Hij was heel opgelucht, want toch wel zenuwachtig.quote:Op donderdag 10 juni 2021 17:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is nu van ondergeschikt belang, je bent nu in ieder geval van een last op je schouders verlost.
En je zoon ook. Hoe reageerde hij?
Mooi!quote:Op donderdag 10 juni 2021 17:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij was heel opgelucht, want toch wel zenuwachtig.
Nee, moet ik het gaan kijken?quote:Op donderdag 10 juni 2021 17:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi!
Heb jij toevallig van de TV serie 'Beau in Floradorp' meegekregen?
https://www.rtlxl.nl/prog(...)cd-87b8-3716665f3101
Nee, dat hoeft niet.quote:
Bijzonder! Mooie beeldjes, zeg.quote:Op donderdag 10 juni 2021 17:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft niet.
Maar daar kwam een jongen/man in voor, Remon Baan, die ook 'iets anders' is dan de meesten en die jongen heeft zich op het maken van fietsen en beeldjes geworpen, gemaakt van gerecycled materiaal.
Altijd gepest vanwege zijn tekortkomingen, maar door die TV serie 'in the picture' gekomen en nu kan hij het werk niet meer aan, zo populair is hij geworden. Wij hebben ook een beeldje door hem laten maken. Hij is heel verlegen en onzeker, maar wat een geweldige gozer én kunstenaar.
Moest een beetje aan je zoon denken, zoals jij hem hier hebt beschreven, als Remon op TV was en toen we hem ontmoet hebben…
Zie https://rbaandesign.nl/
Deze heeft hij voor ons gemaakt, met 'onze' 2 katten. Ik vind het geniaal. En ook geweldig dat hij, ondanks zijn beperkingen, zichzelf kan bedruipen én erkenning krijgt...quote:
Lukt het je wel om je een beetje rustig te houden verder?quote:Op donderdag 10 juni 2021 19:59 schreef MadMaster het volgende:
Ik zwengel zo de apparatuur aan en zal dan wat heartbeats delen…
Ja, dat gaat me wonderbaarlijk goed af.quote:Op donderdag 10 juni 2021 20:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Lukt het je wel om je een beetje rustig te houden verder?
Goed van je!quote:Op donderdag 10 juni 2021 20:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat gaat me wonderbaarlijk goed af.
Ik kan me prima vermaken met mijn muziekvoorraad.
Mijn werk laptop is uit en de telefoon staat slechts op trillen.
Collega's en leveranciers weten van mijn situatie en nemen geen contact op. Heerlijk rustig zo!
wat lief dat hij daar langs is geweestquote:Op donderdag 10 juni 2021 20:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Goed van je!
Mijn zoon is eindelijk weer thuis. Hij was eerst nog met een vriendje naar mijn ouders gegaan.
En hij verveelt zich nu al, zegt hij
Ja, vond ik ook. Ik weet ook zeker dat mijn ouders dat heel leuk vonden. En dat hij dan ook nog een vriend meeneemt helemaal.quote:Op donderdag 10 juni 2021 20:14 schreef just me het volgende:
[..]
wat lief dat hij daar langs is geweest
Ik heb hun rode broertje én een verkoelend Amsterdams landschap...quote:Op donderdag 10 juni 2021 20:09 schreef just me het volgende:
[ afbeelding ]\
voor als je het warm krijgt
quote:Op donderdag 10 juni 2021 20:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb hun rode broertje én een verkoelend Amsterdams landschap...
[ afbeelding ]
Die strawberry watermelon vind ik ook heel lekker van Spa. Ik heb een wijntje. Ik vond dat dat vanavond wel mocht.quote:Op donderdag 10 juni 2021 20:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb hun rode broertje én een verkoelend Amsterdams landschap...
[ afbeelding ]
En ingetuned.quote:Op donderdag 10 juni 2021 20:21 schreef MadMaster het volgende:
Het is 10 juni 2021.
Binnen is het 31 graden, binnen zit ook MadMaster...
We gaan beginnen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |