SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Juin uit Eigen Tuin!
Henk is gek, het is geen zakelijke afspraak…quote:Op woensdag 9 juni 2021 09:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph is een beetje raar, hij heeft een paar nieuwe bermuda’s omdat de rest niet meer paste, moeite gedaan om snel een paar nieuwe te kopen vanwege het mooie weer, wil hij er nu geen aandoen, want ‘als ik ergens heen moet dan doe ik geen korte broek aan’. Dat ‘ergens heen’ is vanmiddag naar de priklocatie
Door mij is hij overhemden met korte mouw en polo’s gaan dragen in de zomer naar zijn werk, dat was altijd overhemden met lange mouw. Voor vrije tijd had hij 3 t-shirts en nul bermuda’s. Inmiddels heeft hij een iets uitgebreidere garderobe, met ook wat dunnere zomerbroeken en zelfs linnen broeken. Een linnen broek was uiteindelijk zijn compromis vandaag.quote:Op woensdag 9 juni 2021 10:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Henk is gek, het is geen zakelijke afspraak…![]()
Ik ben de afgelopen dagen lek geprikt in handen, polsen, ellebogen, buik, benen en bovenarmen en hoe minder kleding je daarbij aan hebt, des te beter…
Ik draag geen/zelden overhemden, alleen maar polo shirts.quote:Op woensdag 9 juni 2021 10:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Door mij is hij overhemden met korte mouw en polo’s gaan dragen in de zomer naar zijn werk, dat was altijd overhemden met lange mouw. Voor vrije tijd had hij 3 t-shirts en nul bermuda’s. Inmiddels heeft hij een iets uitgebreidere garderobe, met ook wat dunnere zomerbroeken en zelfs linnen broeken. Een linnen broek was uiteindelijk zijn compromis vandaag.
Showen, showen...quote:Op woensdag 9 juni 2021 14:31 schreef just me het volgende:
Kabouters komen dit weekend dus tijd om het zwembadje uit de schuur te halen. Ik ben lekker lui (eigenlijk slim) , motortje gekocht zodat ik het zwemblad niet op hoef te blazen![]()
Ook nog 2 jurkjes gekocht
![]()
Je ziet ze wel een keerquote:Op woensdag 9 juni 2021 16:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Showen, showen...
De jurkjes dan, dat opblaasmotortje geloof ik wel
Ik kocht ook een jurkje (en een trui en een paar opbergbakjes en een jas en filters voor de waterfilterkan). Bij drie verschillende kringloopwinkels vlakbij de vaccinatielocatie. Het was overal warm en zeker op de bovenverdiepingen bijna niet te doen met mondkapje
quote:Op woensdag 9 juni 2021 22:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben niet flauwgevallenik kreeg wel de VIP-treatment
Een Mickey Mouse pleister?quote:Op woensdag 9 juni 2021 22:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben niet flauwgevallenik kreeg wel de VIP-treatment
Goedemorgen Meltingquote:
quote:Op donderdag 10 juni 2021 06:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen Melting
Je was gewoon weer eens de eerste
quote:Op donderdag 10 juni 2021 06:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Nou je het zegt... dat was lang geleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |