SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gaat ze doen dan? Toen we achter het fietsenhok afspraken kwam ze ook niet opdagenquote:
Ja het is een beetje een heldin op sokken inderdaad, mijn hoofd zit er ook gewoon nog steeds op.quote:Op woensdag 9 juni 2021 20:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gaat ze doen dan? Toen we achter het fietsenhok afspraken kwam ze ook niet opdagen
staat ie al heel lang volgens mijquote:Op woensdag 9 juni 2021 20:22 schreef LTVDK het volgende:
Waarom staat de spoilert opeens boven de Foqueville-kaart?
Dat is echt al 100 topics zoquote:Op woensdag 9 juni 2021 20:22 schreef LTVDK het volgende:
Maakt toch weinig uit?quote:Op woensdag 9 juni 2021 20:22 schreef LTVDK het volgende:
Rip aan de nabestaandenquote:Op woensdag 9 juni 2021 20:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nel Veerkamp is allang gestopt met roken.
Oh valt me nu opeens opquote:
Ik heb ook even genoeg erfrecht gehad. Hopelijk voor het eind van de week voorlopig (ver)koopcontract getekend.quote:Op woensdag 9 juni 2021 20:24 schreef kwiwi het volgende:
Na een hele week over belasting- en erfrecht lezen, kan ik bijna belastingadviseur worden
Veel geblaf weinig bijtquote:Op woensdag 9 juni 2021 20:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is een beetje een heldin op sokken inderdaad, mijn hoofd zit er ook gewoon nog steeds op.
Idem...quote:Op woensdag 9 juni 2021 20:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb ook even genoeg erfrecht gehad. Hopelijk voor het eind van de week voorlopig (ver)koopcontract getekend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gone...
Had je anders vissen of schaaldieren achter je aan gekregen?quote:Op woensdag 9 juni 2021 20:30 schreef datismijnmening het volgende:
Ow nee ik heb een scrub mee suiker gekocht ipv zeezout![]()
Krijg ik nu allemaal insecten en beestjes achter me aan?
Ja. Die komen je nu opetenquote:Op woensdag 9 juni 2021 20:30 schreef datismijnmening het volgende:
Ow nee ik heb een scrub mee suiker gekocht ipv zeezout![]()
Krijg ik nu allemaal insecten en beestjes achter me aan?
Die kom ik niet zo snel tegen op straatquote:Op woensdag 9 juni 2021 20:32 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Had je anders vissen of schaaldieren achter je aan gekregen?
Je weet maar nooit, misschien komen ze uit de sloten springenquote:Op woensdag 9 juni 2021 20:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die kom ik niet zo snel tegen op straat
Yup. Ze ruiken die zoetigheid en voor je het weet zit je hele been onder de mieren en wespen terwijl je op het terras zitquote:Op woensdag 9 juni 2021 20:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee eerlijk. Straks ruiken ze suiker en heb ik allemaal beestjes op mijn benen
ga een goed gesprek met ze aanquote:Op woensdag 9 juni 2021 20:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Met de hoeveelheid beestjes buiten heb je daar geen scrub voor nodig.quote:Op woensdag 9 juni 2021 20:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 juni 2021 20:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 juni 2021 20:30 schreef Flory het volgende:
[..]
Idem...Hier hoop ik het vrij snel achter de rug te hebben met niet al teveel extra weerstand. Het zijn geen enorme bedragen waar het om gaat, maar voor sommigen genoeg om zich heel druk over te maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zolang ze maar op je benen blijven...quote:Op woensdag 9 juni 2021 20:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Yep. Half uurtje met zusje hardlopen (die is aan het opbouwen), prima beweging.quote:
Ik laat het wel in de kast staan tot de winterquote:Op woensdag 9 juni 2021 20:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Yup. Ze ruiken die zoetigheid en voor je het weet zit je hele been onder de mieren en wespen terwijl je op het terras zit
Nicequote:Op woensdag 9 juni 2021 20:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Yep. Half uurtje met zusje hardlopen (die is aan het opbouwen), prima beweging.
Nee ze komen nu al massaal iedereen lastigvallenquote:Op woensdag 9 juni 2021 20:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Met de hoeveelheid beestjes buiten heb je daar geen scrub voor nodig.
Kan heel wat teweeg brengen idd., maar je bent er bijnaquote:Op woensdag 9 juni 2021 20:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier hoop ik het vrij snel achter de rug te hebben met niet al teveel extra weerstand. Het zijn geen enorme bedragen waar het om gaat, maar voor sommigen genoeg om zich heel druk over te maken.
Gewoon met zo'n ding als hieronder buiten zittenquote:Op woensdag 9 juni 2021 20:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mep met de vlakke hand kunnen ze krijgen
Ga lekker verhuizen ofzoquote:Op woensdag 9 juni 2021 20:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
O dierbaar België, o heilig land der vaad'ren, onze ziel en ons hart zijn u gewijd. Aanvaard ons hart en het bloed van onze adren, wees ons doel, in arbeid en in strijd. Bloei, o land, in eendracht niet te breken; wees immer u zelf en ongeknecht, Het word getrouw dat ge ongevreesd moogt spreken: voor vorst, voor vrijheid en voor recht. Het word getrouw dat ge ongevreesd moogt spreken spreken: voor vorst, voor vrijheid en voor recht. Voor vorst, voor vrijheid en voor recht! Voor vorst, voor vrijheid en voor recht!
Vind persoonlijk de tekst van La Marseillaise mooier.quote:Op woensdag 9 juni 2021 20:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
O dierbaar België, o heilig land der vaad'ren, onze ziel en ons hart zijn u gewijd. Aanvaard ons hart en het bloed van onze adren, wees ons doel, in arbeid en in strijd. Bloei, o land, in eendracht niet te breken; wees immer u zelf en ongeknecht, Het word getrouw dat ge ongevreesd moogt spreken: voor vorst, voor vrijheid en voor recht. Het word getrouw dat ge ongevreesd moogt spreken spreken: voor vorst, voor vrijheid en voor recht. Voor vorst, voor vrijheid en voor recht! Voor vorst, voor vrijheid en voor recht!
Ze zien je aankomen bij een restaurantquote:Op woensdag 9 juni 2021 20:54 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Gewoon met zo'n ding als hieronder buiten zitten[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 juni 2021 20:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Tuurlijk niet... Brabant, België... wij zijn één
Misschien ben je wel een aanwinst voor het hele terras, niemand die dan meer last heeft van vliegjes en andere insectenquote:Op woensdag 9 juni 2021 20:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ze zien je aankomen bij een restaurant![]()
"Hoi reservering voor twee personen onder de naam datismijnmening. We hebben onze eigen elektrische vliegenmeppers meegenomen"
Alsof er in de winter geen mieren je schoenen in kunnen kruipenquote:Op woensdag 9 juni 2021 20:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik laat het wel in de kast staan tot de winter
Nee. Die vriezen dan doodquote:Op woensdag 9 juni 2021 21:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alsof er in de winter geen mieren je schoenen in kunnen kruipen
Oh.. ik smeer m'n armen altijd in met suikerscrub en lik het er dan vanafquote:Op woensdag 9 juni 2021 21:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het idee van een scrub is dat je het er na afloop van het scrubben weer afspoelt he?
Echt? Ik trek altijd gelijk skinny jeans aan. Dan schuurt het zo lekker gedurende de dag.quote:Op woensdag 9 juni 2021 21:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het idee van een scrub is dat je het er na afloop van het scrubben weer afspoelt he?
#teamzomerquote:Op woensdag 9 juni 2021 21:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Boh, tijd voor winter jongens. Lekker donker
Dan heb je dubbel effect dus dat doe je goed. Je tong scrubt het nog een beetje na.quote:Op woensdag 9 juni 2021 21:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh.. ik smeer m'n armen altijd in met suikerscrub en lik het er dan vanaf
Vind ik ook ! Hou van de herfst en de winterquote:Op woensdag 9 juni 2021 21:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dan heb je kans op beestjes.quote:Op woensdag 9 juni 2021 21:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Echt? Ik trek altijd gelijk skinny jeans aan. Dan schuurt het zo lekker gedurende de dag.
NIET DOENquote:Op woensdag 9 juni 2021 21:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We horen wel wanneer ie morgen weer komtquote:Op woensdag 9 juni 2021 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga slapen trouwensGa niet op die zon wachten
quote:Op woensdag 9 juni 2021 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga slapen trouwensGa niet op die zon wachten
Kanniewachtenquote:Op woensdag 9 juni 2021 21:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
#teamwinter(tijd)quote:Op woensdag 9 juni 2021 21:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 juni 2021 22:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik caviahok schoonmaken. Laat zaagsel donderen in de berging. Gelukkig staat er een oude stofzuiger in de berging. Doet het niet. De zak lijkt vol dus die vervangen. Nog steeds amper zuigkracht Huehue. Slang verstopt Huehue. Goede stofzuiger opgehaald. Zak daarvan vol. Huehue. Zak vervangen. Slang leeggezogen Huehue. Zaagsel opgeruimd. Stofzuiger weer naar binnen gebracht. Laat nu in huis zaagsel donderen. Kon weer stofzuigen.
Zucht.
Volgens mij vergeet je een huehue, bij 'caviahok schoonmaken' ofzo.quote:Op woensdag 9 juni 2021 22:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik caviahok schoonmaken. Laat zaagsel donderen in de berging. Gelukkig staat er een oude stofzuiger in de berging. Doet het niet. De zak lijkt vol dus die vervangen. Nog steeds amper zuigkracht Huehue. Slang verstopt Huehue. Goede stofzuiger opgehaald. Zak daarvan vol. Huehue. Zak vervangen. Slang leeggezogen Huehue. Zaagsel opgeruimd. Stofzuiger weer naar binnen gebracht. Laat nu in huis zaagsel donderen. Kon weer stofzuigen.
Zucht.
quote:Op woensdag 9 juni 2021 22:09 schreef CherryLips het volgende:
Zucht.
die zucht op het einde moet een huehue zijnquote:Op woensdag 9 juni 2021 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij vergeet je een huehue, bij 'caviahok schoonmaken' ofzo.
Tot een paar jaar geleden vond ik dat heerlijk, toen kwamen ze met de verse variant en die was veel lekkerder en nu vind ik ze allebei niet meer lekkerquote:
Zo eens in de drie jaar haal ik een pak.quote:Op woensdag 9 juni 2021 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tot een paar jaar geleden vond ik dat heerlijk, toen kwamen ze met de verse variant en die was veel lekkerder en nu vind ik ze allebei niet meer lekker
Oh daar zeg je wat, ik moet morgen even nieuwe kopen.quote:Op woensdag 9 juni 2021 22:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat ik nog genoeg zakken had liggen. Valt weer mee.
Ik had het vorig jaar weer eens gehaald maar vond het niet meer lekker helaasquote:Op woensdag 9 juni 2021 22:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo eens in de drie jaar haal ik een pak.
quote:Op woensdag 9 juni 2021 21:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, nee, daar pas ik voor.quote:Op woensdag 9 juni 2021 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had het vorig jaar weer eens gehaald maar vond het niet meer lekker helaas. Ben tegenwoordig wel weer fan van houdbare melk
Ik geloof niet dat jij Netflix echt nodig hebt he?quote:Op woensdag 9 juni 2021 22:09 schreef CherryLips het volgende:
Zucht.
Ben sowieso wel een melk liefhebberquote:
Ken ik niet. Hou het wel bij m'n vertrouwde.quote:Op woensdag 9 juni 2021 22:22 schreef mschol het volgende:
https://www.ah.nl/product(...)assic-chocolate-milk deze
Knielen boven een gat in de tuin voor extra nostalgie danquote:Op woensdag 9 juni 2021 22:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben sowieso wel een melk liefhebberMaar die houdbare melk heeft iets nostalgisch ofzo omdat het me doet terugdenken aan de vakanties vroeger in Frankrijk
Zo is koude chocomel voor mij weer nostalgisch.quote:Op woensdag 9 juni 2021 22:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben sowieso wel een melk liefhebberMaar die houdbare melk heeft iets nostalgisch ofzo omdat het me doet terugdenken aan de vakanties vroeger in Frankrijk
quote:Op woensdag 9 juni 2021 22:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Knielen boven een gat in de tuin voor extra nostalgie dan
Ja, dergelijke geluiden verdienen ondersteuningquote:Op woensdag 9 juni 2021 22:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Al m'n #teamwinter maatjes hier komen ineens even uit de vrieskist gekropen
Met je PEZ dispenser die je alleen op vakantie kreeg.quote:Op woensdag 9 juni 2021 22:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 juni 2021 22:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Al m'n #teamwinter maatjes hier komen ineens even uit de vrieskist gekropen
quote:Op woensdag 9 juni 2021 22:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk hurken, want zo klinkt het alsof LT een nekschot krijgt
Jezus, 2.5u na m'n bedtijd jongensquote:
Ja, geweldig was datquote:Op woensdag 9 juni 2021 22:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Met je PEZ dispenser die je alleen op vakantie kreeg.
Wat is dit.quote:Op woensdag 9 juni 2021 22:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jezus, 2.5u na m'n bedtijd jongensHad nog niks in de gaten door die klote zon die maar niet onder gaat
quote:
Ik kleurde en las me een ongeluk met m'n okkie zomerboeken e.d.quote:Op woensdag 9 juni 2021 22:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, geweldig was datEn wij kregen altijd een tas met alle Revu’s en Panorama’s van een heel jaar van mijn oom, dus ik las me een breuk
Oh top wel.quote:Op woensdag 9 juni 2021 22:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Groepje Kaapverdianen heeft een pleintje voor mijn gebouw uitgekozen voor hun avondlijke openluchtfeestjes
quote:Op woensdag 9 juni 2021 22:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jezus, 2.5u na m'n bedtijd jongensHad nog niks in de gaten door die klote zon die maar niet onder gaat
huur bruce willis in om de zon te nukenquote:Op woensdag 9 juni 2021 22:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jaaa, zomerboeken.quote:Op woensdag 9 juni 2021 22:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kleurde en las me een ongeluk met m'n okkie zomerboeken e.d.
We gingen gewoon naar campings met volwaardig sanitair hoorquote:Op woensdag 9 juni 2021 22:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik las iets heel andersquote:Op woensdag 9 juni 2021 22:27 schreef mschol het volgende:
[..]
huur bruce willis in om de zon te nuken
Zomerboekenquote:Op woensdag 9 juni 2021 22:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kleurde en las me een ongeluk met m'n okkie zomerboeken e.d.
Ik heb nog een stapel.quote:Op woensdag 9 juni 2021 22:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
ZomerboekenDie had je van Suske & Wiske ook. Met van die slechte verhalen die een stagiair mocht tekenen
Mijn ouders hebben een ander land uitgekozen nadat ik een paar keer mijn laarsjes had volgepoept.quote:Op woensdag 9 juni 2021 22:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We gingen gewoon naar campings met volwaardig sanitair hoor
Wij hadden altijd zomerboeken van Jan, Jans en de Kinderenquote:Op woensdag 9 juni 2021 22:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
ZomerboekenDie had je van Suske & Wiske ook. Met van die slechte verhalen die een stagiair mocht tekenen
quote:Op woensdag 9 juni 2021 22:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben een ander land uitgekozen nadat ik een paar keer mijn laarsjes had volgepoept.
Iets soortgelijks heb ik een paar jaar geleden met Joop gedaan, heel kneuterig met de tent naar Texel en eigenlijk vooral zitten lezen en puzzelen.quote:Op woensdag 9 juni 2021 22:29 schreef kwiwi het volgende:
Wat zou ik toch graag nog eens met de caravan naar zuid-frankrijk gaan en dan lekker aan een tafel zitten kleuren en kinderpuzzels oplossenHad ook zo'n dik kinderkruiswoordpuzzelboek.
Texelquote:Op woensdag 9 juni 2021 22:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Iets soortgelijks heb ik een paar jaar geleden met Joop gedaan, heel kneuterig met de tent naar Texel en eigenlijk vooral zitten lezen en puzzelen.
Ze staan nu vooral stil, maar een paar jaar geleden waren ze nog intact.quote:Op woensdag 9 juni 2021 22:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik denk het niet meer, want de bladzijden lieten altijd los.
Aaaawquote:Op woensdag 9 juni 2021 22:29 schreef kwiwi het volgende:
Wat zou ik toch graag nog eens met de caravan naar zuid-frankrijk gaan en dan lekker aan een tafel zitten kleuren en kinderpuzzels oplossenHad ook zo'n dik kinderkruiswoordpuzzelboek.
Lag dat dan niet meer aan jou dan aan het landquote:Op woensdag 9 juni 2021 22:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben een ander land uitgekozen nadat ik een paar keer mijn laarsjes had volgepoept.
Collectors itemsquote:Op woensdag 9 juni 2021 22:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze staan nu vooral stil, maar een paar jaar geleden waren ze nog intact.
Nee, ik wil niet gestoord worden tijdens het kleurenquote:Op woensdag 9 juni 2021 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
AaaawStraks met Gergi en de fruitkwinders?
Geen drol (al dan niet in een laarsje) waard.quote:
Ik sluit niks uitquote:Op woensdag 9 juni 2021 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lag dat dan niet meer aan jou dan aan het land
quote:Op woensdag 9 juni 2021 22:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, ik wil niet gestoord worden tijdens het kleurenMet m'n zus denk ik, die zou dat net zo leuk vinden
Moet nog even een caravan versierenquote:Op woensdag 9 juni 2021 22:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Caravan acher de Duster en gaan dan
Als troostvoer of om iets te vieren? Ik heb niet helemaal meegekregen wat voor omderzoek.quote:Op woensdag 9 juni 2021 22:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Even lekker douchen en dan dromen over Katie Douglas en eten (en dan echt gebak en zo, dat heb ik altijd de avond voor dat jaarlijks onderzoek van morgen)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bassie en Adriaan-style?quote:
Geloof niet dat ik veel achter de Clio kan hangenquote:Op woensdag 9 juni 2021 22:35 schreef IJsdraakje het volgende:
We hebben een auto die zat mag trekken, maar we kunnen geen leuk geprijsde trekhaak vinden.
Gewoon een jaarlijks terugkerend iets. ECG en bloedprikken . Ik mag niks meer eten en drinken (behalve water om de meds weg te spoelen) tot aan ze de naald van het bloedprikken in mijn aders stoppen..quote:Op woensdag 9 juni 2021 22:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als troostvoer of om iets te vieren? Ik heb niet helemaal meegekregen wat voor omderzoek.
Is dat zo duur dan? Heb geen idee, mijne zat er al op toen ik 'm kocht. Dacht dat is handig bij het parkeren in Frankrijk en Italiëquote:Op woensdag 9 juni 2021 22:35 schreef IJsdraakje het volgende:
We hebben een auto die zat mag trekken, maar we kunnen geen leuk geprijsde trekhaak vinden.
Ik heb 1 keer een auto met een afneembare trekhaak gehad, die auto lag na 3 maanden in een boom maar de trekhaak heb ik nogquote:Op woensdag 9 juni 2021 22:35 schreef IJsdraakje het volgende:
quote:Op woensdag 9 juni 2021 22:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gewoon een jaarlijks terugkerend iets. ECG en bloedprikken . Ik mag niks meer eten en drinken (behalve water om de meds weg te spoelen) tot aan ze de naald van het bloedprikken in mijn aders stoppen..
Ik droom dan meestal dat ik in de wachtkamer zit, te wachten voor het onderzoek en dan krijg ik vaak de lekkerste dingen met erg veel calodinges voorgeschoteld..![]()
![]()
![]()
Als "aandenken" ??quote:Op woensdag 9 juni 2021 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer een auto met een afneembare trekhaak gehad, die auto lag na 3 maanden in een boom maar de trekhaak heb ik nog
1600kg geremd, 500kg ongeremd.quote:Op woensdag 9 juni 2021 22:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geloof niet dat ik veel achter de Clio kan hangen
Het is blijkbaar een mal ding en kerel wil heel graag een originele.quote:Op woensdag 9 juni 2021 22:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is dat zo duur dan? Heb geen idee, mijne zat er al op toen ik 'm kocht. Dacht dat is handig bij het parkeren in Frankrijk en Italië![]()
Suske en Wiske was echt tof vroeger.quote:Op woensdag 9 juni 2021 22:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die had ik vd week wel kunnen gebruiken.quote:Op woensdag 9 juni 2021 22:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is dat zo duur dan? Heb geen idee, mijne zat er al op toen ik 'm kocht. Dacht dat is handig bij het parkeren in Frankrijk en Italië![]()
Nee heb nooit de mogelijkheid gehad om die trekhaak te gebruikenquote:
Paul Geerts was nog wel okee. Toen hij er ook mee stopte, ging het snel bergafwaarts...quote:Op woensdag 9 juni 2021 22:38 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Suske en Wiske was echt tof vroeger.
Tot Willy dood ging en die andere prutser alles modern maakte.
Verkoopt ook voor geen meter meer tegenwoordig.
1600 kg met die naaimachine in het vooronder?quote:Op woensdag 9 juni 2021 22:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
1600kg geremd, 500kg ongeremd.
[..]
Het is blijkbaar een mal ding en kerel wil heel graag een originele.
Dat ja.quote:Op woensdag 9 juni 2021 22:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Paul Geerts was nog wel okee. Toen hij er ook mee stopte, ging het snel bergafwaarts...
Naaimachine? Zit een 2liter in hoor.quote:Op woensdag 9 juni 2021 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
1600 kg met die naaimachine in het vooronder?![]()
Nou ja, ik heb toch geen trekhaak
Eensquote:Op woensdag 9 juni 2021 22:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Paul Geerts was nog wel okee. Toen hij er ook mee stopte, ging het snel bergafwaarts...
Dacht dat die Paul Geers alles zo modern maakte.quote:Op woensdag 9 juni 2021 22:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Oooow, jullie 4x4?quote:Op woensdag 9 juni 2021 22:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naaimachine? Zit een 2liter in hoor.
Nee, dat was die Mark nog watquote:Op woensdag 9 juni 2021 22:40 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Dacht dat die Paul Geers alles zo modern maakte.
Ik hou mezelf wel bezig op een dag ja.quote:Op woensdag 9 juni 2021 22:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat jij Netflix echt nodig hebt he?
Ook een kwaliteitquote:Op woensdag 9 juni 2021 22:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hou mezelf wel bezig op een dag ja.
Ik heb ze tot 300 staan, maar na Vandersteen ging het idd bergafwaarts en de nieuwere zijn helemaal dramatisch.quote:Op woensdag 9 juni 2021 22:38 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Suske en Wiske was echt tof vroeger.
Tot Willy dood ging en die andere prutser alles modern maakte.
Verkoopt ook voor geen meter meer tegenwoordig.
Klopt wel.quote:Op woensdag 9 juni 2021 22:44 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb vandaag allerlei insekten op m'n balkon opgezogen met de stofzuiger, en daarna wat muntjes, want een vriendin zei dat ze dan dood gaan in de zak en er niet meer uit kunnen kruipen
Motherf*cker..quote:
O die kan ik ook weleens bij m'n ouders ophalen. Niet dat ik mezelf de tijd gun om ze te lezen.quote:Op woensdag 9 juni 2021 22:45 schreef kwiwi het volgende:
Ik wilde laatst nog eens een Guust Flater kopen, maar wat zijn die duur joh tegenwoordig
quote:Op woensdag 9 juni 2021 22:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oooow, jullie 4x4?Mijn Clio heeft een 0.9.
Ook zoiets.quote:Op woensdag 9 juni 2021 22:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb ze tot 300 staan, maar na Vandersteen ging het idd bergafwaarts en de nieuwere zijn helemaal dramatisch.
En dat moet ook af en toe weer opgeruimd.quote:Op woensdag 9 juni 2021 22:44 schreef CherryLips het volgende:
M'n vader vroeg gister nog of ik me niet verveelde.
Weet je hoeveel tijd het kost om zo'n teringbende van je huis te maken?
quote:
Vast een snelheidsmonsterquote:Op woensdag 9 juni 2021 22:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oooow, jullie 4x4?Mijn Clio heeft een 0.9.
Dat gaat hier echt vanzelf hoor.quote:Op woensdag 9 juni 2021 22:44 schreef CherryLips het volgende:
M'n vader vroeg gister nog of ik me niet verveelde.
Weet je hoeveel tijd het kost om zo'n teringbende van je huis te maken?
Da's alleen maar het idee dat je wat knaagt.quote:
Hij zal vast wel op andere punten zijn kwaliteiten hebbenquote:Op woensdag 9 juni 2021 22:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij doet zijn best. En meer kan hij niet doen
Ja, maar heb al 1.5 kilo watermeloen op vandaagquote:
Je moet die dingen ook in stukje snijdenquote:Op woensdag 9 juni 2021 22:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar heb al 1.5 kilo watermeloen op vandaagEn weet dat ik er op een gegeven moment buikpijn van krijg
quote:Op woensdag 9 juni 2021 22:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij zal vast wel op andere punten zijn kwaliteiten hebben
Ga je naar Parijs?quote:Op woensdag 9 juni 2021 22:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Hij brengt me al 7 jaar trouw waar ik heen moet. Vrijdag mag hij mee naar de lichtstad
quote:Op woensdag 9 juni 2021 22:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar heb al 1.5 kilo watermeloen op vandaagEn weet dat ik er op een gegeven moment buikpijn van krijg
Ik gok de thuisstad van Flip.quote:
Huehue?quote:Op woensdag 9 juni 2021 22:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb nu electrische trekhaak, met zo’n knopje komt die tevoorschijn floepen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
quote:Op woensdag 9 juni 2021 23:03 schreef datismijnmening het volgende:
Ik heb een nerfgun besteld voor mijn kat
Doet mij zo hier aan denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bed en slapen klinkt ook wel lekker.quote:Op woensdag 9 juni 2021 23:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het is elf uur gek![]()
Wijn en kaas
quote:Op woensdag 9 juni 2021 23:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het is elf uur gek![]()
Wijn en kaas
Meestal moeten dat soort bedrijfjes het hebben van drugsleveranties of ze kijken even binnen wat er te halen valt voor Ali.quote:Op woensdag 9 juni 2021 23:27 schreef liesje1979 het volgende:
Kennen jullie Gorilla, die thuisbezorgservice? Collegaatje was erg enthousiast. ze had het getest met een doosje kauwgom en nog een ander klein dingetje wat ik niet onthouden heb, Er is geen minimaal bedrag, je betaalt gewoon altijd 1.80 en ze zijn er dan binnen 10 minuten. Ik heb geen zin om nu iets te bestellen om te testen maar kan ook niet vinden van hoe laat tot hoe laat het kan, zal vast niet tot diep in de nacht kunnen. Hoop ik
Klinkt als haar dope dealert.quote:Op woensdag 9 juni 2021 23:27 schreef liesje1979 het volgende:
Kennen jullie Gorilla, die thuisbezorgservice? Collegaatje was erg enthousiast. ze had het getest met een doosje kauwgom en nog een ander klein dingetje wat ik niet onthouden heb, Er is geen minimaal bedrag, je betaalt gewoon altijd 1.80 en ze zijn er dan binnen 10 minuten. Ik heb geen zin om nu iets te bestellen om te testen maar kan ook niet vinden van hoe laat tot hoe laat het kan, zal vast niet tot diep in de nacht kunnen. Hoop ik
Nee dat geloof ik niet hoor. Is best snel aan het groeien ook. Komt uit Berlijn.quote:Op woensdag 9 juni 2021 23:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meestal moeten dat soort bedrijfjes het hebben van drugsleveranties of ze kijken even binnen wat er te halen valt voor Ali.
Ik zit niet in bezorggebied.quote:Op woensdag 9 juni 2021 23:27 schreef liesje1979 het volgende:
Nah. Dit zijn van die start ups die jarenlang miljoenen verlies draaien.quote:Op woensdag 9 juni 2021 23:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meestal moeten dat soort bedrijfjes het hebben van drugsleveranties of ze kijken even binnen wat er te halen valt voor Ali.
Hier in de buurt heette het eerst Maanlicht, kon je zelfs AK-47's bestellen uit Servië, I shit you not.quote:Op woensdag 9 juni 2021 23:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee dat geloof ik niet hoor. Is best snel aan het groeien ook. Komt uit Berlijn.
Ik wel. Zal het binnenkort eens testen. En niemand kijkt binnen want ik neem bezorgingen eigenlijk altijd door het raam aan.quote:
Ja zit ook even na te denken wat de winstmarge zou kunnen zijn, Maar denk dat het best wat kan worden.quote:Op woensdag 9 juni 2021 23:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nah. Dit zijn van die start ups die jarenlang miljoenen verlies draaien.
Ik geloof niet dat dit een crimineel ding is, echt niet.quote:Op woensdag 9 juni 2021 23:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier in de buurt heette het eerst Maanlicht, kon je zelfs AK-47's bestellen uit Servië, I shit you not.
Ja dat dacht ik ook niet van dat bedrijf, die eigenaar kwam toch zeker twee drie keer per week op de koffie bij me, enige wat ik wel wist is dat hij van multimiljonair naar heel wat minder was gegaan voordat hij dat koeriers-bezorgbedrijf begon.quote:Op woensdag 9 juni 2021 23:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dit een crimineel ding is, echt niet.
Er hoeft niet eens winstmarge te zien. Start ups als Uber en WeWork draaien al jaren miljarden verlies. Maar investeerders weten van gekkigheid niet waar ze hun geld moeten laten dus ja.quote:Op woensdag 9 juni 2021 23:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja zit ook even na te denken wat de winstmarge zou kunnen zijn, Maar denk dat het best wat kan worden.
Had je een romantische band met 'm?quote:Op woensdag 9 juni 2021 23:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook niet van dat bedrijf, die eigenaar kwam toch zeker twee drie keer per week op de koffie bij me, enige wat ik wel wist is dat hij van multimiljonair naar heel wat minder was gegaan voordat hij dat koeriers-bezorgbedrijf begon.
Zijn nichtje wel destijds.quote:Op woensdag 9 juni 2021 23:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Had je een romantische band met 'm?
Ok, ik geloof jou echt wel, dat het in die situatie zo was, maar ik geloof niet dat dit voor Gorila geldtquote:Op woensdag 9 juni 2021 23:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook niet van dat bedrijf, die eigenaar kwam toch zeker twee drie keer per week op de koffie bij me, enige wat ik wel wist is dat hij van multimiljonair naar heel wat minder was gegaan voordat hij dat koeriers-bezorgbedrijf begon.
smerig zelfsquote:Op woensdag 9 juni 2021 23:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja super supervreemd dat mensen wel eens neuken joh, echt gek en vies.
Seks is geweldig. De kroon van het leven; wanneer twee voorbestemde zielen ook lichamelijk samensmelten in kosmische extase...quote:
Hoe lang kan je eigenlijk spreken van een start up? Want Uber bestaat toch al heel lang in heel veel landen? oquote:Op woensdag 9 juni 2021 23:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Er hoeft niet eens winstmarge te zien. Start ups als Uber en WeWork draaien al jaren miljarden verlies. Maar investeerders weten van gekkigheid niet waar ze hun geld moeten laten dus ja.
Onderschat Belgische poepporno niet.quote:Op woensdag 9 juni 2021 23:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Seks is geweldig. De kroon van het leven; wanneer twee voorbestemde zielen ook lichamelijk samensmelten in kosmische extase...
Heerlijk.
engnekquote:Op woensdag 9 juni 2021 23:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onderschat Belgische poepporno niet.
Ja maar die andere "voorbestemde ziel" moet je dus wel eerst zoeken.quote:Op woensdag 9 juni 2021 23:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Seks is geweldig. De kroon van het leven; wanneer twee voorbestemde zielen ook lichamelijk samensmelten in kosmische extase...
Heerlijk.
Ja geen idee. Zelf vind ik een bedrijf dat enkel bestaat vanwege het concept, maar geen winst kan maken een start up.quote:Op woensdag 9 juni 2021 23:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoe lang kan je eigenlijk spreken van een start up? Want Uber bestaat toch al heel lang in heel veel landen? o
Ik kan me goed voorstellen dat dit wel zou kunnen werken omdat ik pas vaak in de winkel bedenk wat ik wil eten en dus moet kopen. Dus bezorgen gebruik ik eigenlijk nooit. Ik denk dat ik er wel eens gebruik van ga maken.
Dat proces is gelukkig reeds enkele jaren volbracht.quote:Op woensdag 9 juni 2021 23:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja maar die andere "voorbestemde ziel" moet je dus wel eerst zoeken.
Leuk voor jequote:Op woensdag 9 juni 2021 23:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat proces is gelukkig reeds enkele jaren volbracht.
Er is maar 1 Ettolientje.quote:Op donderdag 10 juni 2021 00:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Leuk voor je. Maar daar zijn waarschijnlijk ook meerdere dames aan vooraf gegaan.
Klopt... maar de ene blijft de ene. En die arriveert precies op tijd.quote:Op donderdag 10 juni 2021 00:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Leuk voor je. Maar daar zijn waarschijnlijk ook meerdere dames aan vooraf gegaan.
Stel dat ze ziek wordt en sterft of een knap rijk iemand tegenkomt of iemand die niet als een monnik in bed denkt, zou je dan nog de volgende zielsverwant zoeken?quote:Op woensdag 9 juni 2021 23:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat proces is gelukkig reeds enkele jaren volbracht.
Hardopquote:Op donderdag 10 juni 2021 00:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stel dat ze ziek wordt en sterft of een knap rijk iemand tegenkomt of iemand die niet als een monnik in bed denkt, zou je dan nog de volgende zielsverwant zoeken?
Heb ook bij een startup gewerkt die net een berg geld binnengeharkt had, dan kan het allemaal niet op (totdat het op is).quote:Op woensdag 9 juni 2021 23:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja geen idee. Zelf vind ik een bedrijf dat enkel bestaat vanwege het concept, maar geen winst kan maken een start up.
Nee natuurlijk niet. Er is er maar een.quote:Op donderdag 10 juni 2021 00:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stel dat ze ziek wordt en sterft of een knap rijk iemand tegenkomt of iemand die niet als een monnik in bed denkt, zou je dan nog de volgende zielsverwant zoeken?
Was ze ook je eerste?quote:Op donderdag 10 juni 2021 00:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Er is er maar een.
Ik ken het. Dure panden op A-locaties, dure bedrijfsfeestjes, iedereen en zijn moeder business class vliegen.quote:Op donderdag 10 juni 2021 00:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb ook bij een startup gewerkt die net een berg geld binnengeharkt had, dan kan het allemaal niet op (totdat het op is).
Ik zet Barry White even op.quote:Op donderdag 10 juni 2021 00:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee.
Wel eerste en enige zielsverwant
Ik ben helemaal niet vroom. Heb alleen niet zoveel met touwtjes van tampons en poep en zo.quote:Op donderdag 10 juni 2021 00:12 schreef datismijnmening het volgende:
Jeetje, ben ik zowaar vromer dan Etto
Enige is nogal een vage aanname als je er slechts pas eentje in je leven ontmoet hebt maar dan hoop ik dat ze lang gezond en en gelukkig en lief en lekker zal blijven.quote:Op donderdag 10 juni 2021 00:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee.
Wel eerste en enige zielsverwant
Je bent bij je eerste nog?quote:Op donderdag 10 juni 2021 00:12 schreef datismijnmening het volgende:
Jeetje, ben ik zowaar vromer dan Etto
Ik ook nietquote:Op donderdag 10 juni 2021 00:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet vroom. Heb alleen niet zoveel met touwtjes van tampons en poep en zo.
Dat zit wel goed.quote:Op donderdag 10 juni 2021 00:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Enige is nogal een vage aanname als je er slechts pas eentje in je leven ontmoet hebt maar dan hoop ik dat ze lang gezond en en gelukkig en lief en lekker zal blijven.
Daar zijn weinig mensen fan van denk ikquote:Op donderdag 10 juni 2021 00:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet vroom. Heb alleen niet zoveel met touwtjes van tampons en poep en zo.
quote:Op donderdag 10 juni 2021 00:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Natte kutjes daarentegen
Raar eigenlijk, dan ben je gewoon een vent met een vrouw, en dan wil je lesbisch worden maar eigenlijk ben je gewoon een normaal stel op hotmoontherapie.quote:Op donderdag 10 juni 2021 00:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Ben al 12 jaar met dezelfde.
Vanaf best jonge leeftijd dan al. Vind dat altijd wel bijzonder, want in die tijd veranderen er allerlei dingen en maak je hoop ontwikkeling door.quote:Op donderdag 10 juni 2021 00:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Ben al 12 jaar met dezelfde.
Het zijn net mensen.quote:Op donderdag 10 juni 2021 00:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Raar eigenlijk, dan ben je gewoon een vent met een vrouw, en dan wil je lesbisch worden maar eigenlijk ben je gewoon een normaal stel op hotmoontherapie.
Huis en kinderen en natje en droogje.quote:Op donderdag 10 juni 2021 00:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij ben je zo trouw als een hond.
En ik denk dat hij over het algemeen best gelukkig is. Vind ik tof.quote:Op donderdag 10 juni 2021 00:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Huis en kinderen en natje en droogje.
quote:Op donderdag 10 juni 2021 00:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Raar eigenlijk, dan ben je gewoon een vent met een vrouw, en dan wil je lesbisch worden maar eigenlijk ben je gewoon een normaal stel op hotmoontherapie.
Keer slippertje met de buurvrouw op buurtfeestje.quote:Op donderdag 10 juni 2021 00:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij ben je zo trouw als een hond.
Zeker welquote:Op donderdag 10 juni 2021 00:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En ik denk dat hij over het algemeen best gelukkig is. Vind ik tof.
Af en toe tegen een saunakutje aankijken en Los kan er weer zes weken tegenaan.quote:Op donderdag 10 juni 2021 00:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Keer slippertje met de buurvrouw op buurtfeestje.
Back in the days.quote:Op donderdag 10 juni 2021 00:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Keer slippertje met de buurvrouw op buurtfeestje.
Ik was 16, zij net 17. En gelijk een klik en die is eigenlijk altijd wel gebleven.quote:Op donderdag 10 juni 2021 00:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vanaf best jonge leeftijd dan al. Vind dat altijd wel bijzonder, want in die tijd veranderen er allerlei dingen en maak je hoop ontwikkeling door.
quote:Op donderdag 10 juni 2021 00:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Af en toe tegen een saunakutje aankijken en Los kan er weer zes weken tegenaan.
Hier niet hoor. Wil ook helemaal niemand anders meer.quote:Op donderdag 10 juni 2021 00:24 schreef Lospedrosa het volgende:
Stom eigenlijk ben je heel gelukkig en hou je van je vrouw en gezin en toch blijft de drang om de halve wereld te neuken.
Valt zij op mannen of vrouwen eigenlijk?quote:Op donderdag 10 juni 2021 00:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik was 16, zij net 17. En gelijk een klik en die is eigenlijk altijd wel gebleven.
Geen bekende Nederlander of Belg waarbij je een vrijbrief hebt?quote:Op donderdag 10 juni 2021 00:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hier niet hoor. Wil ook helemaal niemand anders meer.
Mijn vriendin zegt altijd als Jolanthe naast je bukt druk je hem er zo in, al stond ik er jankend naast.quote:Op donderdag 10 juni 2021 00:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hier niet hoor. Wil ook helemaal niemand anders meer.
Blijft die drang?quote:Op donderdag 10 juni 2021 00:24 schreef Lospedrosa het volgende:
Stom eigenlijk ben je heel gelukkig en hou je van je vrouw en gezin en toch blijft de drang om de halve wereld te neuken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |