Ik vind Brigitte echt hilarischquote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:18 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja iedereen roept dat Brigitte niet grappig is en zo, maar lijkt me een leuke vrouw.
Klopt.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 20:35 schreef totebel het volgende:
[..]
Ik vind Brigitte echt hilarisch
Wie trouwens echt heel lief is: Hetty Heijting
Zou best kunnen, en toch vermoed ik dat ik er snel moe van zou worden.quote:
Jazeker.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 13:43 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Radiopresentatrice Mischa Blok (Eun Hye Park).![]()
Ken je haar? Heb je een leuke ervaring met haar? Ze lijkt me namelijk een kille bitch.quote:
Nee, is puur een gevoel.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 12:47 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ken je haar? Heb je een leuke ervaring met haar? Ze lijkt me namelijk een kille bitch.
Ja, leuk koppelquote:Op vrijdag 25 juni 2021 12:24 schreef totebel het volgende:
Ik lees net dat Noraly Beyer een setje is met Joost Prinsen, dat gun je die mensen toch🥰.
Lijkt me een sympathieke vrouw
Oh, die vind ik juist stuk voor stuk niet zo heel sympathiek eigenlijkquote:Op donderdag 24 juni 2021 15:14 schreef An_0_Niem het volgende:
Ja, Erica Terpsta is leuk.
Net als Simone Kleinsma en Karin Bloemen
Bijzonder hoe iedereen een eigen impressie heeft van bekende Nederlanders.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 15:23 schreef totebel het volgende:
[..]
Oh, die vind ik juist stuk voor stuk niet zo heel sympathiek eigenlijk
Zou me niks verbazen als ze het achter de ellebogen heeft.quote:Op zaterdag 26 juni 2021 00:20 schreef H_T het volgende:
Lucille Werner lijkt me erg leuk om bier mee te hijsen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |