De Baskische beklemtoning is dan ook erg lastig. Eigenlijk doen we het bij praktisch iedere naam fout.quote:
Ik voorzie een RR special over dit onderwerp voor de start van La Vueltaquote:Op vrijdag 11 juni 2021 15:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De Baskische beklemtoning is dan ook erg lastig. Eigenlijk doen we het bij praktisch iedere naam fout.
We gaan enorm genieten. @Mani89quote:"Karl Vannieuwkerke zal de grote eendagswedstrijden, waaronder de klassiekers, voor zijn rekening nemen. Renaat Schotte wordt de man van de grote ronden en de rittenkoersen. En Ruben Van Gucht zal als stem bij het veldrijden en het vrouwenwielrennen klinken."
(lol)quote:"Karl ademt koers: hij is de gastheer van Vive le vélo, de gespreksleider van de analyses voor en na de koers. Hij heeft zelf ooit semiprofessioneel gekoerst, de geknipte man dus."
De cross krijgt wat het toekomt.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 15:41 schreef Koffieplanter het volgende:
Ruben Van Gucht eigenlijk toch wel gedegradeerd tot een vaste stek in het vrouwenpeloton, erg mooi.
Dat bericht kan komen, maar ook niet komenquote:Op vrijdag 11 juni 2021 15:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Karl is de allerslechtste commentator ooit, hoe kunnen ze dit ons aandoen?
Het is nu alleen nog wachten op het bericht dat Sven Nys de vervanger wordt van José.
Ik ga hier niet van genieten. Potsierlijk. Kaalrl is emotioneel veel te betrokken, supporter eerst commentator second. Alsof je Frank Lammer een wedstrijd van PSV laat becommentariëren.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 15:38 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
We gaan enorm genieten. @:Mani89
“Ik heb vorig jaar in coronatijd gevoeld wat het is om met pensioen te zijn. Als dat het is, is dat een triestige bedoening.”quote:Op vrijdag 11 juni 2021 15:48 schreef Marcoss het volgende:
De Cauwer is 7 jaar ouder dan Michel, maar die kent het woord pensioen niet, geloof ik
Daar gaat Toon Clynhens, wat een fan-tas-tisch moment! Shit, daar is Filippo Conca, potv....quote:Op vrijdag 11 juni 2021 15:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ga hier niet van genieten. Potsierlijk. Kaalrl is emotioneel veel te betrokken, supporter eerst commentator second. Alsof je Frank Lammer een wedstrijd van PSV laat becommentariëren.
Waarom?quote:Op vrijdag 11 juni 2021 15:55 schreef wimderon het volgende:
Dit is niet leuk. Ik trek Renaat steeds slechter
quote:Wuyts vertrekt tegen zijn zin. 'Ik ben nog niet uitverteld, niet uitgeblust. Ik heb nog de energie en het fanatisme om er tegenaan te gaan. Met bovendien meer interne rust en zelfverzekerdheid.' Hij begrijpt niet dat mensen van zijn leeftijd, die nog vol energie zitten, in deze tijden finaal worden thuis gezet.
quote:Op vrijdag 11 juni 2021 16:03 schreef Aguero het volgende:
https://www.tijd.be/onder(...)epraat/10312909.html
[..]
Blijft doordrammen over/terugkomen op bepaalde zaken, mist te veel dingen, en heeft er tactisch weinig kaas van gegeten. Als er dan een non-valeur naast zit wordt dat helemaal duidelijk.quote:
Dat is een uitstekend idee (al zal het blijven bij een tweetje naar degene die daar over gaat (Sander Valentijn?)).quote:Op vrijdag 11 juni 2021 16:09 schreef showtimer het volgende:
@:Wimderon komt er een Michel naar Eurosport petitie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |