wat vreemd als ik op patientnr rond de 350.000 zit maar er al miljoenen prikken zijn gezet?quote:Op zondag 13 juni 2021 13:26 schreef xminator het volgende:
Je krijgt een patientennummer als je een afspraak maakt, deze zijn oplopend genummerd.
Tussen mij en andere persoon zat 16 uur tussen en maar 20k verschil in nummering.
Wanneer dat nummer gekregen? Ik zit rond 11.500.000 en op 29-5 afspraak gemaakt.quote:Op zondag 13 juni 2021 13:33 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
wat vreemd als ik op patientnr rond de 350.000 zit maar er al miljoenen prikken zijn gezet?
ik ga vanavond mijn eerste prik halenquote:Op zondag 13 juni 2021 13:36 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Wanneer dat nummer gekregen? Ik zit rond 11.500.000 en op 29-5 afspraak gemaakt.
Ok, dan lijkt me duidelijk dat de patientnummers niet worden uitgegeven op volgorde van het maken van een afspraak.quote:Op zondag 13 juni 2021 13:40 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
ik ga vanavond mijn eerste prik halenvorige week kon ik mijzelf aanmelden ivm mijn geboortejaar.
mijn vrouw heeft patientnr 12miljoen nogwat. Tegelijkertijd aangemeld en gaan dus ook tegelijkertijd prikkenquote:Op zondag 13 juni 2021 13:42 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ok, dan lijkt me duidelijk dat de patientnummers niet worden uitgegeven op volgorde van het maken van een afspraak.
@:xminator
Ik begrijp dat ze dan doorgaans in de nacht geannuleerd worden.quote:Op zondag 13 juni 2021 16:25 schreef Japepk het volgende:
Het is misschien niet helemaal netjes, maar toch gedaan. Ik ben van '94 en hoorde gisteren van een vriendin dat je 'gewoon' 1992 in kon vullen op de site en dan een afspraak kon maken. Dat klopte. Je vult eerst een vragenlijst in inclusief geboortejaar en vervolgens kun je inloggen met DigiD om een afspraak te maken. Slaat toch eigenlijk nergens op? Ik heb nu wel lekker 2 prikken gepland staan, mij hoor je niet klagen.
De GGD checkt dat wel steekproefsgewijs en belt afspraken af.quote:Op zondag 13 juni 2021 16:25 schreef Japepk het volgende:
Het is misschien niet helemaal netjes, maar toch gedaan. Ik ben van '94 en hoorde gisteren van een vriendin dat je 'gewoon' 1992 in kon vullen op de site en dan een afspraak kon maken. Dat klopte. Je vult eerst een vragenlijst in inclusief geboortejaar en vervolgens kun je inloggen met DigiD om een afspraak te maken. Slaat toch eigenlijk nergens op? Ik heb nu wel lekker 2 prikken gepland staan, mij hoor je niet klagen.
Tja je kunt ook liegen over medische indicaties, dan mag je ook een afspraak maken. Het systeem is niet echt hufterproof gemaakt, maar dat was de insteek ook niet.quote:Op zondag 13 juni 2021 16:35 schreef Japepk het volgende:
Ah, dan hoor ik het wellicht nog. Maar überhaupt raar dat het kan toch?
Waarom voel jij de behoefte om de boel te belazeren?quote:Op zondag 13 juni 2021 16:35 schreef Japepk het volgende:
Ah, dan hoor ik het wellicht nog. Maar überhaupt raar dat het kan toch?
Waarom? Waarschijnlijk ben je morgen al aan de beurt.quote:Op zondag 13 juni 2021 16:25 schreef Japepk het volgende:
Dit ja. Als ze nou nog bij 1970 waren heb je echt een verschil, maar deze twee jaar..quote:Op zondag 13 juni 2021 17:09 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Waarom? Waarschijnlijk ben je morgen al aan de beurt.
Lijkt mij niet zo handig, stel je voor dat je er niet tussen komt en dan mag je nieuwe afspraken maken.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 14:06 schreef Newby6781 het volgende:
Zo. Pfizer/Moderna prikken afspraak geannuleerd en wachten voor afspraak Janssen over 9 dagen in te plannen.
Met 1 prik klaar. Denken jullie dat 75.000 vaccins voldoende zijn, of dat er een rush op komt??
Is telefonisch gebeurdquote:Op zaterdag 12 juni 2021 18:06 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Top! Via de telefoon regelen dan? Of kan je dat ook online?
Geen Hugo fan maar dit soort berichtjes houdt het wel luchtig.quote:
Ik denk eerder dat men een tweede Janssen prik toe zal voegen. Het toevoegen van een tweede prik zal men niet zonder onderzoek doen, en men doet al een onderzoek naar een tweede prik met Janssen, maar niet Pfizer/Moderna na Janssen. Men heeft wel onderzoek in de UK gedaan naar mixen AZ en Pfizer en dat gaat goed, het leidt alleen tot iets meer kortdurende ongevaarlijke bijwerkingen. Maar overheden staan niet vaak te springen om de resultaten van onderzoek buiten hun jurisdictie te implementeren in hun advies. De VS staat niet eens toe dat data gebruikt wordt die buiten de VS is verkregen bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 12 juni 2021 17:18 schreef Morm_NL het volgende:
[..]
Omdat de kans heel groot is dat je voor Janssen achter het net vist en daardoor een nieuwe afspraak voor pfizer/moderna moet maken. En dat zal inmiddels wel 2e prik na half augustus worden dan...
Ook, maar vooral dat er nu veel meer wordt geprikt (en gepland). Afgelopen week dus 1.7 miljoen geprikt terwijl de 10 weken ervoor gemiddeld maar 600-700k per week waren dacht ik.quote:Op maandag 14 juni 2021 01:04 schreef Zwolsboy het volgende:
Gaat snel, maar logisch vanaf 80s zie je alleen maar afname in het aantal geboortes dus sneller prikken![]()
De 60s groep duurde een eeuwigheid, extreem veel mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |