SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
*applaudisseert voor deze reactie*quote:Op woensdag 9 juni 2021 14:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende: [..] Ja, dat is inderdaad een goede optie Je kunt ook na een presentatie applaudisseren
![]()
Beide varianten mogen. Van oudsher is het 'wilt'.quote:Op woensdag 9 juni 2021 14:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
"Vijf redenen waarom deze baan perfect is voor u
U bent AOW-gerechtigd en wilt nog helemaal niet stoppen met werken"
Helemaal niemand...![]()
Ik twijfel ook of het gebruik van een t bij het werkwoord wil wel juist is, ik dacht dat dit gewoon "wil" moet zijn.
Het voltallige MT bij mijn vorige werk: ja, we willen graag doorwerken, ook na ons pensioen, want wat moeten we doen als we thuis zitten? (tegen hun vrouw aankijken)quote:
Dank u, dank uquote:
https://www.vandale.nl/hij-wil-of-hij-wiltquote:Op woensdag 9 juni 2021 14:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beide varianten mogen. Van oudsher is het 'wilt'.
Ik denk dat we die mensen moeten euthaniseren. Of aborteren zou misschien nog beter zijn.quote:Op woensdag 9 juni 2021 14:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het voltallige MT bij mijn vorige werk: ja, we willen graag doorwerken, ook na ons pensioen, want wat moeten we doen als we thuis zitten? (tegen hun vrouw aankijken)
Zijn dus dezelfde mensen die geen raad weten met hun vakantiedagen, want dan zitten ze met moeder de vrouw thuis.
Palingvissen!quote:Op woensdag 9 juni 2021 14:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het voltallige MT bij mijn vorige werk: ja, we willen graag doorwerken, ook na ons pensioen, want wat moeten we doen als we thuis zitten? (tegen hun vrouw aankijken)
Zijn dus dezelfde mensen die geen raad weten met hun vakantiedagen, want dan zitten ze met moeder de vrouw thuis.
Ja, ik kreeg op een gegeven moment te horen dat ik mijn werk niet echt gaaf vond, omdat ik niet structureel overwerkte. Toen ben ik op zoek gegaan naar iets anders.quote:Op woensdag 9 juni 2021 14:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat we die mensen moeten euthaniseren. Of aborteren zou misschien nog beter zijn.
Ik weet nog wel een plekjequote:
Uitstraling was net nog hier.quote:Op woensdag 9 juni 2021 14:51 schreef bitterbal het volgende:
Bij mij zitten daar vaak mensen jn het gras. Nu reed k langs. Lang er uitgebreid zijn chick te vingeren
Dan zou ik ook snel weg zijn. En als ik morgen de loterij win, kom ik nog één keer naar kantoor om die laptop de hal in te smijten en danquote:Op woensdag 9 juni 2021 14:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg op een gegeven moment te horen dat ik mijn werk niet echt gaaf vond, omdat ik niet structureel overwerkte. Toen ben ik op zoek gegaan naar iets anders.
Dikke doei hoor.
quote:Op woensdag 9 juni 2021 14:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat die man niet kan met één hand
Dit zou ik zijn.quote:Op woensdag 9 juni 2021 14:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij hebben van die smileys. Toen een van de managers dat ontdekte zag je een uur lang alleen maar![]()
![]()
voorbij komen in beeld.
quote:
Dat lijkt mij echt fantastischquote:Op woensdag 9 juni 2021 14:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan zou ik ook snel weg zijn. En als ik morgen de loterij win, kom ik nog één keer naar kantoor om die laptop de hal in te smijten en dan
We hebben geen bitterbalgifjes in webexquote:Op woensdag 9 juni 2021 14:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Ik zie ballie er ook wel voor aan trouwens.
Najaaaaquote:Op woensdag 9 juni 2021 15:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We hebben geen bitterbalgifjes in webex
quote:Op woensdag 9 juni 2021 15:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat lijkt mij echt fantastischHier vangen... * plof
quote:Op woensdag 9 juni 2021 15:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We zijn ook niet erg inclusief voor snacks.
Toe maar hoorquote:
Als je aangeeft dat je je identificeert als een bitterbal dan moeten ze daar wel in meegaan.quote:Op woensdag 9 juni 2021 15:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We zijn ook niet erg inclusief voor snacks.
Dat is wel heel specifiekquote:Op woensdag 9 juni 2021 15:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dan reizen tot ik het helemaal zat ben. En dan op zoek naar een leuke huisje in Schotland en twee Ierse setters aanschaffen
Krijg je een eigen panquote:Op woensdag 9 juni 2021 15:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je aangeeft dat je je identificeert als een bitterbal dan moeten ze daar wel in meegaan.
Klinkt prima. Gewoon gezellig meedoen.quote:Op woensdag 9 juni 2021 15:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
De woensdagmiddagborrel is begonnen hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |