Succes!quote:Op maandag 2 mei 2022 13:46 schreef Irritatie100 het volgende:
Volgende week maandag m'n eerste rijles, zin in!! Ook al is het de verplichte try-out
Met mijn R1200RT voelt die 130-140 ook wel een stukje comfotabeler aanquote:Op maandag 2 mei 2022 13:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Niks mis met een beetje doortrekken op zijn tijdGeheid dat je het minimaal 1x wil proberen, om te zien wat je fiets kan.
Ik denk dat je het nooit echt vergeetquote:Op maandag 2 mei 2022 15:21 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Thanks! Heb al eens eerder een try-out gedaan 12 jaar geleden dus dat moet wel goedkomen!
Dat gaat zeker goedkomen! Heb een heel pakket, inclusief alle examens cadeau gekregen, dus dat rijbewijs gaat er sowieso komenquote:Op maandag 2 mei 2022 16:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik denk dat je het nooit echt vergeetGewoon lekker gaan lessen, dat rijbewijs halen, motor aanschaffen, en genieten van de vrijheid
Even vastleggen voor het nageslacht ditquote:Op maandag 9 mei 2022 21:11 schreef Irritatie100 het volgende:
Vandaag try-out les gehad. Dat was even een stuk lastiger dan een Gosharing-scootertje
Had vooral zeer veel moeite met scherpe bochten en hoe gevoelig de koppeling is.
Maar wat is het heerlijk
Lesmotor is een BMW F750GS, behoorlijk bakbeest wel zeg.
Mooie fiets! Rij zelf ook Hondaquote:Op woensdag 11 mei 2022 13:50 schreef RetepV het volgende:
Wilde maandag eindelijk weer eens met de motor naar mijn werk. En natuurlijk... Accu dood. Dat is de 3e in de afgelopen 5 jaar. Maar alla. Leuke deal gevonden voor een nieuwe Yuasa accu, en de volgende dag al geleverd!
(check: https://www.chromeburner.nl/yuasa-ytx9-bs. Maar nu staat er "niet op voorraad", dus ik ben bang dat ik één van de laatsten had)
Gisteravond laat thuis. Moest ook nog een temperatuursensor vervangen, dus snel tempsensor vervangen, BRAVOK gedaan, en nieuwe accu erin voordat het donker werd. 5 keer starten, en vroemmmm.
Honda en ik:. Motor stond alweer een jaar stil.
En vandaag met de motor naar mijn werk. Gewoon erg lekker om weer eens te doen.
Honda CBR900RR 1997.
[ afbeelding ]
Ja, die heb ik wel. Maar ja, ik behandelde mijn Firebladeje tijdens de Corona periode ook niet zo goed. Twee zomers en winters buiten gestaan. En dan kun je er ook geen druppellader op aansluiten. Dus allemaal eigen schuld.quote:Op woensdag 11 mei 2022 14:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mooie fiets! Rij zelf ook Honda
Heb je geen druppellader om je accu werkend te houden? Ik heb er een en echt nog geen dode accu gehad
Accu is gelukkig te vervangen, en de mijne staat gelukkig droog en beschut in mijn berging. Aan de ketting ookquote:Op woensdag 11 mei 2022 14:18 schreef RetepV het volgende:
[..]
Ja, die heb ik wel. Maar ja, ik behandelde mijn Firebladeje tijdens de Corona periode ook niet zo goed. Twee zomers en winters buiten gestaan. En dan kun je er ook geen druppellader op aansluiten. Dus allemaal eigen schuld.
Gelukkig is ze vergevingsgezind.De accu niet, die kon het me niet vergeven.
Je kunt wel de accu eruit halen en binnen aan de lader leggen zomaar een ideequote:Op woensdag 11 mei 2022 14:18 schreef RetepV het volgende:
[..]
Ja, die heb ik wel. Maar ja, ik behandelde mijn Firebladeje tijdens de Corona periode ook niet zo goed. Twee zomers en winters buiten gestaan. En dan kun je er ook geen druppellader op aansluiten. Dus allemaal eigen schuld.
Gelukkig is ze vergevingsgezind.De accu niet, die kon het me niet vergeven.
Ik dacht dat het wel duidelijk was dat ik daar te lui voor was geweest.quote:Op woensdag 11 mei 2022 16:02 schreef Salatrel het volgende:
[..]
Je kunt wel de accu eruit halen en binnen aan de lader leggen zomaar een idee
Mooie fiets idd. Ik moet ook wel zeggen dat de Honda die ik rijd echt heel fijn is. Rijd hem al 10+ jaar. Al wil ik wel ooit nog een wat sportievere fietsquote:Op woensdag 11 mei 2022 16:34 schreef RetepV het volgende:
Ik hou van mijn Honda CBR900RR om twee dingen:
1. Hij laat me nooit in de steek.
2. Hij is werkelijk zo verrekte makkelijk om aan te sleutelen als er eens iets mee is.
Geen enkele moderne sportsbike kan daar tegenop. Vandaar dat ik hem ook al weer 14 jaar heb, hoewel ik het plan had om elke 2 jaar in te ruilen voor een andere motor. In de praktijk kon ik deze niet loslaten en heb ik gewoon motoren erbij gekocht (en ook allemaal inmiddels weer verkocht).
You go man, succes!quote:Op donderdag 2 juni 2022 16:43 schreef FlippingCoin het volgende:
Iets later dan geplanned omdat er een nieuwe baan tussendoor kwam, maar zojuist aangemeld voor een proefles.
Thanks, ben benieuwd, wel zin in.quote:Op donderdag 2 juni 2022 18:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mooie fiets idd. Ik moet ook wel zeggen dat de Honda die ik rijd echt heel fijn is. Rijd hem al 10+ jaar. Al wil ik wel ooit nog een wat sportievere fiets
[..]
You go man, succes!
Met dit weer is rijden niet zo heel tof vind ik. Wacht wel tot het wat meer afgekoeld isquote:Op dinsdag 19 juli 2022 19:01 schreef daNpy het volgende:
Volgens mij heb ik nog nooit met zo'n warme buitentemperatuur gereden. Continue warme lucht in je helm, pak etc
Wel heb ik het met lagere temperaturen warmer gehad, toen we nog in de stad woonden met veel stoplichten, dan sta je weg te fikken en veel langzaam rijden... Nu rijd ik het dorp in en ben bijna thuis, dat scheelt enorm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |