SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gaat ze doen dan? Toen we achter het fietsenhok afspraken kwam ze ook niet opdagenquote:
Ja het is een beetje een heldin op sokken inderdaad, mijn hoofd zit er ook gewoon nog steeds op.quote:Op woensdag 9 juni 2021 20:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gaat ze doen dan? Toen we achter het fietsenhok afspraken kwam ze ook niet opdagen
staat ie al heel lang volgens mijquote:Op woensdag 9 juni 2021 20:22 schreef LTVDK het volgende:
Waarom staat de spoilert opeens boven de Foqueville-kaart?
Dat is echt al 100 topics zoquote:Op woensdag 9 juni 2021 20:22 schreef LTVDK het volgende:
Maakt toch weinig uit?quote:Op woensdag 9 juni 2021 20:22 schreef LTVDK het volgende:
Rip aan de nabestaandenquote:Op woensdag 9 juni 2021 20:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nel Veerkamp is allang gestopt met roken.
Oh valt me nu opeens opquote:
Ik heb ook even genoeg erfrecht gehad. Hopelijk voor het eind van de week voorlopig (ver)koopcontract getekend.quote:Op woensdag 9 juni 2021 20:24 schreef kwiwi het volgende:
Na een hele week over belasting- en erfrecht lezen, kan ik bijna belastingadviseur worden
Veel geblaf weinig bijtquote:Op woensdag 9 juni 2021 20:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is een beetje een heldin op sokken inderdaad, mijn hoofd zit er ook gewoon nog steeds op.
Idem...quote:Op woensdag 9 juni 2021 20:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb ook even genoeg erfrecht gehad. Hopelijk voor het eind van de week voorlopig (ver)koopcontract getekend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gone...
Had je anders vissen of schaaldieren achter je aan gekregen?quote:Op woensdag 9 juni 2021 20:30 schreef datismijnmening het volgende:
Ow nee ik heb een scrub mee suiker gekocht ipv zeezout![]()
Krijg ik nu allemaal insecten en beestjes achter me aan?
Ja. Die komen je nu opetenquote:Op woensdag 9 juni 2021 20:30 schreef datismijnmening het volgende:
Ow nee ik heb een scrub mee suiker gekocht ipv zeezout![]()
Krijg ik nu allemaal insecten en beestjes achter me aan?
Die kom ik niet zo snel tegen op straatquote:Op woensdag 9 juni 2021 20:32 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Had je anders vissen of schaaldieren achter je aan gekregen?
Je weet maar nooit, misschien komen ze uit de sloten springenquote:Op woensdag 9 juni 2021 20:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die kom ik niet zo snel tegen op straat
Yup. Ze ruiken die zoetigheid en voor je het weet zit je hele been onder de mieren en wespen terwijl je op het terras zitquote:Op woensdag 9 juni 2021 20:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee eerlijk. Straks ruiken ze suiker en heb ik allemaal beestjes op mijn benen
ga een goed gesprek met ze aanquote:Op woensdag 9 juni 2021 20:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Met de hoeveelheid beestjes buiten heb je daar geen scrub voor nodig.quote:Op woensdag 9 juni 2021 20:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 juni 2021 20:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 juni 2021 20:30 schreef Flory het volgende:
[..]
Idem...Hier hoop ik het vrij snel achter de rug te hebben met niet al teveel extra weerstand. Het zijn geen enorme bedragen waar het om gaat, maar voor sommigen genoeg om zich heel druk over te maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zolang ze maar op je benen blijven...quote:Op woensdag 9 juni 2021 20:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Yep. Half uurtje met zusje hardlopen (die is aan het opbouwen), prima beweging.quote:
Ik laat het wel in de kast staan tot de winterquote:Op woensdag 9 juni 2021 20:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Yup. Ze ruiken die zoetigheid en voor je het weet zit je hele been onder de mieren en wespen terwijl je op het terras zit
Nicequote:Op woensdag 9 juni 2021 20:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Yep. Half uurtje met zusje hardlopen (die is aan het opbouwen), prima beweging.
Nee ze komen nu al massaal iedereen lastigvallenquote:Op woensdag 9 juni 2021 20:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Met de hoeveelheid beestjes buiten heb je daar geen scrub voor nodig.
Kan heel wat teweeg brengen idd., maar je bent er bijnaquote:Op woensdag 9 juni 2021 20:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier hoop ik het vrij snel achter de rug te hebben met niet al teveel extra weerstand. Het zijn geen enorme bedragen waar het om gaat, maar voor sommigen genoeg om zich heel druk over te maken.
Gewoon met zo'n ding als hieronder buiten zittenquote:Op woensdag 9 juni 2021 20:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mep met de vlakke hand kunnen ze krijgen
Ga lekker verhuizen ofzoquote:Op woensdag 9 juni 2021 20:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
O dierbaar België, o heilig land der vaad'ren, onze ziel en ons hart zijn u gewijd. Aanvaard ons hart en het bloed van onze adren, wees ons doel, in arbeid en in strijd. Bloei, o land, in eendracht niet te breken; wees immer u zelf en ongeknecht, Het word getrouw dat ge ongevreesd moogt spreken: voor vorst, voor vrijheid en voor recht. Het word getrouw dat ge ongevreesd moogt spreken spreken: voor vorst, voor vrijheid en voor recht. Voor vorst, voor vrijheid en voor recht! Voor vorst, voor vrijheid en voor recht!
Vind persoonlijk de tekst van La Marseillaise mooier.quote:Op woensdag 9 juni 2021 20:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
O dierbaar België, o heilig land der vaad'ren, onze ziel en ons hart zijn u gewijd. Aanvaard ons hart en het bloed van onze adren, wees ons doel, in arbeid en in strijd. Bloei, o land, in eendracht niet te breken; wees immer u zelf en ongeknecht, Het word getrouw dat ge ongevreesd moogt spreken: voor vorst, voor vrijheid en voor recht. Het word getrouw dat ge ongevreesd moogt spreken spreken: voor vorst, voor vrijheid en voor recht. Voor vorst, voor vrijheid en voor recht! Voor vorst, voor vrijheid en voor recht!
Ze zien je aankomen bij een restaurantquote:Op woensdag 9 juni 2021 20:54 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Gewoon met zo'n ding als hieronder buiten zitten[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 juni 2021 20:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Tuurlijk niet... Brabant, België... wij zijn één
Misschien ben je wel een aanwinst voor het hele terras, niemand die dan meer last heeft van vliegjes en andere insectenquote:Op woensdag 9 juni 2021 20:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ze zien je aankomen bij een restaurant![]()
"Hoi reservering voor twee personen onder de naam datismijnmening. We hebben onze eigen elektrische vliegenmeppers meegenomen"
Alsof er in de winter geen mieren je schoenen in kunnen kruipenquote:Op woensdag 9 juni 2021 20:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik laat het wel in de kast staan tot de winter
Nee. Die vriezen dan doodquote:Op woensdag 9 juni 2021 21:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alsof er in de winter geen mieren je schoenen in kunnen kruipen
Oh.. ik smeer m'n armen altijd in met suikerscrub en lik het er dan vanafquote:Op woensdag 9 juni 2021 21:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het idee van een scrub is dat je het er na afloop van het scrubben weer afspoelt he?
Echt? Ik trek altijd gelijk skinny jeans aan. Dan schuurt het zo lekker gedurende de dag.quote:Op woensdag 9 juni 2021 21:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het idee van een scrub is dat je het er na afloop van het scrubben weer afspoelt he?
#teamzomerquote:Op woensdag 9 juni 2021 21:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Boh, tijd voor winter jongens. Lekker donker
Dan heb je dubbel effect dus dat doe je goed. Je tong scrubt het nog een beetje na.quote:Op woensdag 9 juni 2021 21:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh.. ik smeer m'n armen altijd in met suikerscrub en lik het er dan vanaf
Vind ik ook ! Hou van de herfst en de winterquote:Op woensdag 9 juni 2021 21:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dan heb je kans op beestjes.quote:Op woensdag 9 juni 2021 21:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Echt? Ik trek altijd gelijk skinny jeans aan. Dan schuurt het zo lekker gedurende de dag.
NIET DOENquote:Op woensdag 9 juni 2021 21:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We horen wel wanneer ie morgen weer komtquote:Op woensdag 9 juni 2021 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga slapen trouwensGa niet op die zon wachten
quote:Op woensdag 9 juni 2021 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga slapen trouwensGa niet op die zon wachten
Kanniewachtenquote:Op woensdag 9 juni 2021 21:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
#teamwinter(tijd)quote:Op woensdag 9 juni 2021 21:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 juni 2021 22:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik caviahok schoonmaken. Laat zaagsel donderen in de berging. Gelukkig staat er een oude stofzuiger in de berging. Doet het niet. De zak lijkt vol dus die vervangen. Nog steeds amper zuigkracht Huehue. Slang verstopt Huehue. Goede stofzuiger opgehaald. Zak daarvan vol. Huehue. Zak vervangen. Slang leeggezogen Huehue. Zaagsel opgeruimd. Stofzuiger weer naar binnen gebracht. Laat nu in huis zaagsel donderen. Kon weer stofzuigen.
Zucht.
Volgens mij vergeet je een huehue, bij 'caviahok schoonmaken' ofzo.quote:Op woensdag 9 juni 2021 22:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik caviahok schoonmaken. Laat zaagsel donderen in de berging. Gelukkig staat er een oude stofzuiger in de berging. Doet het niet. De zak lijkt vol dus die vervangen. Nog steeds amper zuigkracht Huehue. Slang verstopt Huehue. Goede stofzuiger opgehaald. Zak daarvan vol. Huehue. Zak vervangen. Slang leeggezogen Huehue. Zaagsel opgeruimd. Stofzuiger weer naar binnen gebracht. Laat nu in huis zaagsel donderen. Kon weer stofzuigen.
Zucht.
quote:Op woensdag 9 juni 2021 22:09 schreef CherryLips het volgende:
Zucht.
die zucht op het einde moet een huehue zijnquote:Op woensdag 9 juni 2021 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij vergeet je een huehue, bij 'caviahok schoonmaken' ofzo.
Tot een paar jaar geleden vond ik dat heerlijk, toen kwamen ze met de verse variant en die was veel lekkerder en nu vind ik ze allebei niet meer lekkerquote:
Zo eens in de drie jaar haal ik een pak.quote:Op woensdag 9 juni 2021 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tot een paar jaar geleden vond ik dat heerlijk, toen kwamen ze met de verse variant en die was veel lekkerder en nu vind ik ze allebei niet meer lekker
Oh daar zeg je wat, ik moet morgen even nieuwe kopen.quote:Op woensdag 9 juni 2021 22:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben allang blij dat ik nog genoeg zakken had liggen. Valt weer mee.
Ik had het vorig jaar weer eens gehaald maar vond het niet meer lekker helaasquote:Op woensdag 9 juni 2021 22:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo eens in de drie jaar haal ik een pak.
quote:Op woensdag 9 juni 2021 21:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh, nee, daar pas ik voor.quote:Op woensdag 9 juni 2021 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had het vorig jaar weer eens gehaald maar vond het niet meer lekker helaas. Ben tegenwoordig wel weer fan van houdbare melk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |