SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gaat ze doen dan? Toen we achter het fietsenhok afspraken kwam ze ook niet opdagenquote:
Ja het is een beetje een heldin op sokken inderdaad, mijn hoofd zit er ook gewoon nog steeds op.quote:Op woensdag 9 juni 2021 20:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gaat ze doen dan? Toen we achter het fietsenhok afspraken kwam ze ook niet opdagen
staat ie al heel lang volgens mijquote:Op woensdag 9 juni 2021 20:22 schreef LTVDK het volgende:
Waarom staat de spoilert opeens boven de Foqueville-kaart?
Dat is echt al 100 topics zoquote:Op woensdag 9 juni 2021 20:22 schreef LTVDK het volgende:
Maakt toch weinig uit?quote:Op woensdag 9 juni 2021 20:22 schreef LTVDK het volgende:
Rip aan de nabestaandenquote:Op woensdag 9 juni 2021 20:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nel Veerkamp is allang gestopt met roken.
Oh valt me nu opeens opquote:
Ik heb ook even genoeg erfrecht gehad. Hopelijk voor het eind van de week voorlopig (ver)koopcontract getekend.quote:Op woensdag 9 juni 2021 20:24 schreef kwiwi het volgende:
Na een hele week over belasting- en erfrecht lezen, kan ik bijna belastingadviseur worden
Veel geblaf weinig bijtquote:Op woensdag 9 juni 2021 20:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is een beetje een heldin op sokken inderdaad, mijn hoofd zit er ook gewoon nog steeds op.
Idem...quote:Op woensdag 9 juni 2021 20:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb ook even genoeg erfrecht gehad. Hopelijk voor het eind van de week voorlopig (ver)koopcontract getekend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gone...
Had je anders vissen of schaaldieren achter je aan gekregen?quote:Op woensdag 9 juni 2021 20:30 schreef datismijnmening het volgende:
Ow nee ik heb een scrub mee suiker gekocht ipv zeezout![]()
Krijg ik nu allemaal insecten en beestjes achter me aan?
Ja. Die komen je nu opetenquote:Op woensdag 9 juni 2021 20:30 schreef datismijnmening het volgende:
Ow nee ik heb een scrub mee suiker gekocht ipv zeezout![]()
Krijg ik nu allemaal insecten en beestjes achter me aan?
Die kom ik niet zo snel tegen op straatquote:Op woensdag 9 juni 2021 20:32 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Had je anders vissen of schaaldieren achter je aan gekregen?
Je weet maar nooit, misschien komen ze uit de sloten springenquote:Op woensdag 9 juni 2021 20:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die kom ik niet zo snel tegen op straat
Yup. Ze ruiken die zoetigheid en voor je het weet zit je hele been onder de mieren en wespen terwijl je op het terras zitquote:Op woensdag 9 juni 2021 20:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee eerlijk. Straks ruiken ze suiker en heb ik allemaal beestjes op mijn benen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |