SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
*applaudisseert voor deze reactie*quote:Op woensdag 9 juni 2021 14:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende: [..] Ja, dat is inderdaad een goede optie Je kunt ook na een presentatie applaudisseren
![]()
Beide varianten mogen. Van oudsher is het 'wilt'.quote:Op woensdag 9 juni 2021 14:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
"Vijf redenen waarom deze baan perfect is voor u
U bent AOW-gerechtigd en wilt nog helemaal niet stoppen met werken"
Helemaal niemand...![]()
Ik twijfel ook of het gebruik van een t bij het werkwoord wil wel juist is, ik dacht dat dit gewoon "wil" moet zijn.
Het voltallige MT bij mijn vorige werk: ja, we willen graag doorwerken, ook na ons pensioen, want wat moeten we doen als we thuis zitten? (tegen hun vrouw aankijken)quote:
Dank u, dank uquote:
https://www.vandale.nl/hij-wil-of-hij-wiltquote:Op woensdag 9 juni 2021 14:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beide varianten mogen. Van oudsher is het 'wilt'.
Ik denk dat we die mensen moeten euthaniseren. Of aborteren zou misschien nog beter zijn.quote:Op woensdag 9 juni 2021 14:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het voltallige MT bij mijn vorige werk: ja, we willen graag doorwerken, ook na ons pensioen, want wat moeten we doen als we thuis zitten? (tegen hun vrouw aankijken)
Zijn dus dezelfde mensen die geen raad weten met hun vakantiedagen, want dan zitten ze met moeder de vrouw thuis.
Palingvissen!quote:Op woensdag 9 juni 2021 14:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het voltallige MT bij mijn vorige werk: ja, we willen graag doorwerken, ook na ons pensioen, want wat moeten we doen als we thuis zitten? (tegen hun vrouw aankijken)
Zijn dus dezelfde mensen die geen raad weten met hun vakantiedagen, want dan zitten ze met moeder de vrouw thuis.
Ja, ik kreeg op een gegeven moment te horen dat ik mijn werk niet echt gaaf vond, omdat ik niet structureel overwerkte. Toen ben ik op zoek gegaan naar iets anders.quote:Op woensdag 9 juni 2021 14:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat we die mensen moeten euthaniseren. Of aborteren zou misschien nog beter zijn.
Ik weet nog wel een plekjequote:
Uitstraling was net nog hier.quote:Op woensdag 9 juni 2021 14:51 schreef bitterbal het volgende:
Bij mij zitten daar vaak mensen jn het gras. Nu reed k langs. Lang er uitgebreid zijn chick te vingeren
Dan zou ik ook snel weg zijn. En als ik morgen de loterij win, kom ik nog één keer naar kantoor om die laptop de hal in te smijten en danquote:Op woensdag 9 juni 2021 14:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg op een gegeven moment te horen dat ik mijn werk niet echt gaaf vond, omdat ik niet structureel overwerkte. Toen ben ik op zoek gegaan naar iets anders.
Dikke doei hoor.
quote:Op woensdag 9 juni 2021 14:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat die man niet kan met één hand
Dit zou ik zijn.quote:Op woensdag 9 juni 2021 14:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij hebben van die smileys. Toen een van de managers dat ontdekte zag je een uur lang alleen maar![]()
![]()
voorbij komen in beeld.
quote:
Dat lijkt mij echt fantastischquote:Op woensdag 9 juni 2021 14:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan zou ik ook snel weg zijn. En als ik morgen de loterij win, kom ik nog één keer naar kantoor om die laptop de hal in te smijten en dan
We hebben geen bitterbalgifjes in webexquote:Op woensdag 9 juni 2021 14:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Ik zie ballie er ook wel voor aan trouwens.
Najaaaaquote:Op woensdag 9 juni 2021 15:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We hebben geen bitterbalgifjes in webex
quote:Op woensdag 9 juni 2021 15:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat lijkt mij echt fantastischHier vangen... * plof
quote:Op woensdag 9 juni 2021 15:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We zijn ook niet erg inclusief voor snacks.
Toe maar hoorquote:
Als je aangeeft dat je je identificeert als een bitterbal dan moeten ze daar wel in meegaan.quote:Op woensdag 9 juni 2021 15:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We zijn ook niet erg inclusief voor snacks.
Dat is wel heel specifiekquote:Op woensdag 9 juni 2021 15:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan reizen tot ik het helemaal zat ben. En dan op zoek naar een leuke huisje in Schotland en twee Ierse setters aanschaffen
Krijg je een eigen panquote:Op woensdag 9 juni 2021 15:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je aangeeft dat je je identificeert als een bitterbal dan moeten ze daar wel in meegaan.
Klinkt prima. Gewoon gezellig meedoen.quote:Op woensdag 9 juni 2021 15:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
De woensdagmiddagborrel is begonnen hier
Omdat etenquote:Op woensdag 9 juni 2021 15:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik lees dit als tompouce, weet niet waarom.
Omdat je trek hebt?quote:Op woensdag 9 juni 2021 15:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 juni 2021 15:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gesponsord zelfs, dus drank werd gewoon bezorgd
VREETBOEIquote:Op woensdag 9 juni 2021 15:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vorige keer was het een whiskey-tasting.quote:
Zo erg ben je nou ook weer niet hoorquote:Op woensdag 9 juni 2021 15:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Krijg een vacature als manager voor de techniek van een ziekenhuis aangeboden.
Die zijn wel heel wanhopig
omdat?quote:Op woensdag 9 juni 2021 15:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Krijg een vacature als manager voor de techniek van een ziekenhuis aangeboden.
Die zijn wel heel wanhopig
Nee koffie vandaagquote:Op woensdag 9 juni 2021 16:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Zit je weer met bubbels en oesters op een terras te showponyën?
Net iets te klein T-shirtje aan.quote:Op woensdag 9 juni 2021 16:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Zit je weer met bubbels en oesters op een terras te showponyën?
Jammer is dat tochquote:Op woensdag 9 juni 2021 16:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee dat zit gelijk op je heupen
Ik zou best een shirt willen met die uil van Minerva.quote:Op woensdag 9 juni 2021 16:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Net iets te klein T-shirtje aan.
https://www.amazon.com/Th(...)omId=B07537H5TD&th=1
Of dit.quote:Op woensdag 9 juni 2021 16:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou best een shirt willen met die uil van Minerva.
Zodra ik de 70 aantik ga ik alles vreten wat los en vast zit.quote:Op woensdag 9 juni 2021 16:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja.
Ze zouden eens een pil moeten uitvinden waardoor je ongelimiteerd kunt vreten
Dan pasquote:Op woensdag 9 juni 2021 16:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zodra ik de 70 aantik ga ik alles vreten wat los en vast zit.
Snoertje met een lampje in de snavel en het is wel iets voor @bitterbalquote:Op woensdag 9 juni 2021 16:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of dit.
https://www.bronzenbeelde(...)il-van-minerva-400-1
Waar moet je zo vroeg heen dan?quote:Op woensdag 9 juni 2021 16:17 schreef bitterbal het volgende:
K ben gesloopt en dan morgen ook een wekker
schilder?, badkamermanquote:Op woensdag 9 juni 2021 16:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar moet je zo vroeg heen dan?
Early date?quote:Op woensdag 9 juni 2021 16:17 schreef bitterbal het volgende:
vanavond werken?quote:Op woensdag 9 juni 2021 16:17 schreef bitterbal het volgende:
naarquote:Op woensdag 9 juni 2021 16:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
wekker gaat hier vaak om 5 uur
wen je aanquote:
Die badkamermam betalen. Maar ga dan gelijk door naar strandquote:Op woensdag 9 juni 2021 16:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar moet je zo vroeg heen dan?
Souvlaki.quote:Op woensdag 9 juni 2021 16:23 schreef Karzai het volgende:
ik ga een Griekse salade maken, wat zal ik erbij eten?
patat
speklapjes
of visstick?
Speklapjes.quote:Op woensdag 9 juni 2021 16:23 schreef Karzai het volgende:
ik ga een Griekse salade maken, wat zal ik erbij eten?
patat
speklapjes
of visstick?
Scheveningen?quote:Op woensdag 9 juni 2021 16:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die badkamermam betalen. Maar ga dan gelijk door naar strand
Ja zou dit dan doen inderdaad, beetje hard bakken met rigani.quote:Op woensdag 9 juni 2021 16:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb geen bbq, oke spelapjes kan wel onder de grill en dan een knoflooksausje bij maken
OELALAquote:Op woensdag 9 juni 2021 16:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vergeet niet te zwaaien naar @:haags
Tot hoe laat moet je en hoe laat begonnen danquote:
Ik las knoflookijsje.quote:Op woensdag 9 juni 2021 16:41 schreef Karzai het volgende:
yoghurt en citroen heb ik ook niet, dus kan ook geen fris knoflooksausje maken
Begin zo om 1700. Denk 2300 klaarquote:Op woensdag 9 juni 2021 16:30 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Tot hoe laat moet je en hoe laat begonnen dan
oh das minder, maar wel goedkoop, is het een goede hap?quote:Op woensdag 9 juni 2021 16:44 schreef bitterbal het volgende:
Hoor net dat we voor personeelseten 4 euro moeten betalen
Colaquote:Op woensdag 9 juni 2021 16:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
ijs heb ik wel, wil je cola of sinaasappel?
Is toch wel de basis van Grieks eten ja, zout, peper, citroen, Griekje yoghurt, tomaat, rigani, olijven, knoflook, sla, feta, komkommer en een beestje om dicht te schroeien.quote:Op woensdag 9 juni 2021 16:41 schreef Karzai het volgende:
yoghurt en citroen heb ik ook niet, dus kan ook geen fris knoflooksausje maken
Wat?quote:Op woensdag 9 juni 2021 16:44 schreef bitterbal het volgende:
Dit hebben ze bedacht nadat ze je aan zagen vallen.quote:Op woensdag 9 juni 2021 16:44 schreef bitterbal het volgende:
Rigani is toch gewoon oregano?quote:Op woensdag 9 juni 2021 16:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is toch wel de basis van Grieks eten ja, zout, peper, citroen, Griekje yoghurt, tomaat, rigani, olijven, knoflook, sla, feta, komkommer en een beestje om dicht te schroeien.
Jawel maar heb niet voor 4 euro gegeten natuurlijk :pquote:Op woensdag 9 juni 2021 16:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
oh das minder, maar wel goedkoop, is het een goede hap?
ja kan nog even naar de winkel lopen, maar geen zin in, ik pas er wel een mouw aanquote:Op woensdag 9 juni 2021 16:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is toch wel de basis van Grieks eten ja, zout, peper, citroen, Griekje yoghurt, tomaat, rigani, olijven, knoflook, sla, feta, komkommer en een beestje om dicht te schroeien.
Dingen geven in natura mag toch niet meer van de belastingdienst?quote:Op woensdag 9 juni 2021 16:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat?![]()
Het is toch normaal dat je maaltijden krijgt in de horeca?
Nee verschilt per zaak. Dacht hier gratis maar blijkbaar nietquote:Op woensdag 9 juni 2021 16:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat?![]()
Mag eigenlijk nergens meer.quote:Op woensdag 9 juni 2021 16:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat?![]()
Loon mag nog steeds in natura betaalt worden hoorquote:Op woensdag 9 juni 2021 16:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dingen geven in natura mag toch niet meer van de belastingdienst?
Je salaris vreet je gewoon op met de porties die jij eetquote:Op woensdag 9 juni 2021 16:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee verschilt per zaak. Dacht hier gratis maar blijkbaar niet
En een drankje na werk?quote:Op woensdag 9 juni 2021 16:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee verschilt per zaak. Dacht hier gratis maar blijkbaar niet
Goeie herinneringen aan de salades op Kretaquote:Op woensdag 9 juni 2021 16:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dan 20 keer zo sterk van smaak.
hebben ze wel bij het kruidenwinkeltjequote:Op woensdag 9 juni 2021 16:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dan 20 keer zo sterk van smaak.
Ja, maar geven mag niet. Dus je mag je personeel een hap voorschotelen, maar daar moet voor betaald worden.quote:Op woensdag 9 juni 2021 16:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Loon mag nog steeds in natura betaalt worden hoor
Je proeft het verschil met gedroogde oregano echt wel, ik dacht ook eerst van niet.quote:Op woensdag 9 juni 2021 16:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
hebben ze wel bij het kruidenwinkeltje
Ik snap wat je bedoelt.quote:Op woensdag 9 juni 2021 16:50 schreef Karzai het volgende:
Sorry @:cherrylips , plaatje doet het niet
Jawel maar heb niet voor 4 euro gegeten natuurlijk :pquote:Op woensdag 9 juni 2021 16:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
oh das minder, maar wel goedkoop, is het een goede hap?
Voor zover k weet is dat gratisquote:Op woensdag 9 juni 2021 16:49 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En een drankje na werk?
Of doen ze dat daar ook niet?
Is er nog over voor de gasten straks?quote:Op woensdag 9 juni 2021 16:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jawel maar heb niet voor 4 euro gegeten natuurlijk :p
Anders is het verkapt loon en oneerlijk tegenover mensen die dat niet hebben.quote:Op woensdag 9 juni 2021 16:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar geven mag niet. Dus je mag je personeel een hap voorschotelen, maar daar moet voor betaald worden.
Eikels zijn het bij de Belastingdienstquote:Op woensdag 9 juni 2021 16:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar geven mag niet. Dus je mag je personeel een hap voorschotelen, maar daar moet voor betaald worden.
Van mijn anti-corruptie training ook nietquote:Op woensdag 9 juni 2021 16:54 schreef UitStraling het volgende:
Flesjes wijn aannemen/schenken of een dure ham of concertkaarten als relatie- of werknemersgeschenk mag eigenlijk ook al niet meer van de belastingdienst.
Ik sponsor ze best goed.quote:Op woensdag 9 juni 2021 16:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Eikels zijn het bij de Belastingdienst
Echt knettergekquote:Op woensdag 9 juni 2021 16:54 schreef UitStraling het volgende:
Flesjes wijn aannemen/schenken of een dure ham of concertkaarten als relatie- of werknemersgeschenk mag eigenlijk ook al niet meer van de belastingdienst.
Eindejaarsbonus; 13e maand; aandelenpakket.quote:Op woensdag 9 juni 2021 16:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Echt knettergekJe wilt je werknemers af en toe toch eens belonen of een extraatje geven.
Leuker maken ze het niet nee.quote:Op woensdag 9 juni 2021 16:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Echt knettergekJe wilt je werknemers af en toe toch eens belonen of een extraatje geven.
Dat zijn gewoon secundaire arbeidsvoorwaarde. Ik bedoel een flesje wijn of een cadeaubon ofzo.quote:Op woensdag 9 juni 2021 17:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eindejaarsbonus; 13e maand; aandelenpakket.
Daar heb je ook wel wat (belastingvrije) ruimte voor. Iets van 2-300 euro.quote:Op woensdag 9 juni 2021 17:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon secundaire arbeidsvoorwaarde. Ik bedoel een flesje wijn of een cadeaubon ofzo.
quote:Op woensdag 9 juni 2021 16:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik kan me de tijden nog wel heugen van compleet verzorgde luxe vakanties die er weggegeven werden, doen we nu nog wel maar het is wat bescheidener en wat meer verdekt voor de blauwe jongens.quote:Op woensdag 9 juni 2021 17:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar heb je ook wel wat (belastingvrije) ruimte voor. Iets van 2-300 euro.
Ik kreeg paar jaar geleden mooie nieuwe TV van mijn vrienden van Samsung. Om te testen natuurlijk.quote:Op woensdag 9 juni 2021 17:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan me de tijden nog wel heugen van compleet verzorgde luxe vakanties die er weggegeven werden, doen we nu nog wel maar het is wat bescheidener en wat meer verdekt voor de blauwe jongens.
Blowjob ofzo, lijntje coke, de auto van de baas tegen een muur rijden. Kan allemaal buiten de boeken omquote:Op woensdag 9 juni 2021 16:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mijn baas heeft leuke landgoederen en vrienden met leuke speeltuinen, zodra de maatregelen het toelaten ga ik spelen.quote:Op woensdag 9 juni 2021 17:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kreeg paar jaar geleden mooie nieuwe TV van mijn vrienden van Samsung. Om te testen natuurlijk.
Een vrij groot deel van de vrouwen is eksiebiesjonisties aangelegd.quote:Op woensdag 9 juni 2021 17:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
https://nos.nl/l/2384320
Oei. Ga je na de sauna toe en zie je jezelf op internet terug.
Niet van die moeilijke woorden gebruikenquote:Op woensdag 9 juni 2021 18:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een vrij groot deel van de vrouwen is eksiebiesjonisties aangelegd.
Creepyquote:Op woensdag 9 juni 2021 17:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
https://nos.nl/l/2384320
Oei. Ga je na de sauna toe en zie je jezelf op internet terug.
Maar wat is een privé sauna dan? Gewoon het ding wat Henk in z'n achtertuin heeft staan en wat je dan via een schimmige website of marktplaats kan boeken?quote:
Daar komen swingers en parenclubtypetjes.quote:Op woensdag 9 juni 2021 18:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar wat is een privé sauna dan? Gewoon het ding wat Henk in z'n achtertuin heeft staan en wat je dan via een schimmige website of marktplaats kan boeken?
Daar is mijn hele verkoop op gebasseerd.quote:Op woensdag 9 juni 2021 16:54 schreef UitStraling het volgende:
Er zijn ook wat grotere wellness-resort dingen waarbij je een privé-sauna kunt huren voor een paar uur; maar deze was vrij schimmig.quote:Op woensdag 9 juni 2021 18:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar wat is een privé sauna dan? Gewoon het ding wat Henk in z'n achtertuin heeft staan en wat je dan via een schimmige website of marktplaats kan boeken?
quote:Op woensdag 9 juni 2021 18:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar komen swingers en parenclubtypetjes.
Dat is de swaffelhoeve tochquote:Op woensdag 9 juni 2021 18:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar komen swingers en parenclubtypetjes.
Allicht als je overal camera's gaat ophangenquote:Op woensdag 9 juni 2021 18:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er zijn ook wat grotere wellness-resort dingen waarbij je een privé-sauna kunt huren voor een paar uur; maar deze was vrij schimmig.
Heb nog een voucher voor een in bussloo en Soesterberg.quote:Op woensdag 9 juni 2021 18:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ook al krijg ik nog geld toe ga ik daar nog niet heen. Wat een volk daar
Die in bussloo is dan fijner inderdaad, dan de zwaluwhoeve dan he...quote:Op woensdag 9 juni 2021 18:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb nog een voucher voor een in bussloo en Soesterberg.
Ja tuurlijkquote:Op woensdag 9 juni 2021 18:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zie je wel dat ik een braverik ben
Genoeg wanhopige mannetjes.quote:Op woensdag 9 juni 2021 18:52 schreef Ygritte het volgende:
Maar sowieso mensen die sauna's geilige bedoening vinden... joh rot op, ik kom hier voor mijn rust, ga gewoon lekker naar de parenclub dan
Ga daar graag heen ja.quote:Op woensdag 9 juni 2021 18:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die in bussloo is dan fijner inderdaad, dan de zwaluwhoeve dan he...
Inderdaad. Of een groepje vriendinnen die er naartoe gaan om beetje te giechelen de hele dag.quote:Op woensdag 9 juni 2021 18:52 schreef Ygritte het volgende:
Maar sowieso mensen die sauna's geilige bedoening vinden... joh rot op, ik kom hier voor mijn rust, ga gewoon lekker naar de parenclub dan
Ja ik ga niet voor de opwinding maar vorige keer gingen 2 vriendinnen uit Apendoorn voor ons zitten, en die donkerharige ging met met de benen wijd zitten, zag zo de baarmoeder zitten.quote:
Of dat oeverloze geklep in de sauna....quote:Op woensdag 9 juni 2021 18:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Inderdaad. Of een groepje vriendinnen die er naartoe gaan om beetje te giechelen de hele dag.
Gewoon lekker chillen; mind your own business.
quote:Op woensdag 9 juni 2021 18:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja ik ga niet voor de opwinding maar vorige keer gingen 2 vriendinnen uit Apendoorn voor ons zitten, en die donkerharige ging met met de benen wijd zitten, zag zo de baarmoeder zitten.![]()
Zijn toch vaak stilte baden of stilte gebieden, maar een paar overjarige huismoeders en de aanbiedingen van de Aldi en Action vliegen je om de oren.quote:Op woensdag 9 juni 2021 18:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Of dat oeverloze geklep in de sauna....
Ik ben echt een zuur wijf of dat gebied overigens
En ze had haar postcode op haar kutje getatoeërd of heeft ze je verteld dat ze uit Apeldoorn komt?quote:Op woensdag 9 juni 2021 18:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja ik ga niet voor de opwinding maar vorige keer gingen 2 vriendinnen uit Apendoorn voor ons zitten, en die donkerharige ging met met de benen wijd zitten, zag zo de baarmoeder zitten.![]()
quote:Op woensdag 9 juni 2021 19:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En ze had haar postcode op haar kutje getatoeërd of heeft ze je verteld dat ze uit Apeldoorn komt?
quote:Op woensdag 9 juni 2021 19:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En ze had haar postcode op haar kutje getatoeërd of heeft ze je verteld dat ze uit Apeldoorn komt?
Deze taal ben ik niet van jou gewendquote:Op woensdag 9 juni 2021 19:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook altijd liever naar kleinere die niet mee doen met al die actiewebsites en zoquote:Op woensdag 9 juni 2021 18:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zijn toch vaak stilte baden of stilte gebieden, maar een paar overjarige huismoeders en de aanbiedingen van de Aldi en Action vliegen je om de oren.
Dacht even dat uitstraling dit had gezegd.quote:Op woensdag 9 juni 2021 19:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wilde eerst ‘boven de ingang van haar feestzaal’ schrijven, maar vond dat een tikje platquote:Op woensdag 9 juni 2021 19:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Deze taal ben ik niet van jou gewend
Dat is wel één van mijn rolmodellenquote:Op woensdag 9 juni 2021 19:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dacht even dat uitstraling dit had gezegd.
Hallo mevrouw liefbaarquote:
Insgelijksquote:Op woensdag 9 juni 2021 19:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is wel één van mijn rolmodellen
Ohquote:Op woensdag 9 juni 2021 19:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is wel één van mijn rolmodellen
Klinkt goedquote:Op woensdag 9 juni 2021 19:19 schreef Ygritte het volgende:
Ik heb 'sushi salade' gegeten. Was lekkerrrrrrr
Lunchbox zeggen we wel eens op de eilanden.quote:Op woensdag 9 juni 2021 19:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wilde eerst ‘boven de ingang van haar feestzaal’ schrijven, maar vond dat een tikje plat
Alles goed in het hoge noordenquote:
Kant-en-klaar?quote:Op woensdag 9 juni 2021 19:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Was deze: https://www.jumbo.com/recepten/sushisalade-met-edamame-505338
We? Jij woont niet op een eilandquote:Op woensdag 9 juni 2021 19:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lunchbox zeggen we wel eens op de eilanden.
Net echt hier.quote:Op woensdag 9 juni 2021 19:17 schreef UitStraling het volgende:
Mooi hier af en toe dat totale gebrek aan mensenkennis.
Zekers, tis heerlijk weer.. net lekker ijsje gehaald en meteen een wandeling gemaakt..quote:
Hahaha, truequote:Op woensdag 9 juni 2021 19:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lunchbox zeggen we wel eens op de eilanden.
Goed bezig!quote:Op woensdag 9 juni 2021 19:23 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik was dingen van plan, maar ingestort op de bank. En ik moet nog sporten.![]()
![]()
* IJsdraakje hijst zichzelf in sportmeuk
Gelukt?quote:Op woensdag 9 juni 2021 19:23 schreef IJsdraakje het volgende:
![]()
Triple chocolate chip?quote:
Succesquote:Op woensdag 9 juni 2021 19:23 schreef IJsdraakje het volgende:
![]()
Wel prima beetje moe maar dat komt wel goedquote:Op woensdag 9 juni 2021 19:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zekers, tis heerlijk weer.. net lekker ijsje gehaald en meteen een wandeling gemaakt..
Hoe is t met jou?
Ik heb de helft van mijn sportmeuk aan, dus I guess?quote:
Vroeg naar bed vanavond dan..quote:Op woensdag 9 juni 2021 19:26 schreef dud0r het volgende:
Wel prima beetje moe maar dat komt wel goed
Ik ga ook nog eens ff een stukkie lopenquote:Op woensdag 9 juni 2021 19:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb de helft van mijn sportmeuk aan, dus I guess?
Sporten met je tetten losquote:Op woensdag 9 juni 2021 19:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb de helft van mijn sportmeuk aan, dus I guess?
Als ik er zin in heb.quote:
Gewoon zin makenquote:Op woensdag 9 juni 2021 19:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Sporten met je tetten los
[..]
Als ik er zin in heb.
VOlgens mij Pook Boolquote:Op woensdag 9 juni 2021 19:31 schreef CherryLips het volgende:
Hoe spreek je poke bowl eigenlijk uit.
Een poké bowl is een traditioneel gerecht uit Hawaï en spreek je uit als po-kay. Dit gerecht wordt door de vissers gegeten en is de manier om de restjes vis op te maken.quote:Op woensdag 9 juni 2021 19:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik zie alleen maar Pikachu voor me bij die naamquote:Op woensdag 9 juni 2021 19:31 schreef CherryLips het volgende:
ik zeg poo-kee bowlquote:
Gewoon kliekjesafval dus.quote:Op woensdag 9 juni 2021 19:32 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Een poké bowl is een traditioneel gerecht uit Hawaï en spreek je uit als po-kay. Dit gerecht wordt door de vissers gegeten en is de manier om de restjes vis op te maken.
Ninetalesquote:Op woensdag 9 juni 2021 19:37 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Was wel een van de leukste pokemon
Ouchquote:Op woensdag 9 juni 2021 19:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Sporten met je tetten los
[..]
Als ik er zin in heb.
Je weet niet wat je mist ! Had ooit in de buurt van Glasgow pakora balletjes van haggis gemaakt..to die forquote:
Muk.quote:Op woensdag 9 juni 2021 19:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tsss niet alle 150 Pokemon uit je hoofd kennen
Heb maar weinig ruimte in mijn hoofd, dus tja dan moet je wel keuzes maken héquote:Op woensdag 9 juni 2021 19:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tsss niet alle 150 Pokemon uit je hoofd kennen
KAASDRAAKquote:Op woensdag 9 juni 2021 19:41 schreef IJsdraakje het volgende:
* IJsdraakje speelt nog steeds Pokémon
Totodile is nieuwe generatiequote:Op woensdag 9 juni 2021 19:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Muk.![]()
M'n alltime favo is trouwens Totodile.
Pokémon was een paar jaar wel mijn halve levenquote:Op woensdag 9 juni 2021 19:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Die hele Pokemon hype is me totaal voorbij gegaan Ik kom niet verder dan PIkachu en Ash
Wat waren haar positieve punten dan?quote:Op woensdag 9 juni 2021 19:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vorige vriendin had Pokemon zo ongeveer als grootste hobby.
Goeie hobby.quote:Op woensdag 9 juni 2021 19:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vorige vriendin had Pokemon zo ongeveer als grootste hobby.
Ja nee sorryquote:Op woensdag 9 juni 2021 19:41 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist ! Had ooit in de buurt van Glasgow pakora balletjes van haggis gemaakt..to die for
Ik weet wat erin zit, dan wil ik het niet etenquote:Op woensdag 9 juni 2021 19:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook niet met een goed glas whisky als beloning?
Wij zijn daar net te oud voor. Ook aan mij voorbij gegaanquote:Op woensdag 9 juni 2021 19:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Die hele Pokemon hype is me totaal voorbij gegaan Ik kom niet verder dan PIkachu en Ash
* Flory speelt Ingressquote:Op woensdag 9 juni 2021 19:41 schreef IJsdraakje het volgende:
* IJsdraakje speelt nog steeds Pokémon
Go al een tijdje niet meer.quote:
Maar andere dingen dan slapen zijn leukerquote:
Oke oke wel de andere helft aan danquote:
quote:Op woensdag 9 juni 2021 19:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wij zijn daar net te oud voor. Ook aan mij voorbij gegaan
Ja ze ging op eens naast me zitten en vertelde lukraak over haar leven enzo, mijn vriendin zat gewoon naast me. Ze had ook enorme tieten waardoor ik dat ijsbad moest injumpen. Wat ze dan weer grappig vonden.quote:Op woensdag 9 juni 2021 19:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zoals een serie kijken op Netflix of Gamen?quote:Op woensdag 9 juni 2021 19:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar andere dingen dan slapen zijn leuker
[..]
Oke oke wel de andere helft aan dan
Is erg veranderd inmiddels helaas, maar ook daar wen je weer aan.quote:Op woensdag 9 juni 2021 19:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat vond ik op het begin wel cool
Ik zit nu lucifer te kijken. Wil straks nog stranded deep spelenquote:Op woensdag 9 juni 2021 19:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zoals een serie kijken op Netflix of Gamen?
Heb daar maar 1 aflevering van gezien, toen trok het mij niet zo..Misschien maar weer een poging wagen.quote:Op woensdag 9 juni 2021 19:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zit nu lucifer te kijken. Wil straks nog stranded deep spelen
Weet ik achteraf gezien niet zo goedquote:Op woensdag 9 juni 2021 19:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat waren haar positieve punten dan?
Daar zie ik meerdere mensen over zeggen dat het leuk is. Misschien ook maar een beginnen na lucifer.quote:Op woensdag 9 juni 2021 19:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb daar maar 1 aflevering van gezien, toen trok het mij niet zo..Misschien maar weer een poging wagen.
Ik ben begonnen met Sweet Tooth
Het kijkt wel lekker weg, maar toch mis ik wat spanning enz..quote:Op woensdag 9 juni 2021 20:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daar zie ik meerdere mensen over zeggen dat het leuk is. Misschien ook maar een beginnen na lucifer.
Achteraf is het bijna altijd vreemd.quote:Op woensdag 9 juni 2021 19:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weet ik achteraf gezien niet zo goed![]()
Waren wel enorm tot elkaar aangetrokken; realiseerde me alleen wel op tijd dat het niets was op de lange termijn.
Viesdik!quote:
Dat is jammer. Misschien komt het er later wat meer in?quote:Op woensdag 9 juni 2021 20:06 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Het kijkt wel lekker weg, maar toch mis ik wat spanning enz..
Geen idee, misschien wel of niet..quote:Op woensdag 9 juni 2021 20:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Viesdik!
[..]
Dat is jammer. Misschien komt het er later wat meer in?
Had nog wel verstandig tjap tjoy gehaald, al is dat hier een groente gerecht met als hoofdingrediënt kipquote:Op woensdag 9 juni 2021 20:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Viesdik!
[..]
Dat is jammer. Misschien komt het er later wat meer in?
VIESCHDICKquote:Op woensdag 9 juni 2021 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had nog wel verstandig tjap tjoy gehaald, al is dat hier een groente gerecht met als hoofdingrediënt kip
Gewoon meer om van te houdenquote:
gelukkig, je hebt dus geen arm afgehaktquote:Op woensdag 9 juni 2021 20:11 schreef Amarantha het volgende:
Volgens mij ben ik weer helemaal de oude.
Ga dat filmpje van vanochtend even kijken danquote:Op woensdag 9 juni 2021 20:11 schreef Amarantha het volgende:
Volgens mij ben ik weer helemaal de oude.
Omdat dat geen oud mens is.quote:Op woensdag 9 juni 2021 20:11 schreef Flory het volgende:
Waarom hebben ze @:bitterbal dan niet gevraagd?![]()
https://www.ad.nl/hoeksch(...)allen-zijn~a340eacd/
Nou....quote:
Je hebt geluk dat ze er niet is nu ...quote:
Ik hoor trouwens vaak dat ik lijk op Nel Veerkamp, dat zie ik als een complimentquote:Op woensdag 9 juni 2021 20:11 schreef Flory het volgende:
Waarom hebben ze @:bitterbal dan niet gevraagd?![]()
https://www.ad.nl/hoeksch(...)allen-zijn~a340eacd/
Stuur nog eens dan.quote:Op woensdag 9 juni 2021 20:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ga dat filmpje van vanochtend even kijken dan
Maar ik was misselijk, wat heeft mijn arm daar mee te maken. 😢quote:Op woensdag 9 juni 2021 20:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
gelukkig, je hebt dus geen arm afgehakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |