Je betaalt natuurlijk voor iedere verpakking, maar ook bijvoorbeeld de schil van de kiwi. Maar dat zit altijd in de prijs in. Net zoals je vroeger ook betaalde voor de 'gratis' plasticzakjes. Ik vind dit overigens ook niet heel praktisch. Maarja, ik doe bijna geen boodschappen meer in de supermarkt. Die komen ze toch gewoon bezorgen?quote:Op donderdag 10 juni 2021 10:12 schreef Pharkus het volgende:
Moeten betalen voor iets wat je weer weggaat gooien.
De schil van de kiwi kun je daarentegen gewoon opetenquote:Op donderdag 10 juni 2021 11:21 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Je betaalt natuurlijk voor iedere verpakking, maar ook bijvoorbeeld de schil van de kiwi. Maar dat zit altijd in de prijs in. Net zoals je vroeger ook betaalde voor de 'gratis' plasticzakjes. Ik vind dit overigens ook niet heel praktisch. Maarja, ik doe bijna geen boodschappen meer in de supermarkt. Die komen ze toch gewoon bezorgen?
Probeer het maar eens.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 15:15 schreef Fcu030 het volgende:
Dus het was toch geen grap dat ik ze met schil moest eten 😳 werkt dit ook zo bij sinasappels?
Een wereld gaat voor me open. Goed topic by proxy.quote:Op vrijdag 11 juni 2021 17:01 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Probeer het maar eens.
CUL / Kiwi's met schil eten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |