Ik heb een EK schema van de Lidlquote:Op donderdag 10 juni 2021 13:16 schreef MC-Morgan het volgende:
De EK-special van VI ploft hier net op de mat. Nu ben ik ECHT in de EK-sfeer.
Met zo'n kop heb je dat altijd alquote:Op donderdag 10 juni 2021 13:19 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Eigen schuld. Nu loopt hij de rest van de dag voor lul.
WK 2010 was puur goud.quote:Op donderdag 10 juni 2021 13:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja eens hoor.
Vond het het leukst de periode met Barbara Barend, en dan Van Hanegem er bij toen werd Johan ook nog wel eens oprecht ziedend
Boskamp Gijp en Kieft zijn eigenlijk maar voorspelbare acts.
Nee, nee, ik ben beter van je gewend maatquote:Op donderdag 10 juni 2021 13:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met zo'n kop heb je dat altijd al
Hahahaha
Ja eens.quote:
Jazeker.quote:Op donderdag 10 juni 2021 13:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja eens.
Al die gasten die niks met voetbal hadden er bij
Was dat nou ook met het relletje met V Breukelen?
Dit werkt ook echt averechts dit soort gezeur. Ik train een damesteam en die hebben met dit soort dingen ook helemaal niets. Behandel het gewoon als een aparte tak van de 'sport'.quote:
Uitstekende post, maat.quote:Op donderdag 10 juni 2021 13:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit werkt ook echt averechts dit soort gezeur. Ik train een damesteam en die hebben met dit soort dingen ook helemaal niets. Behandel het gewoon als een aparte tak van de 'sport'.
Oh, ben jij z'n secretaresse?quote:Op donderdag 10 juni 2021 13:47 schreef Oriente het volgende:
[..]
Is weg voor de middag. Courtesy of @:maxi-mus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |