SPOILER: Hall of FameOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door marcel.de op 10-06-2021 06:26:57 ]voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de
sjoemie1985quote:Op woensdag 9 juni 2021 11:19 schreef iamredleader het volgende:
Woei, nog op de valreep wat puntjes!
Ik zet de nieuwe alvast in dit topic, al denk ik dat we @:slaveloos de winnaar kunnen noemen van deze ronde.
Dit is dus mijn plaatje, leef je uit en de uitslag komt over een paar daagjes.
Game on
Tweede plaats, ook origineelquote:
Derde plaats, mooi gevonden:quote:Op woensdag 9 juni 2021 14:35 schreef slaveloos het volgende:
het blijft een wonder hoe iamredleader ooit zijn rijbewijs heeft gehaald
De eerste tussenstand van topic 87:quote:Op donderdag 10 juni 2021 20:17 schreef BB-King het volgende:
"The Fast & The Furious XVIII: In Space No One Can Hear You Drive" binnenkort in de bioscoop!
Nummer 2quote:Op maandag 14 juni 2021 13:39 schreef slaveloos het volgende:
nee natuurlijk doen we niet aan casual friday voor Pardoes en Pardijn! ga je als de sodemieter omkleden!
Nummer 3quote:Op maandag 14 juni 2021 11:43 schreef Jron668 het volgende:
Efteling-personeel legt aan bezoekers uit dat de sprookjesfiguren in quarantaine zitten.
De tussenstand van topic 87:quote:Op maandag 14 juni 2021 20:25 schreef Mubassie het volgende:
"Nee meneer, voor kabouters met natte baarden moet u toch écht bij de Befteling zijn."
Ik denk dat hij zonder l nog leuker isquote:Op vrijdag 18 juni 2021 12:16 schreef Mr-Mackey het volgende:
Lockdowns leiden tot Kook-verslaving. Trimbos-instituut luidt de noodklok.
Touchéquote:Op vrijdag 18 juni 2021 16:47 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zonder l nog leuker is![]()
de noodkok
HAHAHA dank jequote:
2quote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:47 schreef FANNN het volgende:
Papa zei altijd al dat ik eruit zag om op te vreten... maar ik wist niet dat hij dat letterlijk bedoelde ...![]()
![]()
3quote:Op vrijdag 18 juni 2021 12:16 schreef Mr-Mackey het volgende:
Lockdowns leiden tot Kook-verslaving. Trimbos-instituut luidt de noodklok.
De tussenstand van topic 87:quote:Op vrijdag 18 juni 2021 11:07 schreef Karstman het volgende:
Vaderdag: Je kunt niet elk jaar weer met een paar sokken aankomen.
Ah! Wat een eer! Dankjewel!quote:Op dinsdag 22 juni 2021 12:22 schreef slaveloos het volgende:
altijd weer lastig kiezen, maar de grootste glimlach op 1, creativiteit op 2 en de vaderdagsassociatie op 3
@:FANNN jij mag een nieuwe plaatsen
dank je, ik wacht nog heel éven voor meer inzendingen hoor...quote:Op woensdag 23 juni 2021 12:15 schreef Mr-Mackey het volgende:
P.S.
Gefeliciteerd FANNN, met je winnende inzending!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.George Carlin - "The Planet is fine, the people are fucked!"
https://www.youtube.com/watch?v=PdSi9NW5u3E
2quote:Op woensdag 23 juni 2021 12:15 schreef Mr-Mackey het volgende:
Nieuwste boek van Thierry Baudet is uit
"De Puinhopen van 8 liter Paars"
3quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:56 schreef marcel.de het volgende:
Directeur Keukenhof vond creatieve oplossing nu dat alles uitgebloeid is en er versoepelingen komen in de lockdowns. "Die k.tchinezen maken ook altijd alles na, alles is nep. Die zien toch niet dat die uitgebloeide knoppen geverfd zijn. Maar goed ook, anders ging ik zelf naar de knoppen."
eh... even kijken hoe die puntentelling werkt... als ik het niet goed doe moeten jullie het even zeggen oké?quote:Op woensdag 23 juni 2021 10:36 schreef Karstman het volgende:
Zo had Henk nog net genoeg verf over om Ria haar korte haar ook pittig te maken.
ah... bijna goed toch?quote:Op woensdag 23 juni 2021 16:54 schreef marcel.de het volgende:
De tussenstand van topic 87:
slaveloos 6
Mr-Mackey 6 (+4)
Karstman 6 (+1)
FANNN 4
Jron668 2
marcel.de 2 (+2)
BB-King 1
Mubassie 1
Ja, eerlijk is eerlijk...quote:Op woensdag 23 juni 2021 20:01 schreef Karstman het volgende:
Zo strikt zijn we niet meer op de regels hier hoorMaar terechte winnaar voor deze, dat dan weer wel.
Oh, moet ik dat doen?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 11:07 schreef sjoemie1985 het volgende:
Misschien een keer een uitslagje? @:Mr-Mackey
En dan moet je even @sjoemie1985 doen en een berichtje sturen zodat hij weet dat hij een nieuwe mag makenquote:Op woensdag 30 juni 2021 12:34 schreef Mr-Mackey het volgende:
Nogmaals excuus voor de late uitslag. Was mij werkelijk niet bewust dat die aan mij was![]()
De nummer één, omdat hij zo actueel was, IMHO:
Sjoemie1985:
Einde corona in zicht ook voor de café's en restaurants, alleen de serveersters /ders en of obers werken momenteel nog vanuit huis.
De nummer twee, omdat ik daar dubbel om lag:
iamredleader:
It's leviosaaaaah, not leviosarrrrrrr...... now look what you've done!
En nummer drie, omdat die, IMHO, erg goed gevonden was:
FANNN:
Gesproken zoekopdrachten en spraakacties met 'Hey Google' wekt nog steeds verbazing bij dit koppel.
En de scores bijwerkenquote:Op woensdag 30 juni 2021 12:36 schreef Bosbeetle het volgende:
En dan moet je even @:Sjoemie1985 doen en een berichtje sturen zodat hij weet dat hij een nieuwe mag maken
Dank je! maar we wachten op een nieuw plaatje!quote:Op woensdag 30 juni 2021 12:34 schreef Mr-Mackey het volgende:
Nogmaals excuus voor de late uitslag. Was mij werkelijk niet bewust dat die aan mij was![]()
De nummer één, omdat hij zo actueel was, IMHO:
Sjoemie1985:
Einde corona in zicht ook voor de café's en restaurants, alleen de serveersters /ders en of obers werken momenteel nog vanuit huis.
De nummer twee, omdat ik daar dubbel om lag:
iamredleader:
It's leviosaaaaah, not leviosarrrrrrr...... now look what you've done!
En nummer drie, omdat die, IMHO, erg goed gevonden was:
FANNN:
Gesproken zoekopdrachten en spraakacties met 'Hey Google' wekt nog steeds verbazing bij dit koppel.
Nummelo Duoquote:Op donderdag 1 juli 2021 13:52 schreef marcel.de het volgende:
Kijk Angela, hiel spuiten de doktels onze nieuwe colona Delta velsie in de luchtcilculatie van de Albelt Heijn supelmalkt. Dat is heel effectief. Dat zal hen wel stoppen om steeds steeds te spotten met sambalbij.
Nummelo tlioquote:Op donderdag 1 juli 2021 22:59 schreef slaveloos het volgende:
Kijk daar hangt de camera... En daar ... En daar... En daar... Waar niet eigenlijk
slaveloos 8 (+2)quote:Op donderdag 1 juli 2021 15:07 schreef FANNN het volgende:
Kijk Angela, zegt Xi Jinping tijdens de voetbalwedstrijd China-Duitsland. Zó lang is nu een Chinees!
het plaatje doet het niet bij mijquote:Op maandag 5 juli 2021 12:16 schreef marcel.de het volgende:
Dankjewel. We gaan gauw verder met Franciscus die vandaag in het nieuws is:
[ [url=https://www.startpage.com/av/proxy-image?piurl=http%3A%2F%2Fwww.ja.be%2Fwp-content%2Fuploads%2F2014%2F06%2Fpope-francis-funny.png&sp=1625480166Tfeedac7247de3ed120ed31f13f90c67bd5ab4890bcfda77d4b8065b671353947]afbeelding[/url] ]
En de overige 2 inzendingen voor plek 2 en 3?quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:27 schreef marcel.de het volgende:
Ze zijn allemaal zo grappig, maar deze selecteer ik als de meest onverwachte en meest grappige:
1)
[..]
quote:Op woensdag 7 juli 2021 17:22 schreef Grublit het volgende:
En ik moet nu een nieuwe foto zoeken? Zijn daar nog instructies, regels voor?
Ogenblikje, kreeg storing. Ik ga nu verderquote:Op woensdag 7 juli 2021 17:22 schreef Grublit het volgende:
En ik moet nu een nieuwe foto zoeken? Zijn daar nog instructies, regels voor?
2)quote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:40 schreef Grublit het volgende:
Paus gaat voor eerst sinds tijden weer eens zelf afrekenen bij de benzinepomp.
en 3)quote:Op dinsdag 6 juli 2021 12:04 schreef JochemSjakie het volgende:
Paus Franciscus brengt een bezoek aan FOK!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 52% gewijzigd door Jron668 op 08-07-2021 21:48:58 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
2)quote:Op donderdag 8 juli 2021 21:10 schreef iamredleader het volgende:
Touwtje springen zonder touw, ik kan dat!
3)quote:Op donderdag 8 juli 2021 11:10 schreef slaveloos het volgende:
Miley Cyrus en James Arthur door het dolle heen tijdens hun deelname aan de paralympics
Gefeliciteerd iamredleader, jij mag de volgende plaatsen!quote:
Musk ik weer ?quote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:14 schreef iamredleader het volgende:
Yay, gelijk ook een nieuwe!
[ afbeelding ]
Leef je uit
eh...quote:Op maandag 12 juli 2021 11:07 schreef iamredleader het volgende:
Leuke inzendingen, mensen! Ik laat 'm tot vanavond open
Ook heel goed gevondenquote:Op maandag 12 juli 2021 08:33 schreef Grublit het volgende:
Elon Musk is oprecht blij voor Branson: "gefeliciteerd Richard."
En deze mocht ook een glimlach verwelkomenquote:Op dinsdag 13 juli 2021 10:50 schreef Mr-Mackey het volgende:
Gezichtsverlamming na een prik met het Pfizervaccin komt vaker voor dan gedacht
De tussenstand:quote:Op zaterdag 10 juli 2021 19:38 schreef FANNN het volgende:
Als ze me niet waarderen dan kan ik altijd uitwijken naar Mars.
3 mensen spelen onder één hoedje.quote:
2)quote:Op donderdag 15 juli 2021 09:43 schreef Bosbeetle het volgende:
Na dansen met jansen is er tijd om een beetje te kutte met Rutte.
3)quote:Op woensdag 14 juli 2021 18:51 schreef iamredleader het volgende:
Anderhalf meter? Nee joh, dat is alleen voor CDA-stemmers![]()
quote:Op donderdag 15 juli 2021 08:32 schreef slaveloos het volgende:
Aha, dus zo kopieer je een QR code, aldus een opgetogen Mark Rutte, dat wordt dansen zonder Jansen vanavond
Nummer 2!quote:
En nummer driequote:Op vrijdag 16 juli 2021 12:42 schreef iamredleader het volgende:
Netflix remake van de Teenage Ninja Mutant Turtles gaat niet vier maar vijf agamen tellen![]()
Gefeliciteerdquote:Op maandag 19 juli 2021 11:51 schreef Mr-Mackey het volgende:
Kiko, de huiskat van de fam. Kobayashi uit Fukishima Daiitchi is moeder geworden van 6 kittens
quote:
quote:Op woensdag 21 juli 2021 10:20 schreef sjoemie1985 het volgende:
Kinderen leven steeds vaker in eigen cocon.
ik had niet mee gedaan dit keer maar het waren wel héle leuke reactie bij, eigenlijk bijna állemaal leukquote:Op woensdag 21 juli 2021 10:46 schreef Mr-Mackey het volgende:
Radeloze slachtoffers Toeslagenaffaire steeds creatiever
deze was trouwens ook leuk!quote:Op woensdag 21 juli 2021 11:22 schreef Karstman het volgende:
In verband met corona komt de ooievaar niet meer binnen maar hangt het kind aan het hek.
2.quote:Op woensdag 21 juli 2021 11:22 schreef Karstman het volgende:
In verband met corona komt de ooievaar niet meer binnen maar hangt het kind aan het hek.
3.quote:
quote:Op woensdag 21 juli 2021 10:54 schreef slaveloos het volgende:
"Ouders hadden kunnen weten waar ze aan begonnen" aldus Gerald Roethof advocaat van kinderdagverblijf "rupsje nooitgenoeg"
Nummer 2quote:Op maandag 26 juli 2021 12:35 schreef Bosbeetle het volgende:
Rotterdamse gabbers zijn helemaal klaar voor het festivalseizoen, te gekke nieuwe aussies man!
Nummer 3quote:Op maandag 26 juli 2021 10:19 schreef Mr-Mackey het volgende:
Australische zwemploeg weer in opspraak:
"Het zijn net vossen: ze verliezen wel hun haren, maar niet hun streken", aldus een IOC-woordvoerder".
De tussenstand:quote:Op maandag 26 juli 2021 13:42 schreef BB-King het volgende:
Nieuwste zwemonderdeel van de Olympische Spelen "waterluchtgitaarspelen" geen groot succes.
Nummer 2quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:59 schreef JochemSjakie het volgende:
Honda's nieuwe monitor is nog geen verkoopsucces
Nummer 3quote:Op woensdag 28 juli 2021 10:35 schreef marcel.de het volgende:
Honda ontwikkelt supergrote powerbank op wielen
quote:Op woensdag 28 juli 2021 21:57 schreef Mubassie het volgende:
"Zo met deze foto heb je er misschien beeld bij."
Nummer 2:quote:
Nummer 3:quote:Op vrijdag 30 juli 2021 10:25 schreef Bosbeetle het volgende:
Thomas de trein gerincarneerd als panda
Mr-Mackey 15 (+4)quote:Op zondag 1 augustus 2021 22:56 schreef slaveloos het volgende:
Standbeeld Hugo de Jonge niet onomstreden in Rotterdam
De nummer 2:quote:Op woensdag 4 augustus 2021 16:42 schreef iamredleader het volgende:
Standbeeld Bil(l) Clinton kan het ook niet laten
De nummer 3:quote:Op donderdag 5 augustus 2021 03:01 schreef Grublit het volgende:
T-1000 blijkt best een ondeugende jongen te zijn in de nabijheid van roodharigen.
Dat geeft de volgende tussenstand:quote:Op zondag 8 augustus 2021 17:33 schreef BB-King het volgende:
De vereniging van dames met daddy issues erg blij met hun standbeeld "The Spanking Daddy".
welke dan...of leuker plaatje hier kon je niet zo veel meequote:Op maandag 9 augustus 2021 11:09 schreef PzKpfw het volgende:
Oh jammer net te laat had nog een leuke suggestie in gedachten.
Tweede plek voor ons aller @slaveloos waar ik om kon grinnikenquote:Op dinsdag 10 augustus 2021 09:18 schreef Mr-Mackey het volgende:
Vergeten album van de Smashing Pumpkins duikt op in volkstuintje in Schubbekutterveen
Maar de laatste inzending van @Mubassie was voor mij de winnaar van deze keerquote:Op maandag 9 augustus 2021 22:47 schreef slaveloos het volgende:
Ziet u nu wel meneer Visser, die vrucht ligt aan mijn kant van de erfafscheiding volgens het kadaster
De stand:quote:Op donderdag 12 augustus 2021 19:36 schreef Mubassie het volgende:
Wandelende tak blijkt ontstoken bijbal te hebben.
2.quote:Op maandag 16 augustus 2021 10:03 schreef Mr-Mackey het volgende:
Witte wijn geeft de mossel smaak:
https://nl.best-worldrecipes.com/steamed-mussels-white-wine
3.quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 18:11 schreef iamredleader het volgende:
Clarice marineert alvast de binnenkant van haar lever![]()
quote:
nummer 2quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 11:58 schreef Mubassie het volgende:
Veiligheidsdiensten presenteren hier de nieuwe en veilige "Mitch Henriquez nekklem".
nummer 3quote:Op vrijdag 27 augustus 2021 13:12 schreef Mr-Mackey het volgende:
Aanvoerster van het Debat-team klemgeluld door hitsige brandweerlieden
sorry voor de rest, die waren ook leuk, hoog niveau weer!quote:
2.quote:Op zondag 5 september 2021 22:10 schreef Grublit het volgende:
"Nee, ik hoef hem niet. Het ruikt me veel te muffin de auto."
3.quote:Op zaterdag 4 september 2021 23:34 schreef Rob310 het volgende:
"Maak een foto van een Muffin-top" compleet verkeerd uitgepakt bij deelnemer aan 'Het Perfecte Plaatje'
quote:Op zondag 5 september 2021 10:30 schreef slaveloos het volgende:
Verliezer heel Holland bakt uit frustratie op auto van André van Duin
plaatje doet het niet, kom er alleen door doorklikken bij.quote:Op vrijdag 10 september 2021 11:35 schreef Grublit het volgende:
Jeuj!!
Game on... Succes met de creativiteit!
[ afbeelding ]
ja ik zit ook te klooien... Ik weet niet wat ik moet doen...quote:Op vrijdag 10 september 2021 11:39 schreef Karstman het volgende:
[..]
plaatje doet het niet, kom er alleen door doorklikken bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |