Op donderdag 10 juni 2021 20:25 schreef exode het volgende:
Gefeliciteerd geslaagden!
Luna: ik bedoel met analoog zonder kastje, my bet. Dan kan je even checken of je überhaupt signaal binnenkrijgt. Met de meeste tv's kan dat gewoon, behalve als je een oud beestje hebt.
Wanneer kwam de monteur Leandra? Moet ik nog even een check intern doen voor je?
+1!quote:Op donderdag 10 juni 2021 21:25 schreef Declan-Harp het volgende:
Gefeliciteerd trotse moeders!
Ik ben dan hopelijk morgen aan de beurt, had zaterdag verwacht.
Nou ja, ik hoorde afgelopen week over een conflict met eerste corrector en tweede corrector en dat lag zo mijlenver van elkaar dat ik denk dat het zeker goed is dat er dan een derde aan te pas komt. Dus ik hoop dat het goed uitvalt!quote:Op donderdag 10 juni 2021 19:50 schreef E.T. het volgende:
Mijnes weet nog niet of ze mag gaan zitten
Geen cijfer voor geschiedenis door extra correctieronde.. als dat een 5 is is ze geslaagd.. lager dan moet er herkanst worden volgende week.
Voor de zekerheid dus maar ingeschreven voor herkansingen, maar voor hetzelfde geld krijgt ze morgen ofzo alsnog te horen dat ze geslaagd is.
Echt, dat Cito heeft geen idee wat dit met mensen doet..
Ow bah… zo stom dit.quote:Op donderdag 10 juni 2021 20:09 schreef E.T. het volgende:
ja, blijkbaar zijn corrector 1 en 2 het niet met elkaar eens. Alle geschiedenis-examens van de school zijn naar derde corrector.. Alleen bij S. is het net het doorslaggevende cijfer..
Vroeg wakker dusquote:Op vrijdag 11 juni 2021 06:20 schreef Leandra het volgende:
Zo grappig: Soneal kwam tot gisteravond laat iedere keer bij ons binnen met "Zo, ik heb nog even één doos uitgepakt", en net stond hij ook alweer naast mijn bed "Ik heb 1 doos open en een 2de ook".
Die is dus helemaal aan het settelen
Zijn kleerkast had ik gisteren al gedaan, dus hij is echt zijn eigen spullen een plekje aan het geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |